Verkoopgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 1 november 2022
- Verkoopdatum
- 17 november 2022
- Looptijd
- 2 weken
Omschrijving
WAAROM ‘‘MALKENSCHOTEN’’ VOOR U DE IDEALE PLEK IS
1. “High Executive” bedrijfsunits
2. Uitstekende bereikbaarheid
3. Voldoende parkeergelegenheid
4. Gevlinderde betonvloer op de begane grond
5. Uitstekende vloer-, gevel- en dakisolatie (BENG-norm)
ADRES
Oude Apeldoornseweg te APELDOORN-ZUID
ALGEMEEN
Het nieuwe high executive bedrijfsverzamelgebouw wordt gerealiseerd op een fraaie locatie aan de Oude Apeldoornseweg in Apeldoorn Zuid. Het project omvat in totaal 15 bedrijfsunits, in oppervlakte variërend van ca. 80 m² tot 144 m² vloeroppervlak verdeeld over de begane grond en de 1ste verdieping.
De gebouwhoogte bedraagt circa 7.18 m1. De bedrijfsunits beschikken naast een overheaddeur van ca. 3.20 m1 hoog over een aparte toegangsdeur. Alle units zijn standaard voorzien van een betonnen verdiepingsvloer.
De hoogwaardige, onderhoudsvriendelijke en duurzame materiaalkeuze maken dat dit High Executive bedrijfsgebouw helemaal klaar is voor de toekomst. De bedrijfsunits zijn tevens onderling te koppelen zodat u de ruimte geheel naar eigen wens kunt samenstellen.
De bedrijfs- en telewerkunits zijn uitermate geschikt voor ondernemers maar bieden ook uitstekende rendementskansen en mogelijkheden voor beleggers.
LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Het project is gelegen in Apeldoorn-Zuid op bedrijventerrein Malkenschoten, Het bedrijventerrein wordt gekenmerkt door het gemengde karakter van handel, transport en industrie. Bekende bedrijven in de buurt zijn onder andere Bouwmaat, Centraal Beheer, PostNL en Ekro.
De bereikbaarheid van het bedrijfsverzamelgebouw is zowel met de auto als met openbaar vervoer uitstekend.
Bereikbaarheid per Auto
Het verzamelgebouw ligt vrijwel direct aan de Rijksweg A1. Afslag Apeldoorn-Zuid is binnen 2 minuten per auto te bereiken binnen 5 minuten rijdt u op de A50 (knooppunt).
Bereikbaarheid per openbaar vervoer
Het bedrijventerrein is per openbaar vervoer bereikbaar middels een rechtstreekse busverbinding met zowel Apeldoorn als Arnhem Centraal Station. Bushaltes bevinden zich in de directe omgeving van de locatie.
BESCHIKBAAR
UNIT 3
Totaal 120 m²
2 parkeerplaatsen
Koopsom € 185.750,- v.o.n.
*Prijspeil 25-10-2022
Opties kunnen in overleg worden verleend. Er kunnen geen rechten aan een optie ontleend worden.
Parkeren kan plaatsvinden op het mandelige (gemeenschappelijke) terrein waarvan de eigenaren het gebruik (geen eigendom) van een aantal plaatsen krijgen toegewezen conform bovenvermelde opgave.
Bovengenoemde koopsom is exclusief B.T.W. en vrij op naam. Er is geen rente over de grondprijs verschuldigd en de koopsom is inclusief notariskosten voor de overdracht. Partijen zullen opteren voor een met omzetbelasting belaste levering. Alle kosten verbonden aan de eigendomsoverdracht, waaronder te verstaan de notariële kosten (o.a. koopovereenkomst, akte van levering), kadastraal recht en de kosten wegens de levering en overdracht van het verkochte zijn voor rekening van verkoper.
De koop-/aanneemsom zal in een aantal termijnen betaald dienen te worden t.w. 50% van de koop-/aanneemsom als 1e termijn voor de grond en de resterende 50% van de koop-/aanneemsom in 11 (bouw) termijnen een en ander zoals vastgelegd in de koop-/aannemingsovereenkomst.
Indien de opgegeven grootte (ondermaat/overmaat) van de onroerende zaak niet juist is, ontleent geen van partijen daaraan rechten.
MANDELIG GEBIED
Het gebied rondom het gebouw zal in een mandeligheid worden uitgegeven Elke koper wordt mede-eigenaar van het mandelige gebied en dient voor het onderhoud en instandhouding bij te dragen in de jaarlijkse lasten.
