Description
Bedrijvenpark Papendorp is een toonaangevende kantorenlocatie in Utrecht en staat bekend om zijn moderne uitstraling, duurzame gebouwen en strategische ligging, direct aan het knooppunt Oudenrijn en vlakbij de snelwegen A2 en A12. Het park is ruim opgezet met veel groenvoorzieningen, waterpartijen en hoogwaardige infrastructuur, wat zorgt voor een prettige werkomgeving.
De kantoorruimte maakt deel uit van het moderne bedrijfsverzamelgebouw van Newday Offices. Hier profiteer je van diverse services zoals gastvrije receptie, vergaderruimtes, postverwerking, verse koffie en lunchvoorzieningen. Tevens is het mogelijk om gefaciliteerde vergaderruimtes te huren.
Object
De kantoorruimte heeft een verhuurbaar vloeroppervlak van circa 1.686 m² en is als volgt verdeeld:
1e verdieping: circa 842 m²
2e verdieping: circa 844 m²
Deelverhuur per verdieping is bespreekbaar.
Het object is 24/7 toegankelijk door middel van een slimme toegangscontrole en heeft een gezellige binnentuin.
Huurprijs
Kantoorruimte:
De huurprijs van het object bedraagt € 190,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaatsen:
De huurprijs van het parkeren bedraagt € 1.500,- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
De servicekosten van het object bedragen € 60,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW voor de navolgende leveringen en diensten:
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties, waaronder begrepen het vernieuwen van de lampen, tl-buizen e.d. en periodiek onderhoud van de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten alsmede het individueel elektriciteitsverbruik;
- waterverbruik inclusief vastrecht en rioolaansluitingsrecht;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de liftinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de hydrofoorinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de glazenwasinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-, en noodstroominstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de parkeerbewakingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de tourniquet;
- reiniging en periodieke controle van de daken;
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;
- verzorging huisvuil, containerhuur, e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede, beglazing gemeenschappelijke ruimten;
- aanpassing van de installaties aan de wettelijke eisen;
- onderhoud van terreinen, tuinen, vijvers, plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervangen van de planten;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.
Hospitality services
De hospitality services kosten van het object bedraagt € 27,50,- per m² V.V.O. per jaar, te vermeerderen met BTW. Deze services mogen door de huurder worden gebruikt (tenzij anders overeengekomen) op basis van de voorwaarden in het Club Handboek. Alle medegebruik is op basis van “fair-use” zoals omschreven in het Club Handboek.
a. algemene ruimte (Entree en gangzones);
b. sociale hart;
c. clubmanager/barista van 08.30 – 17.00 uur;
d. naast het betaalde assortiment koffie, thee etc. bij de Barista biedt Verhuurder tevens goede gratis koffie en thee voor Huurder en gasten;
e. gratis gebruik van de vergaderzalen op basis van fair use;
f. lunchruimte / Newday Café met iedere dag verse betaalbare lunch (€ 4,70 per persoon per dag);
g. pantry’s verspreid over de gemeenschappelijke ruimte in het gebouw;
h. toiletgroepen;
i. Wifi in de algemene ruimtes;
j. bekabeld internet (standaard) in de gehuurde kantoorruimte;
k. onbeperkt gebruik buitenruimte;
l. gratis gebruik van het sociale hart op één van de andere 12 Newday Offices locaties;
m.5 x 2 uur per jaar vergaderen op één van de andere 12 Newday Offices locaties.
Opleveringsniveau
Het object wordt schoon en ontruimd opgeleverd in de huidige staat voorzien van onder andere:
- huidig inbouwpakket;
- systeemplafond;
- toiletgroepen per verdieping;
- ruime pantry per verdieping;
- liften;
- klimaatbeheersing (zowel koeling als verwarming), per stramien van 5,40 meter regelbaar.
