Omschrijving
Op bedrijventerrein Oostervaart zijn er verschillende bedrijfsruimtes en kantoorruimtes beschikbaar.
De bedrijfsruimte is voorzien van een eigen pantry en toiletgroep. Daarnaast beschikt het pand over een kantoorruimte die ook voorzien is van een eigen pantry en toiletgroep. De combinatie van bedrijfs-/kantoorruimte maakt dat dit pand zich uitstekend leent voor bedrijven actief op het gebied van bouw, installatie en infrastructuur, groothandel en vervoer, post en opslag.
Indeling
Het pand bestaat uit 1 bouwlaag.
De ruimte beschikt over meerdere kantoorruimtes die verbonden zijn aan elkaar. Verder is deze ruimte geheel naar eigen wens in te richten en in te delen.
Locatie
De ruimte is gelegen nabij de A6 op bedrijventerrein Oosteraart.
Bestemming
De voor 'Bedrijventerrein' aangewezen gronden zijn bestemd voor:
bedrijfsgebouwen ten behoeve van:
- bedrijven genoemd in de bijlage 1 onder de categorieën 1 tot en met 4.2;
Opleveringsniveau
De ruimtes worden gestoffeerd opgeleverd. Per ruimte kan het verschillen wat voor type vloer er ligt.
In februari zijn er nieuwe kozijnen en ramen geplaatst. De gevel wordt regelmatig gereinigd.
Huurprijs
Bedrijfsruimte : € 60 per m2 per jaar excl. btw
Kantoorruimte € 90 per m2 per jaar excl. btw
Servicekosten
Kantoorruimte € 35 per m2 per jaar exl. btw
Bedrijfsruimte € 10 per m2 per jaar excl. btw
Inhoud servicekosten
- Voorschot gas, water elektra zoals benoemd in artikel 4.8;
- De kosten voor het gasverbruik, inclusief vastrecht;
- De kosten voor het waterverbruik, inclusief vastrecht;
- De kosten voor het elektra verbruik, inclusief vastrecht;
- De kosten voor het onderhoud en de periodieke controle van de aanwezige technische installaties welke zijn aangelegd door Verhuurder;
- De kosten voor het onderhoud van parkeerplaatsen, gebouwen en terreinen;
- De kosten voor het beveiligen van het bedrijventerrein;
- De kosten voor de gebouwenverzekering;
- De kosten voor het afvoeren van huisvuil;
- De verontreiniging -, riool - en zuiveringslasten;
- De leges ingebruikname;
- De kosten voor de fietsenstalling;
- De kosten voor het gebruik van de parkeerplaatsen;
- De kosten voor het (elektronisch)hang- en sluitwerksysteem en de toegangscontrole;
- De kosten voor de verlichting op het buitenterrein;
- De administratiekosten ad 5 % over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Voorschot gas, water, elektra
Nader te bepalen
Borgstelling
3x de maandhuur + servicekosten incl. btw
Huurtermijn
Vanaf 12 maanden
Verlengingstermijn
12 maanden
Opzegtermijn in maanden
3 maanden bij een contract van 12 maanden
6 maanden bij een contract van 36 maanden
12 maanden bij een contract van 60 maanden
De bedrijfsruimte is voorzien van een eigen pantry en toiletgroep. Daarnaast beschikt het pand over een kantoorruimte die ook voorzien is van een eigen pantry en toiletgroep. De combinatie van bedrijfs-/kantoorruimte maakt dat dit pand zich uitstekend leent voor bedrijven actief op het gebied van bouw, installatie en infrastructuur, groothandel en vervoer, post en opslag.
Indeling
Het pand bestaat uit 1 bouwlaag.
De ruimte beschikt over meerdere kantoorruimtes die verbonden zijn aan elkaar. Verder is deze ruimte geheel naar eigen wens in te richten en in te delen.
Locatie
De ruimte is gelegen nabij de A6 op bedrijventerrein Oosteraart.
Bestemming
De voor 'Bedrijventerrein' aangewezen gronden zijn bestemd voor:
bedrijfsgebouwen ten behoeve van:
- bedrijven genoemd in de bijlage 1 onder de categorieën 1 tot en met 4.2;
Opleveringsniveau
De ruimtes worden gestoffeerd opgeleverd. Per ruimte kan het verschillen wat voor type vloer er ligt.
In februari zijn er nieuwe kozijnen en ramen geplaatst. De gevel wordt regelmatig gereinigd.
Huurprijs
Bedrijfsruimte : € 60 per m2 per jaar excl. btw
Kantoorruimte € 90 per m2 per jaar excl. btw
Servicekosten
Kantoorruimte € 35 per m2 per jaar exl. btw
Bedrijfsruimte € 10 per m2 per jaar excl. btw
Inhoud servicekosten
- Voorschot gas, water elektra zoals benoemd in artikel 4.8;
- De kosten voor het gasverbruik, inclusief vastrecht;
- De kosten voor het waterverbruik, inclusief vastrecht;
- De kosten voor het elektra verbruik, inclusief vastrecht;
- De kosten voor het onderhoud en de periodieke controle van de aanwezige technische installaties welke zijn aangelegd door Verhuurder;
- De kosten voor het onderhoud van parkeerplaatsen, gebouwen en terreinen;
- De kosten voor het beveiligen van het bedrijventerrein;
- De kosten voor de gebouwenverzekering;
- De kosten voor het afvoeren van huisvuil;
- De verontreiniging -, riool - en zuiveringslasten;
- De leges ingebruikname;
- De kosten voor de fietsenstalling;
- De kosten voor het gebruik van de parkeerplaatsen;
- De kosten voor het (elektronisch)hang- en sluitwerksysteem en de toegangscontrole;
- De kosten voor de verlichting op het buitenterrein;
- De administratiekosten ad 5 % over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Voorschot gas, water, elektra
Nader te bepalen
Borgstelling
3x de maandhuur + servicekosten incl. btw
Huurtermijn
Vanaf 12 maanden
Verlengingstermijn
12 maanden
Opzegtermijn in maanden
3 maanden bij een contract van 12 maanden
6 maanden bij een contract van 36 maanden
12 maanden bij een contract van 60 maanden
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.