Muiderstraat 1 1011 PZ Amsterdam

€ 518 /m²/jaar

Omschrijving

HET GEBOUW
Baxter Building is gevestigd in het hart van Amsterdam, dichtbij het Nationale Opera gebouw en het Waterlooplein. Vele multinationals en bekende bedrijven waarderen deze dynamische plek om zijn ligging tussen de vele faciliteiten en de charme van het oude stadscentrum.

Baxter Building biedt het beste op het gebied van luxe flexibele kantoorruimte en vergader accommodatie met een groot aantal diensten en services. Het gebouw bevat bedrijfsklare ruimtes van verschillende afmetingen. Betreed deze wereld van elegantie en ontdek de nieuwe ervaring van luxe service kantoren.
De professionele serviceverleners van Baxter Building staan klaar voor het uitvoeren van verschillende ondersteunende werkzaamheden.

De entree heeft een warme uitstraling en doet denken aan de lobby van een boetiek hotel met architectonische details, een zwevende trap en een eigen bar. Het interieur is ontworpen door award-winning design bureau Tank. Het pand wordt 24 uur per dag bewaakt en is het uitgerust met een beveiligingssysteem van het hoogste niveau.

BESCHIKBARE RUIMTE
Kantoor 1 (foto 1, 2) 45 m² € 30.000
Kantoor 2 (foto 3, 4) 22 m² € 17.000
Kantoor 3 (foto 5, 6) 48,5 m² € 30.550
Kantoor 6 (foto 15, 16) 22 m² € 15.000
Kantoor 7 (foto 15, 16) 22 m² € 15.000

Het is mogelijkheid om een groter kantoor van 120 m² op de begane grond te creëren voor 13 werkplekken. Prijs op aanvraag.

BESTEMMING
De publiek-/privaatrechtelijke bestemming is kantoorruimte.

HUURPRIJSINDEXERING
De huurprijs wordt jaarlijks geïndexeerd, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks Alle Huishoudens (2015=100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUURTERMIJN
1 (één) jaar en de mogelijkheid het contract voor 5 (vijf) jaar te verlengen. Kortere huurperiode zijn bespreekbaar. Opzegtermijn van 6 (zes) maanden.
Betaling per kwartaal voorruit.

VOORWAARDEN & CONDITIES
Er zal gewerkt worden langs de lijnen van een standaard huurcontract, zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) model februari 2015.

BTW
Er zal geopteerd worden voor BTW-belaste ver¬huur. Huurder dient derhalve voor meer dan 90% BTW-b¬elaste leveringen en diensten blijvend te leveren.

VOORZIENINGEN
Het pand is onder andere voorzien van:
• Moderne kantoorruimte met natuurlijk licht;
• Turn-key, grote bureaus, comfortabele stoelen, designer verlichting en afsluitbare kast;
• Technische infrastructuur inclusief privé beveiligd netwerk en betrouwbare snelle verbinding (Wifi en ethernet);
• Gezamenlijke keuken inclusief vaatwasser, koelkast en Nespresso machine;
• Vijf verschillende vergaderruimtes (board rooms) uitgerust met de nieuwste media-, presentatie- en conferentie- faciliteiten.
• Twee algemene lounges, douches en opbergruimte;
• Complementair gebruik van de Baxter bar alsmede de event ruimte inclusief gastvrouwen/heren.

SERVICEKOSTEN
Zijn inbegrepen in de huurprijs, hebben betrekking tot o.a. een voorschot op:
• Telefoon en fax aansluiting (VoIP);
• Eigen adres (KvK registratie);
• Elektriciteit, verwarming, airco en schoonmaak;
• 24/7 toegang tot kantoor en nieuwste beveiliging;
• Tijdens kantooruren bemande receptie;
• Secretariële ondersteuning;
• Professionele ontvangst van gasten;
• Post afhandeling inclusief scannen en versturen;
• Telefooncentrale – doorschakelen en terugbelverzoek uitzetten;
• Complementair drinken in de vergaderruimtes;
• Op verzoek het verzorgen van het ontbijt, de lunch of diner.

BEREIKBAARHEID
Auto
Baxter Building is met de auto zeer goed te bereiken via de ring A 10 afslag S112 en S116.

Parkeren
Parkeren is mogelijk in de naastgelegen beveiligde parkeergarage.

Openbaar vervoer
Tevens is Baxter Building uitstekend te bereiken met het openbaar vervoer middels tram 14 - halte Mr. Visserplein. Of met metro 51, 53, 54 - halte Waterlooplein, Baxter Building bevindt zich op de hoek van de Rapenburgerstraat en de Muiderstraat 1.