Gemeenschappelijke faciliteiten:
- gezonde lunch & verse koffie;
- bemande receptie;
- vergaderruimtes;
- 24/7 toegang;
- internet;
- glasvezel;
- fietsenstalling.
Energielabel
Het energielabel van het object is A++.
Bestemming
De bestemming van het object is ‘Gemengd-2‘, met functieaanduiding 'Gemengd-1' dit houdt in dat het navolgende gebruik wordt toegestaan:
- Bedrijven;
- Kantoren;
- met bedrijven samenhangende kantoorruimte;
- congres- en vergaderfaciliteiten tot maximaal 1.500 m² per verstiging;
- dienstverlening;
- maatschappelijke voorzieningen;
- binnensportactiviteiten.
Bereikbaarheid
Eigen vervoer
Papendorp is gelegen nabij verkeersknooppunt Oudenrijn waar de A2 (Amsterdam-Den Bosch) en de A12 (Arnhem-Rotterdam/Den Haag) samen komen. Van hieruit zijn diverse rijkswegen (A28/A27) eenvoudig bereikbaar.
Openbaar vervoer
Met het openbaar vervoer is Papendorp goed bereikbaar middels rechtstreekse busverbinding naar Utrecht CS, deze vertrekken elke 5 tot 10 minuten vanaf de halte vlakbij het gebouw.
Parkeren
De parkeerplaatsen zijn op eigen terrein gesitueerd, half verdiept onder het kantoorgebouw met toegangscontrole. De parkeernorm bedraagt circa 1:48.
Beschikbaarheid
Het object is per direct beschikbaar.
Huurtermijn
Tot 30 juni 2027 (looptijd huidige huurtermijn), langer is uiteraard bespreekbaar.
Huurbetaling
Per 1 (één) maand vooruit.
Opzegtermijn
12 (twaalf) maanden voorafgaande aan de expiratiedatum.
Zekerheidsstelling
Een bankgarantie/waarborgsom ter grootte van 3 maanden bruto betalingsverplichting.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI voor alle huishoudens (2015 =100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.
BTW
Indien huurder niet aan het “90%-criterium” voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Huurcontract
Op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM).
Bijzonderheden
Alle gegevens zijn door ons met zorg samengesteld. Ten aanzien van de juistheid ervan, kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
De kantoorruimte maakt deel uit van het moderne bedrijfsverzamelgebouw van Newday Offices. Hier profiteer je van diverse services zoals gastvrije receptie, vergaderruimtes, postverwerking, verse koffie en lunchvoorzieningen. Tevens is het mogelijk om gefaciliteerde vergaderruimtes te huren.
Object
De kantoorruimte heeft een verhuurbaar vloeroppervlak van circa 1.686 m² en is als volgt verdeeld:
1e verdieping: circa 842 m²
2e verdieping: circa 844 m²
Deelverhuur per verdieping is bespreekbaar.
Het object is 24/7 toegankelijk door middel van een slimme toegangscontrole en heeft een gezellige binnentuin.
Huurprijs
Kantoorruimte:
De huurprijs van het object bedraagt € 190,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaatsen:
De huurprijs van het parkeren bedraagt € 1.500,- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
De servicekosten van het object bedragen € 60,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW voor de navolgende leveringen en diensten:
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties, waaronder begrepen het vernieuwen van de lampen, tl-buizen e.d. en periodiek onderhoud van de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten alsmede het individueel elektriciteitsverbruik;
- waterverbruik inclusief vastrecht en rioolaansluitingsrecht;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de liftinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de hydrofoorinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de glazenwasinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-, en noodstroominstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de parkeerbewakingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de tourniquet;
- reiniging en periodieke controle van de daken;
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;
- verzorging huisvuil, containerhuur, e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede, beglazing gemeenschappelijke ruimten;
- aanpassing van de installaties aan de wettelijke eisen;
- onderhoud van terreinen, tuinen, vijvers, plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervangen van de planten;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.
