Kattestaart 10-12 3355 PP Papendrecht

€ 89.000 /jr

Omschrijving

Algemeen
Beschikbaar voor verhuur is een multifunctioneel bedrijfsobject aan de Kattestaart op bedrijventerrein 'Kattestaart' te Papendrecht. Het object bestaat uit een bedrijfsruimte gelegen op de begane grond, kantoorruimte verdeeld over twee verdiepingen, verhard en omheind buitenterrein en 9 gemarkeerde parkeerplaatsen op het voorgelegen terrein.

Het bedrijfsobject onderscheidt zich door de gunstige vrije hoogte en de aanwezigheid van drie overheaddeuren, wat het uitermate functioneel en efficiënt in gebruik maakt ten opzichte van vergelijkbare objecten.

Bereikbaarheid
Dit representatieve bedrijfsobject is gelegen op een strategische zichtlocatie nabij de hoofdontsluiting van Papendrecht. Dankzij de directe ligging aan de op- en afritten van de Randweg N3 is het pand zeer goed bereikbaar. De N3 vormt een belangrijke verbindingsroute tussen de A15 (Rotterdam – Nijmegen) en de A16 (Rotterdam – Antwerpen), wat zorgt voor een optimale aansluiting op het nationale snelwegennet. Deze centrale ligging maakt het object bijzonder aantrekkelijk voor zowel regionale als (inter)nationale zakelijke activiteiten.

Kadastrale aanduiding
Gemeente Papendrecht, Sectie E, Nummer 3619. De oppervlakte bedraagt ca. 3.735 m² (gedeeltelijk).

Indeling
Ca. 225 m² BVO bedrijfsruimte gelegen op begane grond met een gunstige vrije hoogte;
Ca. 287 m² BVO bedrijfs-/secundaire ruimte gelegen op begane grond met een beperkte vrije hoogte;
Ca. 100 m² BVO kantoor-/secundaire ruimte gelegen op begane grond;
Ca. 365 m² BVO kantoorruimte gelegen op de eerste verdieping;
Ca. 85 m² omheind buitenterrein;
9 gemarkeerde parkeerplaatsen op eigen terrein.

De oppervlakten zijn zo zorgvuldig mogelijk vastgesteld, doch mogen niet worden aangemerkt als zuivere verhuurbare oppervlakte volgens de Nederlandse Eenheids Norm NEN 2580.

Voorzieningen
- Verlaagd systeemplafond;
- Mechanische ventilatie*;
- Elektronisch inbraakalarmsysteem*;
- Brandmeld- en ontruimingscentrale*;
- Noodverlichting en vluchtwegaanduiding;
- Vrije hoogte van ca. 6,20 meter (gedeeltelijk);
- Handbrandmeldinstallatie*;
- Kabelgoten met databekabeling*;
- Twee elektrisch bedienbare overheaddeuren*;
- Handbediende overheaddeur aan de rechterzijde;
- Verwarming via gasgestookte CV installatie met radiatoren, gekoppeld aan indirecte luchtverhitters in de bedrijfsruimte*;
- Brandslanghaspels*;
- Poederblussers*;
- Was- en kleedruimte voorzien van witte betegeling en sanitair*;
- Houten kozijnen met dubbel glas;
- Ingebouwde verlichtingsarmaturen*;
- Uitgebreide keuken in de kantine;
- Warmwatervoorziening via 80 liter boiler*;
- Buitenverlichting;
- Camerabewaking*.

De met een sterretje (*) gearceerde voorzieningen zijn door de voorgaande huurder aangebracht en zullen “om niet” aan huurder ter beschikking worden gesteld. Huurder mag dus gebruik maken van deze voorzieningen, doch deze voorzieningen behoren niet tot het gehuurde. Verhuurder staat niet in voor de werking van deze voorzieningen. Eventuele vervanging of onderhoud van deze voorzieningen is geheel voor rekening van huurder. Deze voorzieningen dienen (indien in werkende staat) bij einde huurovereenkomst wel in het gehuurde achter te blijven.

Huurprijs
€ 89.000,00 per jaar, exclusief BTW en servicekosten.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurtermijn
Vijf jaar met een verlengingsmogelijkheid van vijf jaar.

Omzetbelasting
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op bovengenoemde huurprijs.

Bijkomende kosten
Een nader te bepalen voorschot per maand, exclusief BTW, voor de nader vast te stellen leveringen en diensten.

De servicekosten worden geheven op basis van jaarlijkse nacalculatie.

Zekerheidsstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief servicekosten en BTW.

Betalingswijze
De huurpenningen, servicekosten en BTW dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per maand.

Datum van oplevering
In overleg.

Wijze van oplevering
In huidige staat, vrij van huur en gebruik.

Energielabel
Het object heeft een energielabel A en is geldig tot 17 oktober 2028.

Bestemmingsplan
Bij de gemeente Papendrecht valt de onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan beheersverordening Woongebied, vastgesteld bij het Raadsbesluit van 21 maart 2013.

Op grond van artikel 4.1 van dit bestemmingsplan ofwel omgevingsplan is de enkelbestemming van de locatie: 'Bedrijf'.

