Description
SOPHIALAAN 43-I, 1075 BM AMSTERDAM
TURN-KEY KANTOOR ETAGE GELEGEN OP EEN TOPLOCATIE NABIJ HET VONDELPARK.
Zeer fraai gerenoveerde en representatieve turn-key kantoor etage van ca. 87 m2 VVO gelegen op de eerste verdieping van een statig kantoorpand uit 1911 met tuin gelegen in het chique Willemspark, Amsterdam Oud-Zuid.
Ligging: Deze toplocatie in Amsterdam Oud-Zuid op loopafstand van het Vondelpark, behoeft nauwelijks verdere aanduiding. De representatieve locatie bevindt zich tevens nabij de Zuid-As en via een goede verbinding naar de uitvalswegen en
de ringweg rondom Amsterdam is bijvoorbeeld Schiphol 15 autominuten verwijderd. Tevens zijn de openbaarvervoerverbindingen uitstekend te noemen.
Parkeren kan voor de deur d.m.v. betaald parkeren of met vergunning.
Indeling kantoorruimte:
Statige gemeenschappelijke entree met marmeren vestibule en hal.
Imposante trap naar de eerste verdieping met overloop.
1e etage:
Deze etage omvat vier kamers inclusief een achterkamer gelegen op de "halve" tussenetage, waar waar max. 2 personen kantoor kunnen houden.
De etage zelf bevat twee statige ruimtes met hoge plafonds (ca3.50m), zijnde een voor- en achterkamer met en-suite schuifdeuren, eventueel naar wens nog extra te scheiden door een transparante glaswand, inclusief een aangrenzende zijkamer aan de voorzijde die te bereiken is via twee schuifdeuren, of rechtstreeks vanuit de gang.
De ruimte is dus als een open ruimte te gebruiken of als drie separate ruimtes.
De achterkamer geeft via openslaande deuren toegang tot een inpandig balkon van ca. 4 x 2,25 m.
In de "en suite" van de voor- en achterkamer bevinden zich in totaal 4x inbouw(archief)kasten.
De kantoorkamers zijn voorzien van een luxe parket vloer gelegd in Hongaarse punt.
De etage heeft een eigen pantry (incl. koelkast ) en een luxe marmeren toilet.
De ruimte biedt faciliteiten voor ca. 8-10 vaste werkplekken, afhankelijk van de werkplek indelingen.
Gemeenschappelijk gebruik van de zeer representatieve vergaderruimte ( via centrale agenda individueel te reserveren )
incl. vergadertafel met 10 stoelen, wand met TV en presentatiefunctionaliteiten, openhaard, kookeiland en bijkeuken incl. koelkast en vaatwasser.
In de gang bevinden zich twee toiletten en een IT/serverruimte aanwezig die voorzien is van twee patchkasten.
Aandeel in de gemeenschappelijke vergaderruimte ca. 30 % x 60 m2 = 18 m2.
De veranda en tuin (incl. tuintafel met 8 stoelen) zijn toegankelijk zowel vanuit de bijkeuken als de vergaderruimte.
Oppervlakte gemeenschappelijke tuin: 55m2.
- Huurprijs: € 15.000,-- exclusief BTW per kwartaal.
- Exclusief voorschot servicekosten: € 1.725,-- exclusief BTW per kwartaal.
Bijzonderheden :
- Zeer representatieve kantoorruimte.
- Oppervlakte kantoor-etage ( Eerste-etage ) ca. 87 m2 VVO.
- Oppervlakte kantoor-etage ( Eerste-etage ) ca. 103 m2 BVO.
- Aandeel in de gemeenschappelijke vergaderruimte ca. 30 % x 60 m2 = 18 m2
- Eigen toilet.
- Eigen pantry.
- Huurprijs : € 5.000,-- p/m excl. BTW & exclusief voorschot servicekosten excl. BTW.
- Voorschot servicekosten ca. € 575,-- p/m excl. BTW
- De servicekosten omvatten:
- Gas, water, Electra, Cv inclusief vastrecht.
- Electra gebruik algemene ruimten inclusief vastrecht.
- Onderhoudscontracten o.m. t.b.v. technische installaties en tuin.
- Schoonmaakkosten.
- Gemeentelijke gebruikersbelastingen, riool en reinigingsrecht.
- Waarborgsom/bankgarantie ad. 3 maanden huur. -
- Looptijd huurcontract/huurperiode bij voorkeur 1+1 jaar.
- Opzegtermijn: 12 maanden.
