Description
ALGEMEEN
Het betreft een zeer representatieve kantoorruimte centraal gelegen op de Casuariestraat te midden van alle ministeries en op geringe loopafstand van het Centraal Station van Den Haag. In deze zakelijke omgeving zijn op geringe loopafstand diverse gezellige horecagelegenheden voor een lunch of een vrijdagmiddag borrel aanwezig. Het gebouw geniet van een recent volledig gerenoveerde entree met een representatieve uitstraling.
Hiernaast is de beschikbare verdieping voorzien van een hoogwaardige inrichting en beschikt deze over een eigen dakterras.
Het kantoor beschikt over een duurzaam energielabel A++ en een BREEAM very good certificaat.
BEREIKBAARHEID
De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is uitstekend. De bus- en tramhaltes bevinden zich binnen loopafstand aangezien het een centrumlocatie betreft. Het Centraal Station bevindt zich tevens op loopafstand.
Ook is de bereikbaarheid met eigen vervoer goed te noemen. Het kantoorgebouw is gesitueerd vlak bij de Utrechtse Baan, welke overgaat in Rijksweg A12. Rijksweg A4 (Amsterdam-Den Haag) en Rijksweg A13 (Amsterdam-Delft) zijn binnen enkele autominuten te bereiken. De verbindingswegen naar de omliggende gemeente zijn voldoende en bieden weinig oponthoud.
BESCHIKBAARHEID
3e verdieping ca. 568 m² vvo kantoorruimte.
PARKEREN
7 parkplaatsen beschikbaar, waarvan 3 in de ondergelegen parkeergarage en 4 op het achtergelegen afsluitbare parkeerterrein.
Daarnaast bevinden zich twee parkeergarages op loopafstand en zijn er langs de openbare weg betaalde parkeerplaatsen te vinden. Er zijn diverse voorzieningen voor het stallen van fietsen en motoren.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 200,- per m² per jaar te vermeerderen BTW.
Parkeren:
€ 1.500,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste levering. Indien huurder geen BTW kan verrekenen zal de huurprijs met een nader te bepalen bedrag worden verhoogd ter compensatie van het niet kunnen verrekenen van BTW.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn als voorschot bij vooruit betaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie en bedragen EUR 60,- per m² v.v.o. per jaar en zijn te vermeerderen met BTW.
DATUM VAN OPLEVERING
In nader overleg te bepalen, echter spoedige oplevering is mogelijk.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte zal turn key worden opgeleverd in huidige staat, derhalve inclusief o.a:
- Gerenoveerde representatieve entreehal met zitgelegenheid;
- Toegangscontrolesysteem;
- 2 persoonsliften (deze gaan tot de kelderruimte);
- Mechanische ventilatie met topkoeling middels warmtepompen;
- Brandmeldinstallatie;
- Te open ramen;
- Zonnepanelen op het dak;
- Systeemplafonds met geïntegreerde LED verlichtingsarmaturen;
- Kabelgoten ten behoeve van elektra en datacommunicatie;
- Netwerkbekabeling;
- Sanitaire voorzieningen per etage, alle voorzien van voorruimten inclusief garderobe;
- Luxe inrichting;
- Pantry en inbouwkasten;
- Fietsenstalling met reparatiestation;
- Zonwering aan de zonzijde van het gebouw.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks ‘CPI-alle huishoudens’ (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURPRIJSBETALING
Per kwartaal vooruit.
HUURTERMIJN
5 jaar.
DUURZAAMHEID
- Energielabel A++;
- BREEAM Very Good certificaat;
- Actieve EMS (Energie Management Systeem).
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie ter grootte van 3 kalendermaanden huur en servicekosten, beide te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank in Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
Het betreft een zeer representatieve kantoorruimte centraal gelegen op de Casuariestraat te midden van alle ministeries en op geringe loopafstand van het Centraal Station van Den Haag. In deze zakelijke omgeving zijn op geringe loopafstand diverse gezellige horecagelegenheden voor een lunch of een vrijdagmiddag borrel aanwezig. Het gebouw geniet van een recent volledig gerenoveerde entree met een representatieve uitstraling.
Hiernaast is de beschikbare verdieping voorzien van een hoogwaardige inrichting en beschikt deze over een eigen dakterras.
Het kantoor beschikt over een duurzaam energielabel A++ en een BREEAM very good certificaat.
BEREIKBAARHEID
De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is uitstekend. De bus- en tramhaltes bevinden zich binnen loopafstand aangezien het een centrumlocatie betreft. Het Centraal Station bevindt zich tevens op loopafstand.
Ook is de bereikbaarheid met eigen vervoer goed te noemen. Het kantoorgebouw is gesitueerd vlak bij de Utrechtse Baan, welke overgaat in Rijksweg A12. Rijksweg A4 (Amsterdam-Den Haag) en Rijksweg A13 (Amsterdam-Delft) zijn binnen enkele autominuten te bereiken. De verbindingswegen naar de omliggende gemeente zijn voldoende en bieden weinig oponthoud.
BESCHIKBAARHEID
3e verdieping ca. 568 m² vvo kantoorruimte.
PARKEREN
7 parkplaatsen beschikbaar, waarvan 3 in de ondergelegen parkeergarage en 4 op het achtergelegen afsluitbare parkeerterrein.
Daarnaast bevinden zich twee parkeergarages op loopafstand en zijn er langs de openbare weg betaalde parkeerplaatsen te vinden. Er zijn diverse voorzieningen voor het stallen van fietsen en motoren.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 200,- per m² per jaar te vermeerderen BTW.
Parkeren:
€ 1.500,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste levering. Indien huurder geen BTW kan verrekenen zal de huurprijs met een nader te bepalen bedrag worden verhoogd ter compensatie van het niet kunnen verrekenen van BTW.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn als voorschot bij vooruit betaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie en bedragen EUR 60,- per m² v.v.o. per jaar en zijn te vermeerderen met BTW.
DATUM VAN OPLEVERING
In nader overleg te bepalen, echter spoedige oplevering is mogelijk.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte zal turn key worden opgeleverd in huidige staat, derhalve inclusief o.a:
- Gerenoveerde representatieve entreehal met zitgelegenheid;
- Toegangscontrolesysteem;
- 2 persoonsliften (deze gaan tot de kelderruimte);
- Mechanische ventilatie met topkoeling middels warmtepompen;
- Brandmeldinstallatie;
- Te open ramen;
- Zonnepanelen op het dak;
- Systeemplafonds met geïntegreerde LED verlichtingsarmaturen;
- Kabelgoten ten behoeve van elektra en datacommunicatie;
- Netwerkbekabeling;
- Sanitaire voorzieningen per etage, alle voorzien van voorruimten inclusief garderobe;
- Luxe inrichting;
- Pantry en inbouwkasten;
- Fietsenstalling met reparatiestation;
- Zonwering aan de zonzijde van het gebouw.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks ‘CPI-alle huishoudens’ (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURPRIJSBETALING
Per kwartaal vooruit.
HUURTERMIJN
5 jaar.
DUURZAAMHEID
- Energielabel A++;
- BREEAM Very Good certificaat;
- Actieve EMS (Energie Management Systeem).
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie ter grootte van 3 kalendermaanden huur en servicekosten, beide te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank in Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.