De voor 'Bedrijf' aangewezen gronden zijn bestemd voor:
a. bedrijven van categorie 1 en 2, die zijn opgenomen in de Staat van bedrijfsactiviteiten die als Bijlage 1 bij deze regels is gevoegd, met inbegrip van bedrijfsgebonden kantoren en met uitzondering van:
1. geluidzoneringsplichtige inrichtingen en
2. risicovolle inrichtingen;
b. zelfstandige kantoren en/of dienstverlening uitsluitend ter plaatse van de aanduiding 'kantoor' met inachtname van het bepaalde in artikel 4.3.2;
c. volumineuze detailhandel uitsluitend ter plaatse van de aanduiding 'bestaand gebruik' en overeenkomstig de Lijst bestaand gebruik die als Bijlage 2 bij de regels is gevoegd;
d. verkooppunten motorbrandstoffen met lpg (met de daarbij behorende detailhandel in de vorm van een tankshop) uitsluitend ter plaatse van de aanduiding 'verkooppunt motorbrandstof met lpg';
e. verkooppunten moterbrandstoffen zonder lpg (met de daarbij behorende detailhandel in de vorm van een tankshop) uitsluitend ter plaatse van de aanduiding 'verkooppunt motorbrandstof zonder lpg';
f. een transportbedrijf in categorie 4.1 uitsluitend ter plaatse van de aanduiding 'specifieke vorm van bedrijf - transportbedrijf';
g. een (straat)reinigingsbedrijf uitsluitend ter plaatse van de aanduiding 'specifieke vorm van bedrijf - reinigingsbedrijf';
h. een brandweerkazerne en politiebureau uitsluitend ter plaatse van de aanduiding 'specifieke vorm van maatschappelijk - brandweerkazerne en politiebureau';
i. parkeervoorzieningen ten behoeve van de toegelaten functies;
j. ondergrondse spoorwegen met de daarbij behorende voorzieningen ter plaatse van de aanduiding 'railverkeer'.

Huurovereenkomst
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in februari 2015.

Gebruik
Huurder is te allen tijde zelf volledig verantwoordelijk voor het aanvragen van de eventueel benodigde goedkeuringen en/of vergunningen van het bevoegd gezag om zich op locatie te mogen vestigen.

Indien na ondertekening van de huurovereenkomst blijkt dat het gebruik van Huurder strijdig is met de ter plaatse geldende publiekrechtelijke of privaatrechtelijke bestemming, kan Huurder de Verhuurder daar nimmer voor aansprakelijk stellen. Het toetsen of het beoogde gebruik publiek- of privaatrechtelijk is toegestaan, betreft volledig de verantwoordelijkheid van Huurder.

Privacy
Ooms respecteert uw recht op privacy en garandeert dat uw persoons- en bedrijfsgegevens op een vertrouwelijke en verantwoordelijke wijze zullen worden behandeld, overeenkomstig de richtlijnen uit de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Disclaimer
De Verhuurinformatie is uitsluitend bedoeld om gegadigden in de gelegenheid te stellen onderzoek te (laten) doen naar de juistheid en de volledigheid daarvan. In dit kader geldt het volgende:

1. De beschrijvingen, afmetingen, gegevens betreffende de bouwkundige staat, foto's en alle overige gegevens zijn op basis van de thans bekende gegevens naar beste weten en kunnen verstrekt. Afwijkingen ten opzichte van de huidige situatie zijn derhalve mogelijk. De in de Verhuurinformatie opgenomen foto's en andere gegevens kunnen tevens andere registergoederen omvatten dan het betrokken registergoed.
2. Indien uit de Verhuurinformatie en/of gegevens direct of indirect een oordeel blijkt, is dat een persoonlijk oordeel van verhuurder dan wel haar bestuurders of werknemers en/of derden die door de verhuurder daarvoor zijn ingeschakeld, één en ander gebaseerd op de thans ter beschikking staande gegevens. Aan een dergelijk oordeel en/of de door verhuurder of door derden daarvoor gehanteerde maatstaven kunnen geen rechten worden ontleend.
3. Geen enkele medewerker van verhuurder en geen van de door verhuurder ingeschakelde derden (daaronder begrepen de vastgoedadviseur) is gemachtigd om met betrekking tot het registergoed (garantie)verklaringen te verstrekken.

Kandidaat en diens eventuele vertegenwoordigde kunnen zich nimmer jegens verhuurder dan wel haar bestuurders of werknemers of door verkoper ingeschakelde derden (daaronder begrepen de vastgoedadviseur) beroepen op de onjuistheid of onvolledigheid van de verhuurinformatie, noch dat hij niet voldoende in de gelegenheid is gesteld om zich te vergewissen van de juistheid en de volledigheid van de verstrekte informatie, noch dat hij niet in de gelegenheid is geweest elk ander onderzoek in de ruimste zin des woords te verrichten.

Deze vrijblijvende informatie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Voor de juistheid van deze informatie kan door Ooms Drechtsteden Bedrijfshuisvesting B.V. en haar opdrachtgever(s) echter geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde informatie enig recht worden ontleend. Deze informatie is niet bedoeld als aanbod. Door aanvaarding van de diverse vermelde condities of het uitbrengen van een al dan niet afwijkend aanbod worden de opdrachtgever(s) en Ooms Drechtsteden Bedrijfshuisvesting B.V. niet gebonden, ook niet tot het doen van een tegenaanbod. Een huurovereenkomst komt slechts tot stand door kennisgeving van een in alle opzichten (en derhalve ook op ondergeschikte punten) met een aanbod overeenkomende aanvaarding door verhuurder

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 89.000 per jaar
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Bedrijfshal
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwperiode
1991-2000

Oppervlakten

Oppervlakte
977 m²
Bedrijfshal oppervlak
512 m²
Kantoor oppervlak
465 m²
Vrije hoogte
6,2 m

Indeling

Aantal bouwlagen
2 bouwlagen
Voorzieningen
Overheaddeuren en inbouwarmaturen

Energie

Energielabel
Niet beschikbaar