/////////////////////////////////////////////////////////////////ENGLISH INFORMATION/////////////////////////////////////////////////////////////////

BUILDING
Located in the heart of Amsterdam, Baxter Building is an exclusive luxury office environment. Enter a world of elegance and discover the new serviced office experience.

Choose between various serviced office solutions and benefit from this beautifully equipped building, which leaves nothing to be desired in terms of design and functionality; with it’s prestigious address, luxurious layout, excellent transport links and well thought-out concept. The professional service staff are on hand to greet your guests and assist you with administrative tasks, allowing you to concentrate fully on your core business.

AVAILABLE SPACE

Office 1 available immediately
4 to 6 persons, 45 m² (gross) situated on the ground floor
Rent excluding service fee per year € 34.000 Service fee € 6000,-

Office 2 available immediately
2 to 3 persons, 22 m² (gross) situated on the ground floor
Rent excluding service fee per year € 20.000 Service fee € 4000,-

Office 3 available immediately
4 to 6 persons, 48,5 m² (gross) situated on the ground floor
Rent excluding service fee per year € 36.000 Service fee € 4000,-

Office 4 available 1 July 2020
4 to 6 persons, 50 m² (gross) situated on the first floor.
Rent excluding service fee per year € 36.000 Service fee € 6000,-

Office 5 available immediately “L-shape” with separate private suite
up to 10 persons, 72 m² (gross) situated on the second floor
Rent excluding service fee per year € 53.000 Service fee € 8000,-

Office 6 available immediately
2 to 3 persons, 22 m² (gross) situated on the second floor
Rent excluding service fee per year € 17.000 Service fee € 4000,-

Office 7 available immediately
2 to 3 persons, 22 m² (gross) situated on the second floor
Rent excluding service fee per year € 17.000 Service fee € 4000,-

Possibility to create a larger office of 120 m² (gross) situated on the ground floor for up to 13 work stations

DESIGNATED USE
The public/private designated use is office space.

INDEXATION
The rent will be indexed annually, for the first time one year after the rent commencement date, on the basis of the CPI figures (2015 = 100) for all consumers.

TERM OF TENANCY
1 (one) year and the possibility of extending the lease for a 5-year term. A shorter term is negotiable. The notice period is 6 (six) months.
Quarterly rent payment in advance.

LEASE AGREEMENT
Lease agreement based on model as used by the lessor which, in turn, is based on the standard model of the Dutch Council for Real Estate Matters (February 2015 version).

TERMS & CONDITIONS
The work will be conducted along the lines of a standard contract drawn up by the Council for Real Estate Matters ( ROZ ) model in February 2015.

VAT
There will be opted for VAT taxed rent. The lessee should therefore deliver more than 90% VAT taxed supplies and services.

FACILITIES
• Office rental includes the following facilities:
• Modern office space with natural light, delivered turn-key and furnished with large desks, comfortable office chairs, designer lighting and lockable cabinet;
• Technical infrastructure including your own secure network and reliable high-speed internet (wifi and ethernet);
• Use of the kitchenette equipped with dishwasher, fridge, Nespresso machine etc;
• Fair use of 5 luxury boardrooms all equipped with the latest multimedia technology including video conferencing;
• Non exclusive use of the 2 business lounges, shower room and luggage storage;
• Complimentary use of the Baxter Bar and the entire event space to entertain clients, hosts meet ups and the like.

SERVICE FEE
Service costs are included in the rent, the services which one gets in return:
• Service fees include the following:
• Telephone and fax connection (VoIP phone);
• Own unique physical address (KvK registration);
• All utilities;
• Office cleaning;
• 24/7 access and state of the art security;
• Fully serviced reception during office hours;
• Secretarial and concierge support;
• Professional welcome to your guests;
• Mail and Package handling - including scan and send service;
• Call centre - calls answered with your company name, call forwarding and call-back options;
• Servicing of board meetings with complimentary refreshments. Lunch/dinners/breakfasts can be arranged upon request;
• Additional services can be arranged upon request.

ACCESSIBILITY
Car
Baxter Building is easily accessible by car via A 10 exit S112 or S116.

Parking
There is a guarded garage around the corner (Markenhoven). Valet parking is also possible.

Public transport
Baxter Building is perfectly accessible by public transport via tram 14 - stop Mr. Visserplein. Or with the met

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 518 per vierkante meter per jaar
Oorspronkelijke huurprijs
€ 17.000 per jaar
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
6+ maanden
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
Per direct beschikbaar

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1991

Oppervlakten

Oppervlakte
120 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
2 bouwlagen

Energie

Energielabel
Niet beschikbaar

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Muiderstraat 1

€ 518 /m²/jaar