Hospitality services
De hospitality services kosten van het object bedraagt € 27,50,- per m² V.V.O. per jaar, te vermeerderen met BTW. Deze services mogen door de huurder worden gebruikt (tenzij anders overeengekomen) op basis van de voorwaarden in het Club Handboek. Alle medegebruik is op basis van “fair-use” zoals omschreven in het Club Handboek.
a. algemene ruimte (Entree en gangzones);
b. sociale hart;
c. clubmanager/barista van 08.30 – 17.00 uur;
d. naast het betaalde assortiment koffie, thee etc. bij de Barista biedt Verhuurder tevens goede gratis koffie en thee voor Huurder en gasten;
e. gratis gebruik van de vergaderzalen op basis van fair use;
f. lunchruimte / Newday Café met iedere dag verse betaalbare lunch (€ 4,70 per persoon per dag);
g. pantry’s verspreid over de gemeenschappelijke ruimte in het gebouw;
h. toiletgroepen;
i. Wifi in de algemene ruimtes;
j. bekabeld internet (standaard) in de gehuurde kantoorruimte;
k. onbeperkt gebruik buitenruimte;
l. gratis gebruik van het sociale hart op één van de andere 12 Newday Offices locaties;
m.5 x 2 uur per jaar vergaderen op één van de andere 12 Newday Offices locaties.
Opleveringsniveau
Het object wordt schoon en ontruimd opgeleverd in de huidige staat voorzien van onder andere:
- huidig inbouwpakket;
- systeemplafond;
- toiletgroepen per verdieping;
- ruime pantry per verdieping;
- liften;
- klimaatbeheersing (zowel koeling als verwarming), per stramien van 5,40 meter regelbaar.
Gemeenschappelijke faciliteiten:
- gezonde lunch & verse koffie;
- bemande receptie;
- vergaderruimtes;
- 24/7 toegang;
- internet;
- glasvezel;
- fietsenstalling.
Energielabel
Het energielabel van het object is A++.
Bestemming
De bestemming van het object is ‘Gemengd-2‘, met functieaanduiding 'Gemengd-1' dit houdt in dat het navolgende gebruik wordt toegestaan:
- Bedrijven;
- Kantoren;
- met bedrijven samenhangende kantoorruimte;
- congres- en vergaderfaciliteiten tot maximaal 1.500 m² per verstiging;
- dienstverlening;
- maatschappelijke voorzieningen;
- binnensportactiviteiten.
Bereikbaarheid
Eigen vervoer
Papendorp is gelegen nabij verkeersknooppunt Oudenrijn waar de A2 (Amsterdam-Den Bosch) en de A12 (Arnhem-Rotterdam/Den Haag) samen komen. Van hieruit zijn diverse rijkswegen (A28/A27) eenvoudig bereikbaar.
Openbaar vervoer
Met het openbaar vervoer is Papendorp goed bereikbaar middels rechtstreekse busverbinding naar Utrecht CS, deze vertrekken elke 5 tot 10 minuten vanaf de halte vlakbij het gebouw.
Parkeren
De parkeerplaatsen zijn op eigen terrein gesitueerd, half verdiept onder het kantoorgebouw met toegangscontrole. De parkeernorm bedraagt circa 1:48.
Beschikbaarheid
Het object is per direct beschikbaar.
Huurtermijn
Tot 30 juni 2027 (looptijd huidige huurtermijn), langer is uiteraard bespreekbaar.
Huurbetaling
Per 1 (één) maand vooruit.
Opzegtermijn
12 (twaalf) maanden voorafgaande aan de expiratiedatum.
Zekerheidsstelling
Een bankgarantie/waarborgsom ter grootte van 3 maanden bruto betalingsverplichting.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI voor alle huishoudens (2015 =100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.
BTW
Indien huurder niet aan het “90%-criterium” voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Huurcontract
Op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM).
Bijzonderheden
Alle gegevens zijn door ons met zorg samengesteld. Ten aanzien van de juistheid ervan, kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.