Description
Ruimte B1.34
Ruimte voor vier medewerkers
- Meubilair (vier keer per jaar verwisselbaar)
- Hospitality team
- Schoonmaak
- Toegang tot alle HNK locaties
- 50% korting op vergaderruimtes
- 24/7 toegang tot je kantoor
- Brievenbus of postvak
- WiFi
- Verlichting
- ICT-infrastructuur
- Toegang tot het dakterras
- Toegangscontrolesysteem met één tag per werkplek
- Gedeelde pantry met een vaatwasser en koelkast
HNK gelooft dat hoe beter jij je voelt op je werkplek, hoe beter jij je werk kunt doen. Daarom zijn onze locaties er volledig op ingericht om jou te laten groeien – als persoon én als organisatie. Bij ons bepaal je zelf hoe jouw werkomgeving eruit ziet, afgestemd op de persoonlijke wensen van jouw organisatie. Of je nu een tailor-made office nodig hebt, een workspace for a day of een meeting room: HNK geeft je de ruimte die je nodig hebt, inclusief top-notch service.
Als onderdeel van NSI, hebben we meer dan 30 jaar ervaring in de vastgoedsector. Omdat wij onze gebouwen zelf in eigendom hebben, kunnen we de extra mile gaan voor onze huurders. Ook geeft het ons de kans om duurzame initiatieven uit te voeren, zonder afhankelijk te zijn van derden.
Space at your service, desks on demand en een host die je bij naam kent. Het is hospitality met een hoofdletter ‘H’. En dat in je werkomgeving.
Stel je voor dat je een kantoor binnenstapt dat aanvoelt als je favoriete hotellobby. Of een host voor die weet wat je nodig hebt, nog voor je dat zelf weet. Van vers gezette koffie tot de ruimte om je organisatie uit te breiden. Wij zorgen ervoor dat het jou en je team aan niets ontbreekt.
Oppervlakte
1.8000 m2, waarvan 2.300 m2 aan managed offices. Beschikbaar vanaf 20 m2.
Parkeren
HNK Rotterdam Scheepvaartkwartier beschikt over vijf eigen parkeergarages met een parkeernorm van 1:110 m2. Daarnaast zijn er twee openbare parkeergarages op loofafstand van het HNK.
Voor de fietsers beschikken we over een ruimte inpandige, beveiligde fietsenstalling.
Bij binnenkomst zie je meteen de lichtgroene trap in de lobby en het licht dat naar binnen schijnt. De begane grond en entresol zijn recentelijk uitgebreid verbouwd en daarmee volledig in lijn gebracht met de vernieuwde HNK beleving, waarbij alles draait om hospitality, duurzaamheid, well-being en gemak. De managed offices op de 1e etage zijn volledig ingericht met werkplekken met daarbij de mogelijkheid om vier keer per jaar van set up te veranderen. Ze beschikken over een snell wifi-verbinding en worden twee keer in de week schoongemaakt. De etage is verder voorzien van meerdere phone booths, twee huddle rooms, een pantry met Nespresso-apparaat en keukenvoorzieningen. Daarnaast beschikt de etage over een ruime lunchgelegenheid met aangrenzend een algemeen terras en sommige kantoren zelfs over een eigen terras.
Ruimte voor vier medewerkers
- Meubilair (vier keer per jaar verwisselbaar)
- Hospitality team
- Schoonmaak
- Toegang tot alle HNK locaties
- 50% korting op vergaderruimtes
- 24/7 toegang tot je kantoor
- Brievenbus of postvak
- WiFi
- Verlichting
- ICT-infrastructuur
- Toegang tot het dakterras
- Toegangscontrolesysteem met één tag per werkplek
- Gedeelde pantry met een vaatwasser en koelkast
HNK gelooft dat hoe beter jij je voelt op je werkplek, hoe beter jij je werk kunt doen. Daarom zijn onze locaties er volledig op ingericht om jou te laten groeien – als persoon én als organisatie. Bij ons bepaal je zelf hoe jouw werkomgeving eruit ziet, afgestemd op de persoonlijke wensen van jouw organisatie. Of je nu een tailor-made office nodig hebt, een workspace for a day of een meeting room: HNK geeft je de ruimte die je nodig hebt, inclusief top-notch service.
Als onderdeel van NSI, hebben we meer dan 30 jaar ervaring in de vastgoedsector. Omdat wij onze gebouwen zelf in eigendom hebben, kunnen we de extra mile gaan voor onze huurders. Ook geeft het ons de kans om duurzame initiatieven uit te voeren, zonder afhankelijk te zijn van derden.
Space at your service, desks on demand en een host die je bij naam kent. Het is hospitality met een hoofdletter ‘H’. En dat in je werkomgeving.
Stel je voor dat je een kantoor binnenstapt dat aanvoelt als je favoriete hotellobby. Of een host voor die weet wat je nodig hebt, nog voor je dat zelf weet. Van vers gezette koffie tot de ruimte om je organisatie uit te breiden. Wij zorgen ervoor dat het jou en je team aan niets ontbreekt.
Oppervlakte
1.8000 m2, waarvan 2.300 m2 aan managed offices. Beschikbaar vanaf 20 m2.
Parkeren
HNK Rotterdam Scheepvaartkwartier beschikt over vijf eigen parkeergarages met een parkeernorm van 1:110 m2. Daarnaast zijn er twee openbare parkeergarages op loofafstand van het HNK.
Voor de fietsers beschikken we over een ruimte inpandige, beveiligde fietsenstalling.
Bij binnenkomst zie je meteen de lichtgroene trap in de lobby en het licht dat naar binnen schijnt. De begane grond en entresol zijn recentelijk uitgebreid verbouwd en daarmee volledig in lijn gebracht met de vernieuwde HNK beleving, waarbij alles draait om hospitality, duurzaamheid, well-being en gemak. De managed offices op de 1e etage zijn volledig ingericht met werkplekken met daarbij de mogelijkheid om vier keer per jaar van set up te veranderen. Ze beschikken over een snell wifi-verbinding en worden twee keer in de week schoongemaakt. De etage is verder voorzien van meerdere phone booths, twee huddle rooms, een pantry met Nespresso-apparaat en keukenvoorzieningen. Daarnaast beschikt de etage over een ruime lunchgelegenheid met aangrenzend een algemeen terras en sommige kantoren zelfs over een eigen terras.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.