Westervoortsedijk 50 6827 AT Arnhem

€ 120 /m²/jaar

Omschrijving

Het betreft circa 588 m² kantoorruimte gelegen op de 4e verdieping van het gebouw.

Ligging
Het pand is gelegen op zeer prominente locatie aan de Westervoortsedijk met fraai uitzicht op de Rijn.

Bereikbaarheid
Het pand is met eigen vervoer alsmede met openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Met de auto zijn de snelwegen A12, A50 en de A325 binnen enkele minuten te bereiken. In ca. 6 minuten afstand met de bus bereikt u het station Arnhem Centraal met een directe verbinding richting Nijmegen, Utrecht en Amsterdam.

Vloeroppervlakte
De beschikbare oppervlakte bedraagt circa 588 m² gelegen op de 4de verdieping, inclusief doorbelasting van een aandeel in de gemeenschappelijke ruimten.

Opleveringsniveau
Het object wordt opgeleverd in huidige staat, derhalve inclusief:
- Representatieve entree;
- Lift;
- Dames- en herentoilet per verdieping;
- Pantryvoorziening per verdieping;
- Invalide toilet;
- Elektrische zonwering aan oost- en westzijde;
- Beeldschermvriendelijke armaturen;
- Automatische verlichting;
- CV-gas met radiatoren;
- Topkoeling/ ventilatie;
- Luchtbehandeling zonder recirculatie;
- Kabelgoten voorzien van elektra’
- Pand is voorzien van zonnepanelen, laadpaal voor elektrische auto’s en LED-verlichting.

Parkeren
Voor huurder zijn 8 parkeerplaatsen beschikbaar op het naast gelegen terrein.

Huurprijs
Op aanvraag.

Servicekosten
€ 35,00 per m² per jaar, exclusief BTW als verrekenbaar voorschot. De leveringen en diensten omvatten:
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht en overige kosten t.b.v. de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten; op basis VVO;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht en overige kosten t.b.v. het individueel elektriciteitsverbruik; op basis tussenmeter per etage, daarbinnen op basis VVO;
- Waterverbruik inclusief vastrecht en overige kosten t.b.v. de installaties en de gemeenschappelijke ruimten;
- Waterverbruik inclusief vastrecht en overige kosten t.b.v. het individueel waterverbruik;
- Algemeen gasverbruik inclusief vastrecht en overige kosten;
- Individueel gasverbruik inclusief vastrecht en overig kosten;
- Onderhoud en periodieke controle van luchtbehandeling, koelinstallatie en (vuil)waterpompen;
- Onderhoud en periodieke controle van verwarmingsinstallatie;
- Onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie;
- Onderhoud en periodieke controle van intercominstallatie;
- Onderhoud en periodieke controle van toegangscontrole-en inbraakalarminstallatie;
- Onderhoud en periodieke controle van brandalarm- en ontruimingsinstallatie;
- Onderhoud en periodieke controle van zonwering en bedieningsinstallatie;
- Onderhoud en periodieke controle van slagboom;
- Onderhoud en periodieke controle van brandslanghaspels/poederblussers en noodverlichting;
- Onderhoud en periodieke controle van algemene verlichting binnen/buiten;
- Schoonmaakkosten gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde inclusief kozijnen alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerterrein inclusief gladheidbestrijding en ongediertebestrijding:
- Glasbewassing buiten, gemeenschappelijke ruimten;
- Glasverzekering gemeenschappelijke ruimten;
- Kosten gebruik telefoonlijnen t.b.v. lift-/brandmeldinstallatie en overige gemeenschappelijke installatie;
- Onderhoud en periodieke controle elektrische deuren (entree en overheaddeuren);
- Onderhoud en periodieke controle dakbedekking en afvoerputten van daken 1x per jaar;
- Onderhoud tuin en onkruidbestrijding parkeerterrein;
- Onroerende zaak belasting en overige belastingen welke thans ten laste komen voor huurder;
- Zuiveringsheffing;
- Verzorging gescheiden afvoer huisvuil en containerhuur (restafval, glas, oud papier/karton);
- Huismeesterschap inclusief BHV;
- Administratiekosten ad. 5% te berekenen over de kosten van de hierboven genoemde leveringen en diensten, exclusief BTW

Huurtermijn
In overleg

Opzegtermijn
12 maanden

Zekerheidsstelling
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal drie (3) maanden huur, inclusief servicekosten en BTW.

Betaling
Huurpenningen, servicekosten en BTW per maand vooruit.

Aanvaarding
In overleg.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).

Plattegrondtekeningen
De in deze projectinformatie opgenomen tekeningen zijn slechts van indicatieve aard. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

De vermelde informatie behelst geen aanbod doch globale informatie van algemene aard. De informatie is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. WVO bedrijfshuisvesting B.V. staat niet in voor de juistheid en volledigheid van de informatie. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 120 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
€ 35 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
2 weken
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2004

Oppervlakten

Oppervlakte
588 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry en verwarming

Energie

Energielabel
A 1,05

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein en kantorenpark
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 2000 m tot 3000 m en snelwegafrit op 2000 m tot 3000 m

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Westervoortsedijk 50

€ 120 /m²/jaar