Euclideslaan 51 3584 BM Utrecht
- New
Rental price on request

Description
Circa 65 m² Kantoorruimte beschikbaar gelegen op de vijfde verdieping in Business Center te Utrecht.
OMSCHRIJVING
Een gebouw dat ruimte biedt voor kleine tot grote ondernemers die graag voor hun huisvesting gebruik maken van gedeelde faciliteiten.
Op de begane grond is een plek voor een onbemande ontvangstruimte met gedeelde faciliteiten zijnde; 3 vergaderzalen voor circa 6/8 personen, een grote vergaderzaal/presentatieruimte voor circa 20 personen en koffiebar met lounge en enkele flexplekken. Deze gedeelde faciliteiten zijn te gebruiken voor zowel kleine als grote huurders.
Middels een online portal kunnen huurders gemakkelijk alle faciliteiten inboeken, denk aan het reserveren van vergaderruimtes, maar ook het laten schoonmaken van je eigen kantoor of het upgraden van je internetsnelheid.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Per auto is de Euclideslaan 65 uitstekend te bereiken. Het kantorenpark Rijnsweerd ligt in Utrecht Oost, direct aan de afslag van de A27 en aan het einde van de A28 (knooppunt Rijnsweerd). Daarnaast is via de Waterlinieweg de A12 eenvoudig te bereiken.
Openbaar vervoer
Per openbaar vervoer is de Euclideslaan 65 goed bereikbaar door middel van de HOV-lijn van/naar het Centraal Station Utrecht in circa 12 minuten en diverse buslijnen van onder andere Nieuwegein, Lunetten, Utrecht Noord.
VLOEROPPERVLAK
Circa 65 m² v.v.o.
De vermelde metrage is uitsluitend indicatief, het pand is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde oppervlakten.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt opgeleverd in gerenoveerde staat met de volgende voorzieningen:
• klimaatinstallatie bestaande uit een luchtbehandelingsinstallatie, compleet met ventilatie, koeling, verwarming en luchtbevochtiging middels het plafond;
• medegebruik representatieve entree voorzien van PVC-vloer, een wachtruimte met coffee-corner voorzien van koffieautomaat en een AH to go automaat (of soortgelijke voorzieningen);
• medegebruik meubilair in gezamenlijke representatieve entree;
• medegebruik 1 (één) grote vergaderzaal voor circa 20 personen, tegen betaling van 2 (twee) tokens per uur*;
• medegebruik 3 (drie) vergaderzalen voor circa 6 tot 8 personen, tegen betaling van 1 (één) token per uur*;
• medegebruik 2 (twee) gedeelde personenliften voor 6 personen;
• hoofdtrappenhuizen in natuursteen.
• nieuwe bandraster systeemplafond met een stramienmaat van 1.800 mm, voorzien van LED verlichtingsarmaturen met aanwezigheidsdetectie;
• gesausde wanden;
• nieuwe vloerbedekking*;
• nieuwe scheidingswanden, voorzien van glas (zoals aangegeven op bijgevoegde plattegrondtekening, in overleg nog andere indeling mogelijk)*;
• gemeenschappelijke nieuwe pantry, voorzien van onder- en bovenkasten, warm water door middel van close-in boiler en koud water, ijskast en afwasmachine*;
• gemeenschappelijke balkon;
• gerenoveerde en gedraaide toiletgroep op de 5e verdieping;
• kabelgoten ten behoeve van elektra, data en telefonie.
Verhuurder maakt gebruik van tokens voor de vergaderruimten. Huurder betaalt € 10,00 per token voor het gebruik van de vergaderfaciliteit. Prijzen staan vast en Verhuurder behoudt zich het recht om de prijzen aan te passen.
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.
AANVAARDING
In overleg.
HUURPRIJS
Op aanvraag.
2 PARKEERPLAATSEN GELEGEN IN DE PARKEERKELDER
Nader overeen te komen.
Op het eigen parkeerterrein zijn in totaal 75 parkeerplaatsen beschikbaar. Waarvan 32 parkeerplaatsen op het parkeerdek, 12 hiervan worden gebruikt voor bezoekers van Business Center Utrecht. 20 plekken worden gebruikt voor het parkeren van business unit huurders.
BTW
Indien huurder niet aan het "90%-criterium" voldoet, zal ervan rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor de verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
VOORSCHOT SERVICEKOSTEN (Kosten nader te bepalen)
Ten behoeve van de kosten voor de volgende door de verhuurder te verzorgen leveringen en diensten:
• stadverwarming inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gehuurde en gemeenschappelijke ruimten;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud en periodieke controle van verwarming- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
• idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-, parkeer en gebouwtoegang- en noodstroominstallatie(s);
• schoonmaak gemeenschappelijke ruimten, beglazing gemeenschappelijke ruimten, buitenterras en tuin;
• periodiek reinigen daken en hemelwaterafvoeren;
• onderhoud tuin;
• sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep en dergelijke;
• vuilafvoer, containerhuur en dergelijke;
• vervanging van lampen in gemeenschappelijke ruimten;
• voor huurders rekening komende belastingen en heffingen die bij verhuurder in rekening worden gebracht;
• operating onbemande koffie en lunchfaciliteit;
• 5% administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
HUURTERMIJN
5 jaar met aansluitbare perioden van telkens 5 jaar.
Kortere huurperiode is bespreekbaar.
HUURBETALING
Per maand vooruit
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum per 1 maart, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSTELLING
Waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met de BTW.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
BIJZONDERHEDEN
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
De vermelde informatie behelst geen aanbod doch globale informatie van algemene aard. De informatie is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. WVO bedrijfshuisvesting B.V. staat niet in voor de juistheid en volledigheid van de informatie. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
OMSCHRIJVING
Een gebouw dat ruimte biedt voor kleine tot grote ondernemers die graag voor hun huisvesting gebruik maken van gedeelde faciliteiten.
Op de begane grond is een plek voor een onbemande ontvangstruimte met gedeelde faciliteiten zijnde; 3 vergaderzalen voor circa 6/8 personen, een grote vergaderzaal/presentatieruimte voor circa 20 personen en koffiebar met lounge en enkele flexplekken. Deze gedeelde faciliteiten zijn te gebruiken voor zowel kleine als grote huurders.
Middels een online portal kunnen huurders gemakkelijk alle faciliteiten inboeken, denk aan het reserveren van vergaderruimtes, maar ook het laten schoonmaken van je eigen kantoor of het upgraden van je internetsnelheid.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Per auto is de Euclideslaan 65 uitstekend te bereiken. Het kantorenpark Rijnsweerd ligt in Utrecht Oost, direct aan de afslag van de A27 en aan het einde van de A28 (knooppunt Rijnsweerd). Daarnaast is via de Waterlinieweg de A12 eenvoudig te bereiken.
Openbaar vervoer
Per openbaar vervoer is de Euclideslaan 65 goed bereikbaar door middel van de HOV-lijn van/naar het Centraal Station Utrecht in circa 12 minuten en diverse buslijnen van onder andere Nieuwegein, Lunetten, Utrecht Noord.
VLOEROPPERVLAK
Circa 65 m² v.v.o.
De vermelde metrage is uitsluitend indicatief, het pand is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde oppervlakten.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt opgeleverd in gerenoveerde staat met de volgende voorzieningen:
• klimaatinstallatie bestaande uit een luchtbehandelingsinstallatie, compleet met ventilatie, koeling, verwarming en luchtbevochtiging middels het plafond;
• medegebruik representatieve entree voorzien van PVC-vloer, een wachtruimte met coffee-corner voorzien van koffieautomaat en een AH to go automaat (of soortgelijke voorzieningen);
• medegebruik meubilair in gezamenlijke representatieve entree;
• medegebruik 1 (één) grote vergaderzaal voor circa 20 personen, tegen betaling van 2 (twee) tokens per uur*;
• medegebruik 3 (drie) vergaderzalen voor circa 6 tot 8 personen, tegen betaling van 1 (één) token per uur*;
• medegebruik 2 (twee) gedeelde personenliften voor 6 personen;
• hoofdtrappenhuizen in natuursteen.
