Omschrijving
Dit multifunctionele en uiterst representatieve kantoorgebouw is gelegen op A1 kantorenlocatie ‘De Bijster’ in Breda. Het gebouw biedt diverse gebruiksmogelijkheden binnen het vigerende bestemmingsplan, zoals kantoren, overheid, onderwijs en educatie alsmede welzijn en gezondheidszorg.
Door de verhuizing van huurder Avans komt een groot gedeelte van het gebouw fasegewijs beschikbaar voor verhuur. Hierdoor dient zich de gelegenheid aan om het gebouw te transformeren naar een volwaardig multi tenant gebouw. Dit biedt de mogelijkheid om in te spelen op wensen van toekomstige gebruikers. In deze presentatie en de promovideo zijn referentiebeelden opgenomen om u een idee te geven van de mogelijkheden. Op dit moment worden de mogelijkheden door de verhuurder onderzocht om in overleg met de huurders zowel aan de buitenzijde als in de entree aanpassingen uit te voeren teneinde het multi tenant karakter vorm te geven.
Kantorenpark ‘Claudius Prinsen’ is een absolute A1 kantorenlocatie in Breda. De omgeving wordt gekenmerkt door diverse hoogwaardige kantoorgebouwen waarin diverse gerenommeerde bedrijven zijn gehuisvest zoals BNY Mellon, DeLonghi, Interbest, Regus en Baker Tilly. In de directe omgeving zijn diverse voorzieningen aanwezig zoals, Pelikaan Health Centre, het Amphia ziekenhuis en een tankstation met shop. Het bruisende stadscentrum van Breda, met een ruim aanbod aan winkels, horeca en andere voorzieningen, ligt op ongeveer 1 km afstand.
Per auto
Via de zuidelijke rondweg van Breda heeft de locatie een directe en snelle aansluiting op de snelwegen A16 (Rotterdam-Antwerpen), A58 (Bergen op Zoom-Eindhoven) en A27 (Breda-Utrecht). Het stadscentrum is middels het nabijgelegen singeltracé eveneens goed bereikbaar.
Per OV
Naast het object zijn bushaltes aanwezig van waaruit diverse busverbindingen worden onderhouden met onder meer het stadscentrum en het centraal station van Breda.
Begane grond 422 m² Op termijn beschikbaar
Begane grond 325 m² Op termijn beschikbaar
1e Verdieping 725 m² Op termijn beschikbaar
1e Verdieping 88 m² Beschikbaar
1e Verdieping 288 m² Beschikbaar
2e verdieping 747 m² Beschikbaar per 30 juni 2023
3e verdieping 692 m² Beschikbaar
Op eigen terrein is een afgesloten parkeerterrein aanwezig. De parkeernorm bedraagt 1 parkeerplaats per 50 m² kantoorruimte. In de directe omgeving is gratis parkeren.
De kantoorruimte zal in de huidige (zeer complete) staat worden opgeleverd,
onder andere voorzien van:
• Moderne, lichte entree met receptie;
• Aanwezige glazen scheidingswanden;
• Aanwezige data bekabeling;
• Liftinstallatie;
• Systeemplafonds voorzien van ingebouwde verlichtingsarmaturen;
• Verwarming d.m.v. radiatoren/ convectoren;
• Luchtbehandelingssysteem met koeling;
• Lamellen;
• Kabelgoten;
• Intercominstallatie;
• Toegangscontrolesysteem;
• Pantry’s;
• Zonwering.
Bestemming: Gemengde Bebouwingen’ (kantoren, overheid, onderwijs, educatie, welzijn e.d.).
Huurprijs
Kantoorruimte EUR 135,-- per m² per jaar exclusief servicekosten, exclusief BTW.
Parkeerplaatsen EUR 500,-- per plaats, per jaar, exclusief BTW.
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
De servicekosten bedragen EUR 29,40 per m² per jaar, te vermeerderen met BTW en hebben betrekking op energieverbruik (middels eindafrekening), verlichting van gemeenschappelijke ruimten, buitenruimte en gevelverlichting en onderhoud installaties/alarm, onderhoud parkeerterrein, assurantiepremie, buitenbeglazing en intercom.
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn 5 jaar.
Verlengingstermijn 5 jaar.
Opzegtermijn 12 maanden.