VERENIGING VAN EIGENAREN (VVE)
Voor dit onderhoud en beheer van de gemeenschappelijke delen wordt van rechtswege een Vereniging van Eigenaren (kortweg VvE) opgericht. Een koper is verplicht lid te worden van deze Vereniging van Eigenaren.
De belangrijkste taken en bevoegdheden van deze vereniging zijn o.a.:
• Het totale beheer van de gemeenschappelijke zaken van het mandelig gebied;
• Reservering voor onderhoud, dak, opstalverzekering en andere gemeenschappelijke zaken;
• Het opstellen van een huishoudelijk reglement met daarin regels voor het gebruik van de gemeenschappelijke gedeelten;
• Het beheer van de middelen die door de eigenaren aan de VvE ter beschikking zijn gesteld.
Bij de overdracht van de bedrijfsunit kan koper een eerste bijdrage aan de vereniging verschuldigd zijn. De daaropvolgende periodieke bijdragen zullen door de eigenaren (leden van de vereniging) worden vastgesteld.
BESTEMMING
Het bestemmingsplan “Malkenschoten-Kayersmolen” d.d. 13 juni 2013 is vigerend. Het gebied heeft de bestemming “Gemengd-1”. De gemeente staat vestiging van bedrijven toe welke voorkomen in de categorieën 1 tot en met 3.2 van de Staat van Bedrijfsactiviteiten.
Voor aanvullende informatie omtrent de bestemming en gebruikersmogelijkheden verwijzen wij u naar en/of de gemeente Apeldoorn.
OPLEVERINGSNIVEAU
Omdat geen enkele koper hetzelfde is worden de units casco opgeleverd. Dat geeft u de mogelijkheid om uw nieuwe huisvesting compleet naar eigen inzicht in te delen en in te richten. De unit wordt degelijk gebouwd en afgewerkt met gebruikmaking van moderne bouw- en isolatiematerialen. U kunt de afbouw natuurlijk ook uitbesteden aan de aannemer. De aannemer is zeer ervaren in turnkey-projecten en kan uw bedrijfsunit volledig naar wens afbouwen.
OVERHEADDEUREN
Hand bedienbare overheaddeuren met een hoogte van 3.20 m. Elektrisch bedienbare overheaddeuren zijn een optie als meerwerk.
PARKEREN
Voldoende parkeergelegenheid.
BOUWPROCES
Zodra zowel de omgevingsvergunning is verleend en circa 75% van de units zijn verkocht wordt met de bouw van dit project gestart.
KOOP-/AANNEMINGSOVEREENKOMST
In de op te maken koop-/aannemingsovereenkomst zullen de gebruikelijke bepalingen worden opgenomen. Daarnaast zullen de koop-/aannemingsovereenkomst en de akte van levering die bepalingen bevatten die de notaris nodig acht en normaal gebruikelijk zijn.
OPTIEVERLENING / ZEKERHEIDSSTELLING
Een vrijblijvende optie kan voor een beperkte periode in overleg worden verleend. Zodra partijen met elkaar overeenstemming hebben bereikt wordt de optie omgezet in een koop die zal worden vastgelegd in een koop-/aannemingsovereenkomst. Binnen 10 dagen na ondertekening van deze koop-/aannemingsovereenkomst dient een waarborgsom van 10% van de koopsom gestort te worden bij de notaris. In plaats van deze waarborgsom kan koper een bankgarantie stellen. Tot die tijd behoudt de ontwikkelaar zich het recht voor de indeling van de units te kunnen wijzigen.
NOTARISKANTOOR
Verkoper zal een nader te benoemen notariskantoor opdracht geven om de juridische documentatie en afwikkeling te verzorgen.
BIJZONDERHEDEN
• De in deze verkoopdocumentatie en op de verkooptekeningen gebruikte nummering betreft bouwnummers. Deze worden tijdens de bouw door iedereen gebruikt, ook in de correspondentie met de ontwikkelaar en de projectnotaris. Deze bouwnummers zijn niet de toekomstige huisnummers. De gemeente kent deze huisnummers toe.
• Kopers zijn zelf verantwoordelijk voor de verkrijging van de voor hun bedrijfsuitoefening benodigde financiële middelen en vergunningen.
• De nutsbedrijven leggen tegenwoordig alleen (hoofd)leidingwerk aan op particulier terrein indien daarvoor rechten zijn gevestigd. Deze rechten op het hebben, houden, onderhouden, vervangen of verwijderen van dit leidingwerk en worden gevestigd in een leveringsakte.
• De standaard aangebrachte brandwerende en bouwkundige voorzieningen die worden voor- geschreven door diverse overheidsinstellingen gelden slechts in algemene situaties. Afhankelijk van de aard van het gebruik kunnen de betreffende instellingen nadere voorzieningen voorschrijven, welke voor rekening van de koper komen.
1. “High Executive” bedrijfsunits
2. Uitstekende bereikbaarheid
3. Voldoende parkeergelegenheid
4. Gevlinderde betonvloer op de begane grond
5. Uitstekende vloer-, gevel- en dakisolatie (BENG-norm)
ADRES
Oude Apeldoornseweg te APELDOORN-ZUID
ALGEMEEN
Het nieuwe high executive bedrijfsverzamelgebouw wordt gerealiseerd op een fraaie locatie aan de Oude Apeldoornseweg in Apeldoorn Zuid. Het project omvat in totaal 15 bedrijfsunits, in oppervlakte variërend van ca. 80 m² tot 144 m² vloeroppervlak verdeeld over de begane grond en de 1ste verdieping.
De gebouwhoogte bedraagt circa 7.18 m1. De bedrijfsunits beschikken naast een overheaddeur van ca. 3.20 m1 hoog over een aparte toegangsdeur. Alle units zijn standaard voorzien van een betonnen verdiepingsvloer.
De hoogwaardige, onderhoudsvriendelijke en duurzame materiaalkeuze maken dat dit High Executive bedrijfsgebouw helemaal klaar is voor de toekomst. De bedrijfsunits zijn tevens onderling te koppelen zodat u de ruimte geheel naar eigen wens kunt samenstellen.
De bedrijfs- en telewerkunits zijn uitermate geschikt voor ondernemers maar bieden ook uitstekende rendementskansen en mogelijkheden voor beleggers.
LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Het project is gelegen in Apeldoorn-Zuid op bedrijventerrein Malkenschoten, Het bedrijventerrein wordt gekenmerkt door het gemengde karakter van handel, transport en industrie. Bekende bedrijven in de buurt zijn onder andere Bouwmaat, Centraal Beheer, PostNL en Ekro.
De bereikbaarheid van het bedrijfsverzamelgebouw is zowel met de auto als met openbaar vervoer uitstekend.
Bereikbaarheid per Auto
Het verzamelgebouw ligt vrijwel direct aan de Rijksweg A1. Afslag Apeldoorn-Zuid is binnen 2 minuten per auto te bereiken binnen 5 minuten rijdt u op de A50 (knooppunt).
Bereikbaarheid per openbaar vervoer
Het bedrijventerrein is per openbaar vervoer bereikbaar middels een rechtstreekse busverbinding met zowel Apeldoorn als Arnhem Centraal Station. Bushaltes bevinden zich in de directe omgeving van de locatie.
BESCHIKBAAR
UNIT 3
Totaal 120 m²
2 parkeerplaatsen
Koopsom € 185.750,- v.o.n.
*Prijspeil 25-10-2022
Opties kunnen in overleg worden verleend. Er kunnen geen rechten aan een optie ontleend worden.
Parkeren kan plaatsvinden op het mandelige (gemeenschappelijke) terrein waarvan de eigenaren het gebruik (geen eigendom) van een aantal plaatsen krijgen toegewezen conform bovenvermelde opgave.
Bovengenoemde koopsom is exclusief B.T.W. en vrij op naam. Er is geen rente over de grondprijs verschuldigd en de koopsom is inclusief notariskosten voor de overdracht. Partijen zullen opteren voor een met omzetbelasting belaste levering. Alle kosten verbonden aan de eigendomsoverdracht, waaronder te verstaan de notariële kosten (o.a. koopovereenkomst, akte van levering), kadastraal recht en de kosten wegens de levering en overdracht van het verkochte zijn voor rekening van verkoper.
De koop-/aanneemsom zal in een aantal termijnen betaald dienen te worden t.w. 50% van de koop-/aanneemsom als 1e termijn voor de grond en de resterende 50% van de koop-/aanneemsom in 11 (bouw) termijnen een en ander zoals vastgelegd in de koop-/aannemingsovereenkomst.
Indien de opgegeven grootte (ondermaat/overmaat) van de onroerende zaak niet juist is, ontleent geen van partijen daaraan rechten.
MANDELIG GEBIED
Het gebied rondom het gebouw zal in een mandeligheid worden uitgegeven Elke koper wordt mede-eigenaar van het mandelige gebied en dient voor het onderhoud en instandhouding bij te dragen in de jaarlijkse lasten.
VERENIGING VAN EIGENAREN (VVE)
Voor dit onderhoud en beheer van de gemeenschappelijke delen wordt van rechtswege een Vereniging van Eigenaren (kortweg VvE) opgericht. Een koper is verplicht lid te worden van deze Vereniging van Eigenaren.