• nieuwe bandraster systeemplafond met een stramienmaat van 1.800 mm, voorzien van LED verlichtingsarmaturen met aanwezigheidsdetectie;
• gesausde wanden;
• nieuwe vloerbedekking*;
• nieuwe scheidingswanden, voorzien van glas (zoals aangegeven op bijgevoegde plattegrondtekening, in overleg nog andere indeling mogelijk)*;
• gemeenschappelijke nieuwe pantry, voorzien van onder- en bovenkasten, warm water door middel van close-in boiler en koud water, ijskast en afwasmachine*;
• gemeenschappelijke balkon;
• gerenoveerde en gedraaide toiletgroep op de 5e verdieping;
• kabelgoten ten behoeve van elektra, data en telefonie.
Verhuurder maakt gebruik van tokens voor de vergaderruimten. Huurder betaalt € 10,00 per token voor het gebruik van de vergaderfaciliteit. Prijzen staan vast en Verhuurder behoudt zich het recht om de prijzen aan te passen.
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.
AANVAARDING
In overleg.
HUURPRIJS
Op aanvraag.
2 PARKEERPLAATSEN GELEGEN IN DE PARKEERKELDER
Nader overeen te komen.
Op het eigen parkeerterrein zijn in totaal 75 parkeerplaatsen beschikbaar. Waarvan 32 parkeerplaatsen op het parkeerdek, 12 hiervan worden gebruikt voor bezoekers van Business Center Utrecht. 20 plekken worden gebruikt voor het parkeren van business unit huurders.
BTW
Indien huurder niet aan het "90%-criterium" voldoet, zal ervan rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor de verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
VOORSCHOT SERVICEKOSTEN (Kosten nader te bepalen)
Ten behoeve van de kosten voor de volgende door de verhuurder te verzorgen leveringen en diensten:
• stadverwarming inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gehuurde en gemeenschappelijke ruimten;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud en periodieke controle van verwarming- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
• idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-, parkeer en gebouwtoegang- en noodstroominstallatie(s);
• schoonmaak gemeenschappelijke ruimten, beglazing gemeenschappelijke ruimten, buitenterras en tuin;
• periodiek reinigen daken en hemelwaterafvoeren;
• onderhoud tuin;
• sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep en dergelijke;
• vuilafvoer, containerhuur en dergelijke;
• vervanging van lampen in gemeenschappelijke ruimten;
• voor huurders rekening komende belastingen en heffingen die bij verhuurder in rekening worden gebracht;
• operating onbemande koffie en lunchfaciliteit;
• 5% administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
HUURTERMIJN
5 jaar met aansluitbare perioden van telkens 5 jaar.
Kortere huurperiode is bespreekbaar.
HUURBETALING
Per maand vooruit
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum per 1 maart, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSTELLING
Waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met de BTW.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
BIJZONDERHEDEN
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
De vermelde informatie behelst geen aanbod doch globale informatie van algemene aard. De informatie is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. WVO bedrijfshuisvesting B.V. staat niet in voor de juistheid en volledigheid van de informatie. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- Rental price on request
- Service charges
- No service charges known
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available in consultation
Construction
- Main use
- Office
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 1992
Surface areas
- Area
- 65 m²
Layout
- Number of floors
- 6 floors
- Facilities
- Mechanical ventilation, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout
Energy
- Energy label
- A
Surroundings
- Location
- Office park
- Accessibility
- Bus stop in less than 500 m, Dutch Railways Intercity station in 2000 m to 3000 m and motorway exit in less than 500 m
Parking
- Parking spaces
- 2 uncovered parking spaces
NVM real estate agent
Photos