- Energielabel-C (afgifte: 2024)
- Gunning eigenaar voorbehouden
TURN-KEY KANTOOR ETAGE GELEGEN OP EEN TOPLOCATIE NABIJ HET VONDELPARK.
Zeer fraai gerenoveerde en representatieve turn-key kantoor etage van ca. 87 m2 VVO gelegen op de eerste verdieping van een statig kantoorpand uit 1911 met tuin gelegen in het chique Willemspark, Amsterdam Oud-Zuid.
Ligging: Deze toplocatie in Amsterdam Oud-Zuid op loopafstand van het Vondelpark, behoeft nauwelijks verdere aanduiding. De representatieve locatie bevindt zich tevens nabij de Zuid-As en via een goede verbinding naar de uitvalswegen en
de ringweg rondom Amsterdam is bijvoorbeeld Schiphol 15 autominuten verwijderd. Tevens zijn de openbaarvervoerverbindingen uitstekend te noemen.
Parkeren kan voor de deur d.m.v. betaald parkeren of met vergunning.
Indeling kantoorruimte:
Statige gemeenschappelijke entree met marmeren vestibule en hal.
Imposante trap naar de eerste verdieping met overloop.
1e etage:
Deze etage omvat vier kamers inclusief een achterkamer gelegen op de "halve" tussenetage, waar waar max. 2 personen kantoor kunnen houden.
De etage zelf bevat twee statige ruimtes met hoge plafonds (ca3.50m), zijnde een voor- en achterkamer met en-suite schuifdeuren, eventueel naar wens nog extra te scheiden door een transparante glaswand, inclusief een aangrenzende zijkamer aan de voorzijde die te bereiken is via twee schuifdeuren, of rechtstreeks vanuit de gang.
De ruimte is dus als een open ruimte te gebruiken of als drie separate ruimtes.
De achterkamer geeft via openslaande deuren toegang tot een inpandig balkon van ca. 4 x 2,25 m.
In de "en suite" van de voor- en achterkamer bevinden zich in totaal 4x inbouw(archief)kasten.
De kantoorkamers zijn voorzien van een luxe parket vloer gelegd in Hongaarse punt.
De etage heeft een eigen pantry (incl. koelkast ) en een luxe marmeren toilet.
De ruimte biedt faciliteiten voor ca. 8-10 vaste werkplekken, afhankelijk van de werkplek indelingen.
Gemeenschappelijk gebruik van de zeer representatieve vergaderruimte ( via centrale agenda individueel te reserveren )
incl. vergadertafel met 10 stoelen, wand met TV en presentatiefunctionaliteiten, openhaard, kookeiland en bijkeuken incl. koelkast en vaatwasser.
In de gang bevinden zich twee toiletten en een IT/serverruimte aanwezig die voorzien is van twee patchkasten.
Aandeel in de gemeenschappelijke vergaderruimte ca. 30 % x 60 m2 = 18 m2.
De veranda en tuin (incl. tuintafel met 8 stoelen) zijn toegankelijk zowel vanuit de bijkeuken als de vergaderruimte.
Oppervlakte gemeenschappelijke tuin: 55m2.
- Huurprijs: € 15.000,-- exclusief BTW per kwartaal.
- Exclusief voorschot servicekosten: € 1.725,-- exclusief BTW per kwartaal.
Bijzonderheden :
- Zeer representatieve kantoorruimte.
- Oppervlakte kantoor-etage ( Eerste-etage ) ca. 87 m2 VVO.
- Oppervlakte kantoor-etage ( Eerste-etage ) ca. 103 m2 BVO.
- Aandeel in de gemeenschappelijke vergaderruimte ca. 30 % x 60 m2 = 18 m2
- Eigen toilet.
- Eigen pantry.
- Huurprijs : € 5.000,-- p/m excl. BTW & exclusief voorschot servicekosten excl. BTW.
- Voorschot servicekosten ca. € 575,-- p/m excl. BTW
- De servicekosten omvatten:
- Gas, water, Electra, Cv inclusief vastrecht.
- Electra gebruik algemene ruimten inclusief vastrecht.
- Onderhoudscontracten o.m. t.b.v. technische installaties en tuin.
- Schoonmaakkosten.
- Gemeentelijke gebruikersbelastingen, riool en reinigingsrecht.
- Waarborgsom/bankgarantie ad. 3 maanden huur. -
- Looptijd huurcontract/huurperiode bij voorkeur 1+1 jaar.
- Opzegtermijn: 12 maanden.
- Energielabel-C (afgifte: 2024)
- Gunning eigenaar voorbehouden
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.