Raadhuisstraat 13 6191 KA Beek (LI)

€ 450 /mnd

Omschrijving

Als onderdeel van een op goede zichtlocatie gelegen kantoorobject bieden wij u als onderhuurder bij een reeds gevestigd administratiekantoor een flexibele kantoorruimte van circa 60m2 vloeroppervlakte.

Met name geschikt voor kleine zelfstandige of ZZP-er die een representatieve centraal gelegen kantoorruimte zoekt en vanwege het deels gemeenschappelijke gebruik de voorkeur geeft aan lage huisvestingskosten.

Het betreft voor u als onderhuurder een combinatie van een eigen afsluitbare individuele werkkamer (15m², 1 of 2 werkplekken), een open kantoorruimte met 2 werkplekken en balie bij de ingang alsmede het gemeenschappelijke gebruik met de hoofdhuurder van de keuken/kantine, toiletruimte en grote spreekkamer.

De huidige hoofdhuurder (MBBA Belastingadviseurs en financiële administratie) is reeds enkele jaren hoofdhuurder op deze locatie. Er is echter ruimte in het kantoorpand voor een onderhuurder welke op zoek is naar een representatieve kantoorruimte voor 1 tot circa 4 personen. Overeenkomstige of deels aansluitende werkzaamheden met de hoofdhuurder kan voor beiden partijen hierbij wellicht een win-win situatie opleveren. Samenwerking bij de uitvoer van administratieve werkzaamheden met de hoofdhuurder is (op termijn) wellicht een interessante toevoeging. Bent u werkzaam in een andere (niet direct administratieve) sector dan is onderhuur wellicht ook mogelijk in overleg met de hoofdhuurder.

Flexibele huurtermijn (tussen 6 en 12 maanden) behoord in overleg met de hoofdhuurder en verhuurder tot de mogelijkheden.

Openbare vrije parkeergelegenheid is direct nabij aanwezig (rond het naastgelegen gemeentehuis van Beek). Het kantoorobject heeft een zeer functionele indeling en representatieve uitstraling.

Aan de achterzijde is nog een functionele achtertuin met terras aanwezig.

LOCATIE:
Het kantoorobject is zeer gunstig gelegen op een goede zichtlocatie aan een doorgaande weg in het centrum van Beek, naast het gemeentehuis. In het buurpand aan de rechterzijde is een kapsalon gevestigd. De bereikbaarheid is goed met een snelle ontsluiting via de rijksweg in de richting Elsloo-Geleen-Sittard. Tevens is een op- en afrit van de autosnelwegen A2 Maastricht-Eindhoven en A76 Sittard-Heerlen binnen 1,5 kilometer.

GLOBALE INDELING:
(bekijk de plattegrond op onze eigen kantoorwebsite onder blok MEDIA voor de indeling en locatie van de ruimtes)
- Overdekte entree, fraaie pui afgewerkt met graniet voor een luxe uitstraling,
- Balieruimte met diverse werkplekken, 30m²
- eigen individuele (afsluitbare) kantoorruimte 15m² (kamer linksachter vanaf straatzijde gezien).
- Spreekkamer 14m² (gemeenschappelijk gebruik met hoofdhuurder)
- Gesloten kantine/keuken met pantry (gemeenschappelijk gebruik met hoofdhuurder).
- Moderne toiletruimte met wandcloset (gemeenschappelijk gebruik met hoofdhuurder).
- Achtertuin met terras kan indien gewenst gebruikt worden voor pauzes van personeel.
- Archiefruimte circa 14m² in de kelder (gedeeltelijk gebruik in overleg met de hoofdhuurder).

AFWERKING
- Traditionele bouw met aluminium kozijnen voorzien van dubbele beglazing.
- Stuc- en systeemplafonds

VOORZIENINGEN
- Gas-, water en electravoorziening
- Alarminstallatie
- Verlichtingsarmaturen
- Pantry
- Eigen c.v.-combi-installatie (HR-combiketel) met radiatoren
- Sanitaire voorzieningen
- Kantoorinventaris eventueel in overleg ter overname
- Gunstig energielabel B, waardoor onder andere lage servicekosten (€ 50,- per maand voorschot bijdrage energieverbruik
en internetaansluiting)

AANVAARDING
Per direct.

BESTEMMING
Centrum - 2 waaronder bestemd voor kantoor, maatschappelijk. Eventueel detailhandel in overleg met gemeente.

PARKEERVOORZIENING
Vrije parkeerplaatsen op loopafstand direct aan de rechterzijde rondom het gemeentehuis ruimschoots aanwezig.

HUURVOORWAARDEN
Huurtermijn:
In overleg nader overeen te komen. Uitgangspunt in beginsel minimaal 6 maanden of langer.

Indexering:
Jaarlijks, op basis van consumentenprijs-index (CPI)

Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden betalingsverplichting.

Huurcontract:
Standaard model ROZ (Raad voor Onroerende Zaken).

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 450 per maand
Servicekosten
€ 50 per maand (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
3 weken
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
Per direct beschikbaar
Eigendomssituatie
Volle eigendom

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1910

Oppervlakten

Oppervlakte
60 m²
Perceel
280 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, te openen ramen, toilet, pantry en verwarming
Woonruimte
Niet aanwezig, wel mogelijk (inpandig, 80 m²)

Energie

Energielabel
B

Omgeving

Ligging
Stadscentrum/dorpskern
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 2000 m tot 3000 m en snelwegafrit op 2000 m tot 3000 m

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Raadhuisstraat 13

€ 450 /mnd