Veluwezoom 5 biz 1327 AA Almere

€ 495 /mnd

Omschrijving

Algemeen
Een mix van beleving, service en uitstraling maakt deze locatie aan de Veluwezoom in Almere onderscheidend voor de regio. Het is geschikt voor o.a. showroom, kantoorruimte, werken en beleven. Verschillende functies lopen naadloos over in sfeervolle ruimtes die allemaal een eigen karakter kunnen krijgen waarbij ontmoeten centraal staat in een duurzame omgeving. Direct langs de A6 en tegenover Van der Valk.

De ruimtes zijn nog niet voorzien interieur. Dit wordt in overleg gerealiseerd met de desbetreffende huurder.

MyOffice
In het MyOffice concept kunt u gebruik maken van de brasserie, koffiebar, vergadercentrum, fietsen en talloze andere voordelen. Werken, ontspannen en genieten gaan moeiteloos samen. Van werkplek, kantoorverdieping tot een informele vergaderplek. Van 1 tot 400 werkplekken, alles is mogelijk.

Wil jij ook deel uitmaken van deze community? Maak snel een afspraak voor een tour.

Locatie
Businesscenter MyOffice ligt op businesspark Veluwsekant-West direct langs de A6 (afrit 5, Almere Stad). Door de bijzondere architectuur en de hoogwaardige uitstraling is het gebouw zeer bepalende landmark direct langs de A6. The Dôme is gelegen aan de Veluwezoom 5 te Almere en wordt ook wel de UFO genoemd. 
 
Vloeroppervlak 
De volgende ruimte is nog beschikbaar:
- Souterrain: opslagruimtes vanaf 25 m²
- Begane grond: vanaf 20 m² tot 750 m²
- 1e verdieping: vanaf 20 m² tot 700 m²
- 2e verdieping: vanaf 20 m² tot 1000 m²
- 3e verdieping: 2.022 m²
- 4e verdieping: 1.295 m²
Deelverhuur is mogelijk vanaf een werkplek of kamer!

Huurprijzen
- Kantoor-/showroomruimte vanaf circa € 495,- exclusief BTW.
- Bedrijfsruimte souterrain vanaf € 200,- per maand exclusief BTW.

Servicekosten
Inclusief (inbegrepen bij huurprijs).

Additionele diensten/ service MyOffice
- Vergaderruimte tot 6 personen vanaf € 150,- per dagdeel
- Vergaderruimte tot 10 personen vanaf € 210,- per dagdeel
- Vergaderruimte tot 14 personen vanaf € 265,- per dagdeel
- Vergaderruimte tot 20 personen vanaf € 315,- per dagdeel
- Vergaderruimte tot 75 personen vanaf  € 775,- per dagdeel
(prijzen zijn inclusief koffie, thee, wifi en vergaderfaciliteiten). Exclusief luncharrangementen.

Huurtermijn
Vanaf 6 maanden.
 
Verlengingen
In overleg.
 
Opzegtermijn
Vanaf 1 maand, afhankelijk van huurtermijn.

Parkeren
De Dôme beschikt over ruim 280 gratis parkeerplaatsen die direct op het parkeerterrein naast het gebouw gelegen zijn, waarvan een aantal invalidenparkeerplaatsen. Tevens zij er oplaadpunten voor elektrische auto’s. Via een slagboom is het terrein toegankelijk.

BTW
Indien huurder niet (meer) voldoet aan de criteria voor een met BTW belaste huurprijs of het optieverzoek door de inspecteur der belastingen niet wordt ingewilligd of wordt ingetrokken zal het gehele door verhuurder te lijden financiële nadeel door huurder worden gecompenseerd, overeenkomstig ter zake in de huurovereenkomst op te nemen bijzondere bepalingen.
 
Indexering
De huurprijs zal jaarlijks worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI Werknemers Alle Huishoudens (2015 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
 
Model Overeenkomst
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is opgesteld door de verhuurder. Een concept kun je kosteloos opvragen bij ons kantoor.

Extra faciliteiten
- De openingstijden van de receptie zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00 uur
- In de lunchroom kunt u dagelijks terecht voor een zeer smakelijke lunch of koffie
- 2 goederenliften aanwezig in het gebouw en inpandige expeditieruimte met milieustraat
- Vergaderruimtes en MyOffice concept voor flexibele werkplekken

Receptie
The Dôme heeft een bemande receptie van MyOffice met als voordeel:
- Aanspreekpunt 
- Verwelkomen Bezoekers
- Aanspreekpunt huurders
- Post sorteren. Huurders kunnen post of pakketten (gefrankeerd) afgeven / ophalen bij de receptie
- Beheer ontvangstruimte

Energielabel
A.
 
Betalingen
Per maand vooruit te voldoen.
 
Zekerheidstelling
3 maanden huur en BTW.
 
Oplevering
Het gehuurde zal worden opgeleverd in nieuw staat met hip interieur, derhalve inclusief o.a.:
- Glazen toegangspuien;
- bureau(s) en meubilair inbegrepen;
- WIFI;
- 3 liften;
- Sanitaire voorzieningen op ieder verdieping
- Pantry op iedere verdieping;
- Hoogwaardige koeling en verwarming;
- Vermelding op bewegwijzering;
- Maximale vloerbelasting van 500 kg/m²;
- Glasvezelaansluitingen aanwezig (excl. abonnement)
- Enkele units hebben een inpandig balkon;
  
Aanvaarding
In overleg. Informeer naar de beschikbaarheid van de ruimtes. Dit wijzigt dagelijks.

Bijzonderheden
Sommige foto's kunnen afwijken van de werkelijkheid. Het object wordt gerestyled volgens het MyOffice-concept.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 495 per maand
Aangeboden sinds
6+ maanden
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg
Eigendomssituatie
Volle eigendom

Bouw

Hoofdfunctie
Flexplek (kantoor)
Mogelijke functie(s)
Bedrijfsruimte
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2002

Oppervlakten

Oppervlakte
250 m² (in units vanaf 20 m²)
Perceel
3.271 m² (in units vanaf 20 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
6 bouwlagen
Voorzieningen
Mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein en kantorenpark
Bereikbaarheid
Bushalte op 500 m tot 1000 m, NS Intercitystation op 1500 m tot 2000 m en snelwegafrit op 500 m tot 1000 m
Lokale voorzieningen
Bank op 1000 m tot 1500 m, ontspanning op 500 m tot 1000 m, restaurant op 500 m tot 1000 m en winkel op 1000 m tot 1500 m

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
280 niet-overdekte parkeerplaatsen

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Veluwezoom 5 biz

€ 495 /mnd