
Uitgelichte kenmerken
-
Aantal units 12 -
Kantoorruimte 10 m² tot 240 m² -
Privé unit 2 tot 24 werkplekken -
Looptijd huurcontract Vanaf 1 jaar
Omschrijving
Nieuw in de Verhuur (opening 1 januari)
Verschillende representatieve, full-service kantoren op een uitstekende locatie op de grachtengordel. De kantoren zijn gelegen op de bovenverdiepingen en variëren van grootte vanaf 2 tot en met 40 werkplekken.
Dit monumentale pand uit de 18e eeuw staat in Amsterdam bekend als het voormalige hoofdkantoor van Centraal Beheer. Tussen 1905 en 1970 fungeerde het als kantoor van deze verzekeringsbank. Het pand wordt gekenmerkt door de prachtige ontwerpen en schilderijen van Jacob Buys op de bel-etage. Bovendien straalt de ruime marmeren hal een paleisachtige grandeur uit. De bovenverdiepingen zijn recentelijk gerenoveerd en bieden een lichte en ruime ambiance. Tot slot beschikt de locatie over een groot dakterras met uitzicht over de grachtengordel van Amsterdam.
Kantoren
in totaal beschikt het gebouw over 33 kantoren. De kantoren hebben verschillende formaten en variëren van 10 m² tot en met 120 m². Het is mogelijk om meerdere kantoren met elkaar te combineren tot een groter geheel.
Faciliteiten en services
Het gebouw beschikt over uitstekende faciliteiten en services. Denk hierbij aan onder andere:
- Toegang tot het dakterras
- Bemande receptieservice van 09:00 tot en met 17:00
- 24/7 toegang tot je kantoorruimte
- Print- en scanfaciliteiten
- Snelle internet voorzieningen
- Toegang tot de verschillende vergaderruimtes
- Voldoende belhokjes
- Gratis gebruik van de koffie en theefaciliteiten
- Gezellige netwerkevents
Huurtermijn
huurtermijnen vanaf 12 maanden.
Huuropzegtermijn
3 maanden voor het einde van een huurtermijn.
Betalingen
Huur en servicekosten inclusief BTW per maand vooruit.
Zekerheidstelling
Huurder dient een bankgarantie te stellen ter grootte van minimaal 2 maanden huur te vermeerderen met servicekosten en BTW.
Aanvaarding
per 1 januari 2024.
Locatie:
Gelegen op een dynamische locatie op de grachten, met in de directe omgeving een overvloed aan faciliteiten.
Openbaar vervoer
Dit kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Zo is Amsterdam Centraal Station gelegen op 8 minuten lopen. In de directe omgeving vind je diverse tram- en bushaltes met aansluiting naar andere stadsdelen van Amsterdam.
Eigen vervoer
Per auto is het object goed bereikbaar via de Van Diemenstraat vanaf Ringweg A10 afslag S102, via de Haarlemmerweg vanaf Ringweg A10 afslag S103 alsmede via de Piet-Hein tunnel / Piet Heinkade / De Ruyterkade vanaf Ringweg A10 afslag S114.
Parkeren
Het betreft betaald parkeren op de openbare weg. Tevens kan er geparkeerd worden in de nabij gelegen openbare parkeergarage “De Kolk” aan de Nieuwezijds Voorburgwal. Het afsluiten van parkeerabonnementen behoort tot de mogelijkheden.
Verschillende representatieve, full-service kantoren op een uitstekende locatie op de grachtengordel. De kantoren zijn gelegen op de bovenverdiepingen en variëren van grootte vanaf 2 tot en met 40 werkplekken.
Dit monumentale pand uit de 18e eeuw staat in Amsterdam bekend als het voormalige hoofdkantoor van Centraal Beheer. Tussen 1905 en 1970 fungeerde het als kantoor van deze verzekeringsbank. Het pand wordt gekenmerkt door de prachtige ontwerpen en schilderijen van Jacob Buys op de bel-etage. Bovendien straalt de ruime marmeren hal een paleisachtige grandeur uit. De bovenverdiepingen zijn recentelijk gerenoveerd en bieden een lichte en ruime ambiance. Tot slot beschikt de locatie over een groot dakterras met uitzicht over de grachtengordel van Amsterdam.
Kantoren
in totaal beschikt het gebouw over 33 kantoren. De kantoren hebben verschillende formaten en variëren van 10 m² tot en met 120 m². Het is mogelijk om meerdere kantoren met elkaar te combineren tot een groter geheel.
Faciliteiten en services
Het gebouw beschikt over uitstekende faciliteiten en services. Denk hierbij aan onder andere:
- Toegang tot het dakterras
- Bemande receptieservice van 09:00 tot en met 17:00
- 24/7 toegang tot je kantoorruimte
- Print- en scanfaciliteiten
- Snelle internet voorzieningen
- Toegang tot de verschillende vergaderruimtes
- Voldoende belhokjes
- Gratis gebruik van de koffie en theefaciliteiten
- Gezellige netwerkevents
Huurtermijn
huurtermijnen vanaf 12 maanden.
Huuropzegtermijn
3 maanden voor het einde van een huurtermijn.
Betalingen
Huur en servicekosten inclusief BTW per maand vooruit.
Zekerheidstelling
Huurder dient een bankgarantie te stellen ter grootte van minimaal 2 maanden huur te vermeerderen met servicekosten en BTW.
Aanvaarding
per 1 januari 2024.
Locatie:
Gelegen op een dynamische locatie op de grachten, met in de directe omgeving een overvloed aan faciliteiten.
Openbaar vervoer
Dit kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Zo is Amsterdam Centraal Station gelegen op 8 minuten lopen. In de directe omgeving vind je diverse tram- en bushaltes met aansluiting naar andere stadsdelen van Amsterdam.
Eigen vervoer
Per auto is het object goed bereikbaar via de Van Diemenstraat vanaf Ringweg A10 afslag S102, via de Haarlemmerweg vanaf Ringweg A10 afslag S103 alsmede via de Piet-Hein tunnel / Piet Heinkade / De Ruyterkade vanaf Ringweg A10 afslag S114.
Parkeren
Het betreft betaald parkeren op de openbare weg. Tevens kan er geparkeerd worden in de nabij gelegen openbare parkeergarage “De Kolk” aan de Nieuwezijds Voorburgwal. Het afsluiten van parkeerabonnementen behoort tot de mogelijkheden.





