Pandrs B.V.

Kantoorconcepten die anders zijn!

Over ons

De vraag naar flexibele werkplekken in de vastgoedmarkt is de afgelopen jaren met 13% gestegen en nog altijd groeiende. Flexkantoren zijn niet uitsluitend meer voor startups. Ook middelgrote organisaties en corporates maken dankbaar gebruik van deze hybride vorm van kantoorhuisvesting.

Pandrs geeft een nieuwe impuls aan bestaand vastgoed en maakt unieke kantoor- en vergaderlocaties door heel Nederland.

Huurders profiteren van persoonlijk beheer, een uitgebreid gastvrijheidspakket en een flexibele werkomgeving waarin ze kunnen meegroeien. Wij zijn op alle onderdelen aanspreekpunt en zorgen dat hen niets te kort komt. Van een goede kop koffie tot optimale internetverbindingen. En van frisse schoonmaak tot sfeervolle aankleding, in een representatieve werkomgeving.

Wat we doen

Verhuur
Verhuur flexibele kantoorruimten, Verhuur bedrijfs onroerend goed en Verhuur van uw bedrijfsruimte
Aanbod
Bedrijfspanden

Pandrs B.V.

Voorstraat 15,
3241 EE Middelharnis
Vandaag geopend tot 17:00, telefonisch bereikbaar tot 17:00
Alle contactgegevens

Ons actuele bedrijfsaanbod

0
bedrijfspanden te koop aangeboden
3
bedrijfspanden te huur aangeboden
Actuele bedrijfsaanbod

Transacties van de laatste 12 maanden

0
bedrijfspanden verkocht of verhuurd
0
bedrijfspanden aangekocht of aangehuurd
Verkocht en verhuurd

Medewerkers

Meer over onze medewerkers (1)

Contact

Kaart

Kaart laden...

Bezoek- en postadres

Voorstraat 15
3241 EE Middelharnis

Contactgegevens

Website
Bel: 06-21881881 Bel
Stuur e-mail

Openingstijden

Maandag Ma 8:30 - 17:00
Dinsdag Di 8:30 - 17:00
Woensdag Wo 8:30 - 17:00
Donderdag Do 8:30 - 17:00
Vrijdag Vr 8:30 - 17:00
Zaterdag Za Gesloten
Zondag Zo Gesloten

Afspraken of bezichtigingen zijn bij dit kantoor ook mogelijk buiten deze openingstijden.

Telefonisch bereikbaar

Maandag Ma 8:30 - 17:00
Dinsdag Di 8:30 - 17:00
Woensdag Wo 8:30 - 17:00
Donderdag Do 8:30 - 17:00
Vrijdag Vr 8:30 - 17:00
Zaterdag Za Niet bereikbaar
Zondag Zo Niet bereikbaar

Pandrs B.V.