Omschrijving
HET GEBOUW
Deze karakteristieke kantoorvilla is gelegen op één van de toplocaties in Amsterdam Oud-Zuid. In de directe omgeving is een groot aantal vooraanstaande (inter)nationale advocatenkantoren en andere zakelijke dienstverleners gevestigd in zowel historische kantoorvilla’s als moderne kantoorpanden.
In dit gedeelte van Amsterdam Oud-Zuid wordt de omgeving gekenmerkt door een exclusief woon-/ en leefklimaat. Op loopafstand zijn een groot aantal voorzieningen zoals winkels, restaurants en hotels.
Het pand beschikt over een fraaie entree met natuurstenen lambrisering, natuurstenen vloer, authentieke trappartij en diverse terrassen. Aan de achterzijde van het gebouw is een tuin gelegen.
VERHUURBARE OPPERVLAKTE
Het betreft hier circa 412 m² kantoorruimte welke is verdeeld over 5 verdiepingen.
AANVANGHUURPRIJS
€ 149.500,- per jaar te vermeerderen met omzetbelasting.
SERVICEKOSTEN
Niet van toepassing, huurder zal zelf contracten aangaan voor de nutsleveringen.
HUURINGANGSDATUM/OPLEVERING
Per direct.
BESTEMMING
De publiek-/privaatrechtelijke bestemming is kantoorruimte.
VOORZIENINGEN
De kantoorruimte zal worden opgeleverd met de onderstaande voorzieningen:
• representatieve entree;
• gestuukte plafonds;
• afgewerkte en geschilderde wanden en gedeeltelijk voorzien van lambrisering;
• nieuwe vloerbedekking;
• kabelgoten ten behoeve van elektra- en databekabeling;
• verwarming door middel van cv-installatie;
• volledig voorzien van airconditioning;
• nieuwe toiletgroepen;
• intercominstallatie;
• nieuwe pantry.
HUURPRIJSINDEXERING
De huurprijs wordt jaarlijks geïndexeerd, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks Alle Huishoudens (2015 = 100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaren met een verlengingsperiode van 5 (vijf) jaren; opzegtermijn 12 (twaalf) maanden.
ZEKERHEIDSSTELLING
Er dient een bankgarantie gesteld te worden ter grootte van een bedrag gelijk aan 3 (drie) maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW, afhankelijk van de te verkrijgen kredietinformatie.
VOORWAARDEN & CONDITIES
Er zal gewerkt worden langs de lijnen van een standaard huurcontract, zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), model februari 2015.
BTW
Er zal geopteerd worden voor BTW-belaste verhuur. Huurder dient derhalve voor meer dan 90% BTW-belaste leveringen en diensten blijvend te leveren.
BEREIKBAARHEID
Auto
Het object is eveneens goed te bereiken per auto via de ringweg A10 afslag S107 en afslag S108.
Parkeren
Aan de voorzijde van het pand alsmede in de directe omgeving zijn mogelijkheden tot (betaald) openbaar parkeren. Tevens is het mogelijk een parkeervergunning aan te vragen. Voor meer informatie zie
Openbaar vervoer
Het object is uitstekend te bereiken per openbaar vervoer via de tramlijnen 2 alsmede de buslijnen 347, 375 en 397 vanuit de diverse NS stations.
Deze karakteristieke kantoorvilla is gelegen op één van de toplocaties in Amsterdam Oud-Zuid. In de directe omgeving is een groot aantal vooraanstaande (inter)nationale advocatenkantoren en andere zakelijke dienstverleners gevestigd in zowel historische kantoorvilla’s als moderne kantoorpanden.
In dit gedeelte van Amsterdam Oud-Zuid wordt de omgeving gekenmerkt door een exclusief woon-/ en leefklimaat. Op loopafstand zijn een groot aantal voorzieningen zoals winkels, restaurants en hotels.
Het pand beschikt over een fraaie entree met natuurstenen lambrisering, natuurstenen vloer, authentieke trappartij en diverse terrassen. Aan de achterzijde van het gebouw is een tuin gelegen.
VERHUURBARE OPPERVLAKTE
Het betreft hier circa 412 m² kantoorruimte welke is verdeeld over 5 verdiepingen.
AANVANGHUURPRIJS
€ 149.500,- per jaar te vermeerderen met omzetbelasting.
SERVICEKOSTEN
Niet van toepassing, huurder zal zelf contracten aangaan voor de nutsleveringen.
HUURINGANGSDATUM/OPLEVERING
Per direct.
BESTEMMING
De publiek-/privaatrechtelijke bestemming is kantoorruimte.
VOORZIENINGEN
De kantoorruimte zal worden opgeleverd met de onderstaande voorzieningen:
• representatieve entree;
• gestuukte plafonds;
• afgewerkte en geschilderde wanden en gedeeltelijk voorzien van lambrisering;
• nieuwe vloerbedekking;
• kabelgoten ten behoeve van elektra- en databekabeling;
• verwarming door middel van cv-installatie;
• volledig voorzien van airconditioning;
• nieuwe toiletgroepen;
• intercominstallatie;
• nieuwe pantry.
HUURPRIJSINDEXERING
De huurprijs wordt jaarlijks geïndexeerd, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks Alle Huishoudens (2015 = 100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaren met een verlengingsperiode van 5 (vijf) jaren; opzegtermijn 12 (twaalf) maanden.
ZEKERHEIDSSTELLING
Er dient een bankgarantie gesteld te worden ter grootte van een bedrag gelijk aan 3 (drie) maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW, afhankelijk van de te verkrijgen kredietinformatie.
VOORWAARDEN & CONDITIES
Er zal gewerkt worden langs de lijnen van een standaard huurcontract, zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), model februari 2015.
BTW
Er zal geopteerd worden voor BTW-belaste verhuur. Huurder dient derhalve voor meer dan 90% BTW-belaste leveringen en diensten blijvend te leveren.
BEREIKBAARHEID
Auto
Het object is eveneens goed te bereiken per auto via de ringweg A10 afslag S107 en afslag S108.
Parkeren
Aan de voorzijde van het pand alsmede in de directe omgeving zijn mogelijkheden tot (betaald) openbaar parkeren. Tevens is het mogelijk een parkeervergunning aan te vragen. Voor meer informatie zie
Openbaar vervoer
Het object is uitstekend te bereiken per openbaar vervoer via de tramlijnen 2 alsmede de buslijnen 347, 375 en 397 vanuit de diverse NS stations.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.