Kantoorruimtes
-
€ 1.100 - 1.250 /mnd incl. servicekosten 10 - 12 m²•2 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd
-
€ 1.424 - 1.575 /mnd incl. servicekosten 15 - 16 m²•3 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd
-
€ 1.550 - 2.000 /mnd incl. servicekosten 16 - 20 m²•4 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd
-
€ 2.125 - 2.250 /mnd incl. servicekosten 20 - 25 m²•5 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd
-
€ 2.550 /mnd incl. servicekosten 25 m²•6 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd
-
€ 2.975 - 3.275 /mnd incl. servicekosten 30 - 33 m²•7 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd
-
€ 3.400 - 4.200 /mnd incl. servicekosten 37 - 44 m²•8 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd
-
€ 5.500 /mnd incl. servicekosten 55 m²•10 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd
-
€ 5.750 /mnd incl. servicekosten 65 m²•11 - 12 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd
-
€ 8.800 /mnd incl. servicekosten 85 m²•10 - 15 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd
-
€ 8.537 /mnd incl. servicekosten 120 m²•12 - 24 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd
-
€ 11.240 - 14.240 /mnd incl. servicekosten 120 - 240 m²•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd

€ 1.100 - 1.250 /mnd incl. servicekosten
10 - 12 m²•2 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd

€ 1.424 - 1.575 /mnd incl. servicekosten
15 - 16 m²•3 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd

€ 1.550 - 2.000 /mnd incl. servicekosten
16 - 20 m²•4 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd

€ 2.125 - 2.250 /mnd incl. servicekosten
20 - 25 m²•5 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd

€ 2.550 /mnd incl. servicekosten
25 m²•6 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd

€ 2.975 - 3.275 /mnd incl. servicekosten
30 - 33 m²•7 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd

€ 3.400 - 4.200 /mnd incl. servicekosten
37 - 44 m²•8 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd

€ 5.500 /mnd incl. servicekosten
55 m²•10 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd

€ 5.750 /mnd incl. servicekosten
65 m²•11 - 12 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd

€ 8.800 /mnd incl. servicekosten
85 m²•10 - 15 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd

€ 8.537 /mnd incl. servicekosten
120 m²•12 - 24 werkplekken•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd

€ 11.240 - 14.240 /mnd incl. servicekosten
120 - 240 m²•Vanaf 1 jaar•Gemeubileerd
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing