Omschrijving
Ontdek deze mooie locatie aan het Rithmeesterpark in Breda. Wij bieden hoogwaardig afgewerkte kantoorruimte met een moderne uitstraling, gelegen op een zichtlocatie die uitstekend bereikbaar is vanaf de A16 (Rotterdam/Breda/Antwerpen). Werk in een inspirerende kantoortuin, omringd door een professionele omgeving. Met de voldoende parkeermogelijkheden hoeft u zich nooit zorgen te maken of er nog een parkeerplek is.
Namens de huurder van een deel van de tweede verdieping, mogen we een aantal werkplekken te huur aanbieden. De werkplekken zijn volledig ingericht. Naast deze ingerichte werkplekken mag gebruik gemaakt worden van o.a. vergaderfaciliteiten, spreekkamers, representatieve keuken met een "meet and great ruimte", en een gezamenlijk dakterras. Op de begane grond zijn representatieve presentatieruimten beschikbaar welke door alle huurders van het gebouw in overleg gebruikt mogen worden. Het gebruik van de vergaderfaciliteiten, spreekkamers en presentatieruimten geschiedt op basis van beschikbaarheid.
De mogelijkheid bestaat om 4 of maximaal 6 werkplekken te huren op basis van een clean desk policy en voorzien van een bureau, tweetal beeldschermen en bureaustoel.
PARKEREN
2 parkeerplaatsen in de ondergelegen garage en 1 bezoekersplaats op eigen terrein, op basis van beschikbaarheid.
OPLEVERNIVEAU/GEBRUIK
Het geheel is onder andere voorzien van de navolgende zaken en gebruik:
-gezamenlijke entree voorzien van een bellentableau
-liftinstallatie
-4 open ingerichte werkplekken, uit te breiden met 2 afgesloten ingerichte werkplekken
-klimaatbeheersing
-medegebruik toiletten en keukeninrichting
-toegangssysteem middels tags
-medegebruik wifi, glasvezel en databekabeling
-gebruik van koffie en thee
-afsluitbare opbergruimten ten behoeve van de clean desk policy
HUURPRIJS
4 werkplekken: € 13.750,- per jaar exclusief BTW
6 werkplekken: € 19.500,- per jaar exclusief BTW
drietal parkeerplaatsen: € 750,- per parkeerplaats per jaar exclusief BTW
SERVICEKOSTEN/KANTOORKOSTEN
De servicekosten bedragen voor:
4 werkplekken: € 476,25 per maand exclusief BTW
6 werkplekken: € 714,00 per maand exclusief BTW
welke bestemd zijn voor onder andere:
-medegebruik presentatieruimte op de begane grond
-medegebruik afvalverwerking
-medegebruik toegangsbeveiliging en alarm
-schoonmaak algemene ruimten
-verbruik elektra en water
Naast de servicekosten zullen er kantoorkosten in rekening worden gebracht bestaande uit onder andere:
- gebruik inrichting werkplek;
- medegebruik huidige ict (databekabeling);
- medegebruik wifi;
- medegebruik glasvezel;
- medegebruik printers;
- medegebruik toegangssysteem;
- medegebruik keukenapparatuur;
- schoonmaak van de kantoren, toiletten en vergaderfaciliteiten;
- gebruik koffie en thee.
De kantoorkosten bedragen voor:
4 werkplekken: € 300,- per maand exclusief BTW
6 werkplekken: € 450,- per maand exclusief BTW
BETALING
Per maand vooruit.
HUURTERMIJN
1 jaar met telkenmale 1 optiejaar (opzegtermijn van 12 maanden)
WAARBORGSOM /BANKGARANTIE
Ter grootte van een kwartaalsverplichting inclusief servicekosten, kantoorkosten en BTW.
INDEXERING
Jaarlijks op 1 juli, voor het eerst op 1 juli 2024, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
AANVAARDING
In overleg.
BIJZONDERHEDEN
Het betreft hier een onderhuurovereenkomst
Namens de huurder van een deel van de tweede verdieping, mogen we een aantal werkplekken te huur aanbieden. De werkplekken zijn volledig ingericht. Naast deze ingerichte werkplekken mag gebruik gemaakt worden van o.a. vergaderfaciliteiten, spreekkamers, representatieve keuken met een "meet and great ruimte", en een gezamenlijk dakterras. Op de begane grond zijn representatieve presentatieruimten beschikbaar welke door alle huurders van het gebouw in overleg gebruikt mogen worden. Het gebruik van de vergaderfaciliteiten, spreekkamers en presentatieruimten geschiedt op basis van beschikbaarheid.
De mogelijkheid bestaat om 4 of maximaal 6 werkplekken te huren op basis van een clean desk policy en voorzien van een bureau, tweetal beeldschermen en bureaustoel.
PARKEREN
2 parkeerplaatsen in de ondergelegen garage en 1 bezoekersplaats op eigen terrein, op basis van beschikbaarheid.
OPLEVERNIVEAU/GEBRUIK
Het geheel is onder andere voorzien van de navolgende zaken en gebruik:
-gezamenlijke entree voorzien van een bellentableau
-liftinstallatie
-4 open ingerichte werkplekken, uit te breiden met 2 afgesloten ingerichte werkplekken
-klimaatbeheersing
-medegebruik toiletten en keukeninrichting
-toegangssysteem middels tags
-medegebruik wifi, glasvezel en databekabeling
-gebruik van koffie en thee
-afsluitbare opbergruimten ten behoeve van de clean desk policy
HUURPRIJS
4 werkplekken: € 13.750,- per jaar exclusief BTW
6 werkplekken: € 19.500,- per jaar exclusief BTW
drietal parkeerplaatsen: € 750,- per parkeerplaats per jaar exclusief BTW
SERVICEKOSTEN/KANTOORKOSTEN
De servicekosten bedragen voor:
4 werkplekken: € 476,25 per maand exclusief BTW
6 werkplekken: € 714,00 per maand exclusief BTW
welke bestemd zijn voor onder andere:
-medegebruik presentatieruimte op de begane grond
-medegebruik afvalverwerking
-medegebruik toegangsbeveiliging en alarm
-schoonmaak algemene ruimten
-verbruik elektra en water
Naast de servicekosten zullen er kantoorkosten in rekening worden gebracht bestaande uit onder andere:
- gebruik inrichting werkplek;
- medegebruik huidige ict (databekabeling);
- medegebruik wifi;
- medegebruik glasvezel;
- medegebruik printers;
- medegebruik toegangssysteem;
- medegebruik keukenapparatuur;
- schoonmaak van de kantoren, toiletten en vergaderfaciliteiten;
- gebruik koffie en thee.
De kantoorkosten bedragen voor:
4 werkplekken: € 300,- per maand exclusief BTW
6 werkplekken: € 450,- per maand exclusief BTW
BETALING
Per maand vooruit.
HUURTERMIJN
1 jaar met telkenmale 1 optiejaar (opzegtermijn van 12 maanden)
WAARBORGSOM /BANKGARANTIE
Ter grootte van een kwartaalsverplichting inclusief servicekosten, kantoorkosten en BTW.
INDEXERING
Jaarlijks op 1 juli, voor het eerst op 1 juli 2024, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
AANVAARDING
In overleg.
BIJZONDERHEDEN
Het betreft hier een onderhuurovereenkomst
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.