Veluwezoom 5 1327 AA Almere

€ 129 /m²/jaar

Omschrijving

Ondernemen in het meest unieke gebouw van Midden-Nederland; The Dôme works....

Een uniek gebouw, centraal gelegen en voldoende parkeerplaatsen.

Een mix van beleving, service en uitstraling maakt deze locatie een onderscheidend concept voor de regio. Het is geschikt voor o.a. showroom, kantoorruimte, werken en beleven. Verschillende functies lopen naadloos over in sfeervolle ruimtes die allemaal een eigen karakter kunnen krijgen waarbij ontmoeten centraal staat in een duurzame omgeving.

Een mix van bedrijven is hier gehuisvest; modebedrijven, binnenhuisinrichting, beauty en zakelijke dienstverlening etc.

My-Office
Door de toevoeging van het My-Office concept kunt u gebruik maken van de brasserie, koffiebar, vergadercentrum, fietsen en talloze andere voordelen. Werken, ontspannen en genieten gaan moeiteloos samen. Van werkplek, kantoorverdieping tot een informele vergaderplek. Van 1 tot 400 werkplekken, alles is mogelijk.

Wil jij ook deel uitmaken van deze community? Maak snel een afspraak voor een tour.

Locatie
Businesscenter My-Office ligt op businesspark Veluwsekant-West direct langs de A6 (afrit 5, Almere Stad). Door de bijzondere architectuur en de hoogwaardige uitstraling is het gebouw zeer bepalende landmark direct langs de A6. The Dôme is gelegen aan de Veluwezoom 5 te Almere en wordt ook wel de UFO genoemd. 
 
Vloeroppervlak 
Het totale gebouw heeft 15.000 m² multifunctionele ruimte verdeeld over 6 verdiepingen. De volgende ruimte is nog beschikbaar:
- Souterrain: 488 m²
- Begane grond: 1.205 m²
- 1e verdieping: 1.181 m²
- 2e verdieping: 1.716 m²
- 3e verdieping: 2.022 m²
- 4e verdieping: 1.295 m²
De oppervlaktes zijn conform NEN 2580 bepaald.
Deelverhuur is mogelijk vanaf circa 200 m².

Huurprijzen
- Kantoor-/showroomruimte vanaf circa 200 m² € 129,- per m² per jaar exclusief BTW,
- Bedrijfsruimte souterrain € 75,- m² per jaar exclusief BTW.

Additionele diensten/ service My-Office
- Vergaderruimte tot 6 personen vanaf € 150,- per dagdeel
- Vergaderruimte tot 10 personen vanaf € 210,- per dagdeel
- Vergaderruimte tot 14 personen vanaf € 265,- per dagdeel
- Vergaderruimte tot 20 personen vanaf € 315,- per dagdeel
- Vergaderruimte tot 75 personen vanaf  € 775,- per dagdeel
(prijzen zijn inclusief koffie, thee, wifi en vergaderfaciliteiten). Exclusief luncharrangementen.

Huurtermijn
1-5 huurjaren.
 
Verlengingen
In overleg.
 
Opzegtermijn
6-12 maanden, afhankelijk van huurtermijn.

Parkeren
De Dôme beschikt over ruim 280 gratis parkeerplaatsen die direct op het parkeerterrein naast het gebouw gelegen zijn, waarvan een aantal invalidenparkeerplaatsen. Tevens zij er oplaadpunten voor elektrische auto’s. Via een slagboom is het terrein toegankelijk.

BTW
Indien huurder niet (meer) voldoet aan de criteria voor een met BTW belaste huurprijs of het optieverzoek door de inspecteur der belastingen niet wordt ingewilligd of wordt ingetrokken zal het gehele door verhuurder te lijden financiële nadeel door huurder worden gecompenseerd, overeenkomstig ter zake in de huurovereenkomst op te nemen bijzondere bepalingen.
 
Indexering
De huurprijs zal jaarlijks worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI Werknemers Alle Huishoudens (2015 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
 
Model Overeenkomst
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is opgesteld door de verhuurder. Een concept kun je kosteloos opvragen bij ons kantoor.

Extra faciliteiten
- De openingstijden van de receptie zijn van maandag t/m donderdag van 07.00-22.00 uur en vrijdag van 07.00-20.00 uur
- In de lunchroom kunt u dagelijks terecht voor een zeer smakelijke lunch of koffie
- 2 goederenliften aanwezig in het gebouw en inpandige expeditieruimte met milieustraat
- Vergaderruimtes en MyOffice concept voor flexibele werkplekken

Receptie
The Dôme heeft een bemande receptie van MyOffice met als voordeel:
- Aanspreekpunt 
- Verwelkomen Bezoekers
- Aanspreekpunt huurders
- Post sorteren. Huurders kunnen post of pakketten (gefrankeerd) afgeven / ophalen bij de receptie
- Beheer ontvangstruimte
 
Servicekosten
De servicekosten bedragen € 35,- m² op jaarbasis excl. BTW op basis van voorschot en nacalculatie. Hierin zijn o.a. opgenomen:
- Levering en gebruik van energie,
- Schoonmaak algemene ruimte;
- Periodieke glasbewassing;
- Beveiliging;
- Receptiediensten;
- Onderhoud terrein;
- Onderhoud installaties;
- 5% administratiekosten over bovengenoemde leveringen en diensten.

Energielabel
A.
 
Betalingen
Per maand vooruit te voldoen.
 
Zekerheidstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur en BTW, welke dient afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling, conform het ROZ-model
 
Oplevering
Het gehuurde zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief o.a.:
- Glazen toegangspuien;
- 3 liften;
- Sanitaire voorzieningen op ieder verdieping
- Pantry op iedere verdieping;
- Mechanische ventilatie;
- Airco;
- Verwarming middels een cv-installatie;
- Basis elektra;
- Vermelding op bewegwijzering;
- Maximale vloerbelasting van 500 kg/m²;
- Glasvezelaansluitingen aanwezig (excl. abonnement)
- Enkele units hebben een inpandig balkon;
- De eventuele aanwezige afwerking mag gratis worden overgenomen.
  
Aanvaarding
In overleg.

Bijzonderheden
Sommige foto's kunnen afwijken van de werkelijkheid. Het object wordt gerestyled volgens het MyOffice-concept.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 129 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
€ 35 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
6+ maanden
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg
Eigendomssituatie
Volle eigendom

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Mogelijke functie(s)
Bedrijfsruimte
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2002

Oppervlakten

Oppervlakte
10.000 m² (in units vanaf 200 m²)
Perceel
3.271 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
6 bouwlagen
Voorzieningen
Mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein en kantorenpark
Bereikbaarheid
Bushalte op 500 m tot 1000 m, NS Intercitystation op 1500 m tot 2000 m en snelwegafrit op 500 m tot 1000 m
Lokale voorzieningen
Bank op 1000 m tot 1500 m, ontspanning op 500 m tot 1000 m, restaurant op 500 m tot 1000 m en winkel op 1000 m tot 1500 m

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
280 niet-overdekte parkeerplaatsen

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Veluwezoom 5

€ 129 /m²/jaar