Betalingen Huur, BTW en servicekosten per kwartaal vooruit.
Zekerheidsstelling Bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur inclusief BTW en servicekosten.
Overige condities Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Aanvaarding in overleg.
Energielabel A.
Door de verhuizing van huurder Avans komt een groot gedeelte van het gebouw fasegewijs beschikbaar voor verhuur. Hierdoor dient zich de gelegenheid aan om het gebouw te transformeren naar een volwaardig multi tenant gebouw. Dit biedt de mogelijkheid om in te spelen op wensen van toekomstige gebruikers. In deze presentatie en de promovideo zijn referentiebeelden opgenomen om u een idee te geven van de mogelijkheden. Op dit moment worden de mogelijkheden door de verhuurder onderzocht om in overleg met de huurders zowel aan de buitenzijde als in de entree aanpassingen uit te voeren teneinde het multi tenant karakter vorm te geven.
Kantorenpark ‘Claudius Prinsen’ is een absolute A1 kantorenlocatie in Breda. De omgeving wordt gekenmerkt door diverse hoogwaardige kantoorgebouwen waarin diverse gerenommeerde bedrijven zijn gehuisvest zoals BNY Mellon, DeLonghi, Interbest, Regus en Baker Tilly. In de directe omgeving zijn diverse voorzieningen aanwezig zoals, Pelikaan Health Centre, het Amphia ziekenhuis en een tankstation met shop. Het bruisende stadscentrum van Breda, met een ruim aanbod aan winkels, horeca en andere voorzieningen, ligt op ongeveer 1 km afstand.
Per auto
Via de zuidelijke rondweg van Breda heeft de locatie een directe en snelle aansluiting op de snelwegen A16 (Rotterdam-Antwerpen), A58 (Bergen op Zoom-Eindhoven) en A27 (Breda-Utrecht). Het stadscentrum is middels het nabijgelegen singeltracé eveneens goed bereikbaar.
Per OV
Naast het object zijn bushaltes aanwezig van waaruit diverse busverbindingen worden onderhouden met onder meer het stadscentrum en het centraal station van Breda.
Begane grond 422 m² Op termijn beschikbaar
Begane grond 325 m² Op termijn beschikbaar
1e Verdieping 725 m² Op termijn beschikbaar
1e Verdieping 88 m² Beschikbaar
1e Verdieping 288 m² Beschikbaar
2e verdieping 747 m² Beschikbaar per 30 juni 2023
3e verdieping 692 m² Beschikbaar
Op eigen terrein is een afgesloten parkeerterrein aanwezig. De parkeernorm bedraagt 1 parkeerplaats per 50 m² kantoorruimte. In de directe omgeving is gratis parkeren.
De kantoorruimte zal in de huidige (zeer complete) staat worden opgeleverd,
onder andere voorzien van:
• Moderne, lichte entree met receptie;
• Aanwezige glazen scheidingswanden;
• Aanwezige data bekabeling;
• Liftinstallatie;
• Systeemplafonds voorzien van ingebouwde verlichtingsarmaturen;
• Verwarming d.m.v. radiatoren/ convectoren;
• Luchtbehandelingssysteem met koeling;
• Lamellen;
• Kabelgoten;
• Intercominstallatie;
• Toegangscontrolesysteem;
• Pantry’s;
• Zonwering.
Bestemming: Gemengde Bebouwingen’ (kantoren, overheid, onderwijs, educatie, welzijn e.d.).
Huurprijs
Kantoorruimte EUR 135,-- per m² per jaar exclusief servicekosten, exclusief BTW.
Parkeerplaatsen EUR 500,-- per plaats, per jaar, exclusief BTW.
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
De servicekosten bedragen EUR 29,40 per m² per jaar, te vermeerderen met BTW en hebben betrekking op energieverbruik (middels eindafrekening), verlichting van gemeenschappelijke ruimten, buitenruimte en gevelverlichting en onderhoud installaties/alarm, onderhoud parkeerterrein, assurantiepremie, buitenbeglazing en intercom.
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn 5 jaar.
Verlengingstermijn 5 jaar.
Opzegtermijn 12 maanden.
Betalingen Huur, BTW en servicekosten per kwartaal vooruit.
Zekerheidsstelling Bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur inclusief BTW en servicekosten.
Overige condities Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Aanvaarding in overleg.
Energielabel A.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.