De belangrijkste taken en bevoegdheden van deze vereniging zijn o.a.:
• Het totale beheer van de gemeenschappelijke zaken van het mandelig gebied;
• Reservering voor onderhoud, dak, opstalverzekering en andere gemeenschappelijke zaken;
• Het opstellen van een huishoudelijk reglement met daarin regels voor het gebruik van de gemeenschappelijke gedeelten;
• Het beheer van de middelen die door de eigenaren aan de VvE ter beschikking zijn gesteld.
Bij de overdracht van de bedrijfsunit kan koper een eerste bijdrage aan de vereniging verschuldigd zijn. De daaropvolgende periodieke bijdragen zullen door de eigenaren (leden van de vereniging) worden vastgesteld.
BESTEMMING
Het bestemmingsplan “Malkenschoten-Kayersmolen” d.d. 13 juni 2013 is vigerend. Het gebied heeft de bestemming “Gemengd-1”. De gemeente staat vestiging van bedrijven toe welke voorkomen in de categorieën 1 tot en met 3.2 van de Staat van Bedrijfsactiviteiten.
Voor aanvullende informatie omtrent de bestemming en gebruikersmogelijkheden verwijzen wij u naar en/of de gemeente Apeldoorn.
OPLEVERINGSNIVEAU
Omdat geen enkele koper hetzelfde is worden de units casco opgeleverd. Dat geeft u de mogelijkheid om uw nieuwe huisvesting compleet naar eigen inzicht in te delen en in te richten. De unit wordt degelijk gebouwd en afgewerkt met gebruikmaking van moderne bouw- en isolatiematerialen. U kunt de afbouw natuurlijk ook uitbesteden aan de aannemer. De aannemer is zeer ervaren in turnkey-projecten en kan uw bedrijfsunit volledig naar wens afbouwen.
OVERHEADDEUREN
Hand bedienbare overheaddeuren met een hoogte van 3.20 m. Elektrisch bedienbare overheaddeuren zijn een optie als meerwerk.
PARKEREN
Voldoende parkeergelegenheid.
BOUWPROCES
Zodra zowel de omgevingsvergunning is verleend en circa 75% van de units zijn verkocht wordt met de bouw van dit project gestart.
KOOP-/AANNEMINGSOVEREENKOMST
In de op te maken koop-/aannemingsovereenkomst zullen de gebruikelijke bepalingen worden opgenomen. Daarnaast zullen de koop-/aannemingsovereenkomst en de akte van levering die bepalingen bevatten die de notaris nodig acht en normaal gebruikelijk zijn.
OPTIEVERLENING / ZEKERHEIDSSTELLING
Een vrijblijvende optie kan voor een beperkte periode in overleg worden verleend. Zodra partijen met elkaar overeenstemming hebben bereikt wordt de optie omgezet in een koop die zal worden vastgelegd in een koop-/aannemingsovereenkomst. Binnen 10 dagen na ondertekening van deze koop-/aannemingsovereenkomst dient een waarborgsom van 10% van de koopsom gestort te worden bij de notaris. In plaats van deze waarborgsom kan koper een bankgarantie stellen. Tot die tijd behoudt de ontwikkelaar zich het recht voor de indeling van de units te kunnen wijzigen.
NOTARISKANTOOR
Verkoper zal een nader te benoemen notariskantoor opdracht geven om de juridische documentatie en afwikkeling te verzorgen.
BIJZONDERHEDEN
• De in deze verkoopdocumentatie en op de verkooptekeningen gebruikte nummering betreft bouwnummers. Deze worden tijdens de bouw door iedereen gebruikt, ook in de correspondentie met de ontwikkelaar en de projectnotaris. Deze bouwnummers zijn niet de toekomstige huisnummers. De gemeente kent deze huisnummers toe.
• Kopers zijn zelf verantwoordelijk voor de verkrijging van de voor hun bedrijfsuitoefening benodigde financiële middelen en vergunningen.
• De nutsbedrijven leggen tegenwoordig alleen (hoofd)leidingwerk aan op particulier terrein indien daarvoor rechten zijn gevestigd. Deze rechten op het hebben, houden, onderhouden, vervangen of verwijderen van dit leidingwerk en worden gevestigd in een leveringsakte.
• De standaard aangebrachte brandwerende en bouwkundige voorzieningen die worden voor- geschreven door diverse overheidsinstellingen gelden slechts in algemene situaties. Afhankelijk van de aard van het gebruik kunnen de betreffende instellingen nadere voorzieningen voorschrijven, welke voor rekening van de koper komen.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.