Nieuwe Prinsenkade 3 4811 VC Breda
€ 33,275 /yr

Description
ALGEMEEN
Op zoek naar een inspirerende werkplek in het hart van Breda? Deze volledig gerenoveerde kantoorruimte op de begane grond combineert stijl, comfort en een toplocatie. Met het bruisende stadscentrum en het kernwinkelgebied op loopafstand én uitzicht op het iconische "Kasteel van Breda", biedt dit pand een werkomgeving die indruk maakt op zowel medewerkers als bezoekers. Een buitenkans voor ondernemers die op zoek zijn naar representatieve kantoorruimte met uitstraling én de voordelen van een centrale locatie.
LIGGING
Het kantoorgebouw is gelegen tegen het centrum van Breda. De ligging nabij de binnenstad en het Centraal Station is zeer aantrekkelijk. Het gezellige stadshart van Breda is op korte loopafstand. De Nieuwe Prinsenkade bestaat uit een mix van (commerciële) dienstverlening, kantoren en wonen.
BEREIKBAARHEID
De ligging in het centrum maakt dat dit kantoorpand met openbaar vervoer goed bereikbaar is. Ook met eigen vervoer is het locatie goed bereikbaar.
PARKEREN
Op eigen terrein zijn 4 parkeerplaatsen beschikbaar voor exclusief gebruik.
In de directe omgeving zijn verschillende parkeergarages (betaald) aanwezig (o.a. De Prins, De Barones, Spoorstraat). Bovendien kan er ook aan de openbare weg worden geparkeerd, eveneens betaald.
DOELGROEP
Het kantoorpand is zeer geschikt als o.a. kantoorruimte voor de (zakelijke) dienstverlener, praktijkruimte, trainingsruimte of een invulling op het gebied van het sociaal/maatschappelijk domein.
OPPERVLAKTE
De kantoorruimte heeft een oppervlakte van ca. 150 m² en kent de volgend indeling:
- representatieve entree/hal van waaruit alle vertrekken afzonderlijk toegankelijk zijn
- 4 ruime kantoorvertrekken, waarvan 1 met aansluitend een vergader-/spreekkamer in open verbinding
- pantry
- sanitaire groep bestaande uit twee gescheiden toiletten
VOORZIENINGEN
Het kantoorgebouw is voorzien van o.a. de navolgende zaken:
- Klassieke (kantoor)villa met uiterst representatieve uitstraling
- Hoge plafonds
- Sanitaire groep, dames en heren gescheiden
- Pantry
- Ingedeeld in diverse kamers
- Fraaie entree
BESTEMMING
De bestemming van het object is "Gemengd - 2", toegestaan is o.a.:
- Kantoren
- Maatschappelijke voorzieningen
- Cultuur en ontspanning
- Bedrijven in milieucategorie 1 en 2
HUURPRIJS
De huurprijs bedraagt € 33.275,= per jaar (excl. BTW).
HUURBETALING
Huurbetaling per maand bij vooruitbetaling.
INDEXERING
Jaarlijkse indexering voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van de Consumenten Prijs index reeks “alle huishoudens” samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek CBS (2015=100).
OPLEVERDATUM
Het kantoorgebouw is in overleg beschikbaar; aanvaarding kan op korte termijn plaatsvinden.
HUURPERIODE
De huurperiode wordt in onderling overleg overeengekomen. Informeert u naar de opties.
OVEREENKOMST
Volgens het model van de Raad voor Onroerende Zaken ROZ model februari 2015, artikel 7:230a BW bedrijfsruimte (kantoor- en overige bedrijfsruimten) met de bijbehorende algemene bepalingen en nodige aanvullingen.
ZEKERHEIDSTELLING
Tot zekerheid van nakoming van de verplichtingen uit deze overeenkomst dient een bankgarantie gesteld te worden conform het ROZ-model ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden (inclusief servicekosten).
SERVICEKOSTEN
De servicekosten bedragen € 83,= per maand excl. BTW op voorschotbasis; de kosten hebben betrekking op onderhoudszaken van algemene aard. De leveringscontracten van g/l/w worden door huurder rechtstreeks afgesloten met de desbetreffende leveranciers.
VOORBEHOUD
Een en ander geschiedt onder aanvaarding en uitdrukkelijk voorbehoud goedkeuring van verhuurder.
OMZETBELASTING
Er wordt geopteerd voor een BTW-belaste verhuur. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van een van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Op zoek naar een inspirerende werkplek in het hart van Breda? Deze volledig gerenoveerde kantoorruimte op de begane grond combineert stijl, comfort en een toplocatie. Met het bruisende stadscentrum en het kernwinkelgebied op loopafstand én uitzicht op het iconische "Kasteel van Breda", biedt dit pand een werkomgeving die indruk maakt op zowel medewerkers als bezoekers. Een buitenkans voor ondernemers die op zoek zijn naar representatieve kantoorruimte met uitstraling én de voordelen van een centrale locatie.
LIGGING
Het kantoorgebouw is gelegen tegen het centrum van Breda. De ligging nabij de binnenstad en het Centraal Station is zeer aantrekkelijk. Het gezellige stadshart van Breda is op korte loopafstand. De Nieuwe Prinsenkade bestaat uit een mix van (commerciële) dienstverlening, kantoren en wonen.
BEREIKBAARHEID
De ligging in het centrum maakt dat dit kantoorpand met openbaar vervoer goed bereikbaar is. Ook met eigen vervoer is het locatie goed bereikbaar.
PARKEREN
Op eigen terrein zijn 4 parkeerplaatsen beschikbaar voor exclusief gebruik.
In de directe omgeving zijn verschillende parkeergarages (betaald) aanwezig (o.a. De Prins, De Barones, Spoorstraat). Bovendien kan er ook aan de openbare weg worden geparkeerd, eveneens betaald.
DOELGROEP
Het kantoorpand is zeer geschikt als o.a. kantoorruimte voor de (zakelijke) dienstverlener, praktijkruimte, trainingsruimte of een invulling op het gebied van het sociaal/maatschappelijk domein.
OPPERVLAKTE
De kantoorruimte heeft een oppervlakte van ca. 150 m² en kent de volgend indeling:
- representatieve entree/hal van waaruit alle vertrekken afzonderlijk toegankelijk zijn
- 4 ruime kantoorvertrekken, waarvan 1 met aansluitend een vergader-/spreekkamer in open verbinding
- pantry
- sanitaire groep bestaande uit twee gescheiden toiletten
VOORZIENINGEN
Het kantoorgebouw is voorzien van o.a. de navolgende zaken:
- Klassieke (kantoor)villa met uiterst representatieve uitstraling
- Hoge plafonds
- Sanitaire groep, dames en heren gescheiden
- Pantry
- Ingedeeld in diverse kamers
- Fraaie entree
BESTEMMING
De bestemming van het object is "Gemengd - 2", toegestaan is o.a.:
- Kantoren
- Maatschappelijke voorzieningen
- Cultuur en ontspanning
- Bedrijven in milieucategorie 1 en 2
HUURPRIJS
De huurprijs bedraagt € 33.275,= per jaar (excl. BTW).
HUURBETALING
Huurbetaling per maand bij vooruitbetaling.
INDEXERING
Jaarlijkse indexering voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van de Consumenten Prijs index reeks “alle huishoudens” samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek CBS (2015=100).
OPLEVERDATUM
Het kantoorgebouw is in overleg beschikbaar; aanvaarding kan op korte termijn plaatsvinden.
HUURPERIODE
De huurperiode wordt in onderling overleg overeengekomen. Informeert u naar de opties.
OVEREENKOMST
Volgens het model van de Raad voor Onroerende Zaken ROZ model februari 2015, artikel 7:230a BW bedrijfsruimte (kantoor- en overige bedrijfsruimten) met de bijbehorende algemene bepalingen en nodige aanvullingen.
ZEKERHEIDSTELLING
Tot zekerheid van nakoming van de verplichtingen uit deze overeenkomst dient een bankgarantie gesteld te worden conform het ROZ-model ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden (inclusief servicekosten).
SERVICEKOSTEN
De servicekosten bedragen € 83,= per maand excl. BTW op voorschotbasis; de kosten hebben betrekking op onderhoudszaken van algemene aard. De leveringscontracten van g/l/w worden door huurder rechtstreeks afgesloten met de desbetreffende leveranciers.
VOORBEHOUD
Een en ander geschiedt onder aanvaarding en uitdrukkelijk voorbehoud goedkeuring van verhuurder.
OMZETBELASTING
Er wordt geopteerd voor een BTW-belaste verhuur. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van een van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- € 33,275 per year
- Service charges
- € 83 per month (21% VAT applies)
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available in consultation
Construction
- Main use
- Office
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 2014
Surface areas
- Area
- 150 m²
Layout
- Number of floors
- 1 floor
- Facilities
- Built-in fittings, windows can be opened, toilet, pantry, heating and room layout
Energy
- Energy label
- A
Surroundings
- Location
- On navigable waterway
- Accessibility
- Bus stop in 500 m to 1000 m, Dutch Railways Intercity station in 500 m to 1000 m and motorway exit in 3000 m to 4000 m
Parking
- Parking spaces
- 4 uncovered parking spaces
NVM real estate agent
Photos












