Mr E.N. van Kleffensstraat 6 6842 CV Arnhem

Huurprijs op aanvraag

Omschrijving

Representatieve kantoorruimte in kantoorgebouw “STATION 026”, op zichtlocatie aan de ingang van het kantorenpark “De Gelderse Poort” met ruime parkeergelegenheid op eigen terrein. Het gebouw beschikt over energielabel A.

CityWorkSpace
CityWorkSpace heeft als doel een platform te zijn waar de huurder meer geld kan verdienen dan ergens anders. CityWorkSpace is een verlengstuk t.a.v. de bedrijfsvoering van de huurder. Bij CityWorkSpace is all-in ook daadwerkelijk all-in. Alle basis benodigdheden die jij als ondernemer nodig hebt om je werk te kunnen doen zijn bij de huur inbegrepen.

Ligging:
Het kantoorgebouw is gelegen in Arnhem Zuid op kantorenpark “De Gelderse Poort”. Een modern kantorenpark waar diverse grote ondernemingen gevestigd zijn zoals Rabobank en Het Kadaster.

Bereikbaarheid:
Per auto:
Het kantoorgebouw is goed bereikbaar door zijn ligging nabij de snelwegen A325 (Arnhem-Nijmegen) en A15 (Tiel-Rotterdam).

Per openbaar vervoer:
Directe busverbinding met CS Arnhem met bushalte op 50 meter afstand. Station Arnhem-Zuid ligt op een loopafstand van ca. 10 minuten.

Vloeroppervlakte:
Het gebouw heeft een totale vloeroppervlakte van ca. 3.000 m². Er zijn businessunits beschikbaar in diverse metrages vanaf ca. 18 m².

Opleveringsniveau:
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief:
• Ruime entree voorzien van tourniquet;
• Natuurstenen vloer in entree;
• Gratis bedraad internet in elke ruimte met een downloadsnelheid van ca. 500 mb en ca. 40 mb uploadsnelheid;
• Te openen ramen;
• Systeemplafond met verlichtingsarmaturen;
• Verwarming middels radiatoren;
• Mechanische ventilatie met topkoeling;
• Kabelgoten ten behoeve van data, telefoon, elektra;
• 2 personenliften;
• Sanitaire voorzieningen per verdieping;
• Pantry per verdieping, voorzien van een koffiezetapparaat, waterkoker en vaatwasmachine voor algemeen gebruik;
• Gratis koffie en thee;
• Fietsenstalling.

Receptie:
Er is een centrale receptie aanwezig, welke op werkdagen bemand is van 08.30u tot 17.30u. De receptie biedt de volgende services:
• Ontvangen en doorverwijzen van bezoek;
• Bediening slagboominstallatie;
• Openen en sluiten entrees, alsmede een controleronde.

Eventuele gewenste aanvullende werkzaamheden door de receptioniste zijn separaat overeen te komen.

Vergaderfaciliteiten:
Aan alle huurders staan diverse vergaderruimtes ter beschikking zoals:
• Grote vergaderruimte met digitale en analoge presentatiemiddelen geschikt voor ca. 8 personen;
• Ruime vergaderruimte voor ca. 4 – 6 personen;
• Training/coachingsruimte voor ca. 2 - 3 personen.

De ruimtes zijn gratis beschikbaar op basis van een fair use policy. Indien gewenst kan er tegen een kleine vergoeding voor lunch en/of koffie, thee e.d. gezorgd worden tijdens de vergadering of bespreking.

Parkeren:
Het object beschikt over 80 parkeerplaatsen op eigen terrein.

Huurprijs:
- Flexplekken vanaf € 49,- per maand, te vermeerderen met BTW;
- Vaste werkplekken vanaf € 125,- per maand, te vermeerderen met BTW;
- Kantoorruimte vanaf € 475,- per maand, te vermeerderen met BTW.

Huurprijs parkeren:
€ 35,- per parkeerplaats, per maand, te vermeerderen met BTW.

Servicekosten:
Geen.

Huurtermijn
In overleg.

Aanvaarding:
In overleg.

Heeft dit uw interesse gewekt dan nodigen wij u van harte uit het pand eens van binnen te komen bekijken!

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
Huurprijs op aanvraag
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
6+ maanden
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1999

Oppervlakten

Oppervlakte
250 m² (in units vanaf 18 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
6 bouwlagen

Energie

Energielabel
A 0,97

Omgeving

Ligging
Kantorenpark

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.