Omschrijving
Het betreft een modern, vrijstaand kantoorgebouw, gelegen op het bedrijvenpark 'De Twaalf Apostelen', een kleinschalig bedrijvenpark dat ontwikkeld is in het begin van de jaren negentig.
Het kantoorgebouw omvat drie bouwlagen en heeft een mooie, lichte entree voorzien van een centrale hal met een bemande receptie en grote vide, een open trappenhuis en lift, welke toegang geven tot de kantoorruimte.
Op de bovenste verdieping bevindt zich een lunchgelegenheid met dakterras en diverse vergadervoorzieningen.
Op het bedrijvenpark 'De Twaalf Apostelen' zijn veel gerenommeerde bedrijven gevestigd waaronder Koninklijke BAM Group, BAUHAUS Nederland en ING Commercial Finance.
Bereikbaarheid
Het gebouw is vlakbij gelegen aan de A12 (Den Haag–Utrecht–Arnhem), bereikbaar via afrit Bunnik. Vanaf hier zijn verschillende knooppunten waaronder Lunetten A27/A12 en Rijnsweerd A28/A27 uitstekend bereikbaar. Ook vanuit het oosten van het land, of omringende gebieden waaronder Utrecht, Nieuwegein, Houten en Zeist is het object goed te bereiken.
De Regulierenring is op loopafstand gelegen van NS-station Bunnik. Vanaf hier is Utrecht Centraal Station in circa 7 minuten te bereiken. Tevens is er een busverbinding die in circa 20 minuten van en naar het centrum van Utrecht rijdt.
Parkeren
Er zijn 9 parkeerplaatsen op eigen terrein beschikbaar.
Oppervlakte
De totale verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt circa 1.750 m², voor de verhuur is circa 429 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar, inclusief toedeling algemene en gemeenschappelijke ruimte, gelegen op de 1e verdieping (unit 1B).
Huurprijs
Kantoorruimte: € 125,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW.
Parkeren: € 400,- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.
Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorruimte wordt in de huidige staat opgeleverd onder andere voorzien van de volgende aanwezige zaken:
- ruime representatieve centrale entree voorzien van bemande receptiebalie;
- brievenbus voorzien van bellentableau;
- huidige vloerbedekking*;
- huidige indeling middels scheidingswanden*;
- huidige databekabeling met serverruimte*;
- te openen ramen per stramien van 3.60 m1;
- mindervalidetoilet op de begane grond (gemeenschappelijk);
- lift;
- mechanische ventilatie en topkoeling;
- systeemplafonds voorzien van LED-verlichtingsarmaturen;
- kabelgoten ten behoeve van elektra en databekabeling;
- toiletgroep (gemeenschappelijk);
- pantry op de 1e verdieping (gemeenschappelijk);
- lunchgelegenheid met dakterras op de 2e verdieping (gemeenschappelijk);
- glasvezelaansluiting (abonnement voor rekening huurder);
- gezamenlijke alarminstallatie;
- noodverlichting;
- brandhaspels en handbrandblussers;
- brandmeldinstallatie;
- vergaderzalen/trainingsruimtes (op basis van beschikbaarheid te huren);
- gezamenlijke fietsenstalling.
* Deze voorzieningen behoren niet tot het gehuurde en worden eenmalig aan huurder ter beschikking gesteld. Huurder is zelf verantwoordelijk voor het onderhoud en eventuele reparaties.
Servicekosten
€ 59,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot voor de navolgende leveringen en diensten:
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten en van het gehuurde;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- idem van liftinstallatie(s);
- idem van hydrofoorinstallatie;
- idem van slagboominstallatie;
- idem van glazenwasinstallatie;
- idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie
- sanitaire voorzieningen;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten (o.a. entree, toiletten, en pantry), liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerterrein;
- onderhoud groenvoorziening;
- verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- alle in de toekomst zich voordoende kosten welke in collectief verband noodzakelijk en verplicht zijn en waarvoor per geval van zich aandienende servicekostenpost op dat moment door verhuurder een voorschotrekening opgesteld wordt en het resultaat doorbelast zal worden aan huurder. Een en ander in goed overleg met huurder;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Energielabel
Het gebouw heeft energielabel A+.
Aanvaarding
In overleg, beschikbaar december 2022.
Het kantoorgebouw omvat drie bouwlagen en heeft een mooie, lichte entree voorzien van een centrale hal met een bemande receptie en grote vide, een open trappenhuis en lift, welke toegang geven tot de kantoorruimte.
Op de bovenste verdieping bevindt zich een lunchgelegenheid met dakterras en diverse vergadervoorzieningen.
Op het bedrijvenpark 'De Twaalf Apostelen' zijn veel gerenommeerde bedrijven gevestigd waaronder Koninklijke BAM Group, BAUHAUS Nederland en ING Commercial Finance.
Bereikbaarheid
Het gebouw is vlakbij gelegen aan de A12 (Den Haag–Utrecht–Arnhem), bereikbaar via afrit Bunnik. Vanaf hier zijn verschillende knooppunten waaronder Lunetten A27/A12 en Rijnsweerd A28/A27 uitstekend bereikbaar. Ook vanuit het oosten van het land, of omringende gebieden waaronder Utrecht, Nieuwegein, Houten en Zeist is het object goed te bereiken.
De Regulierenring is op loopafstand gelegen van NS-station Bunnik. Vanaf hier is Utrecht Centraal Station in circa 7 minuten te bereiken. Tevens is er een busverbinding die in circa 20 minuten van en naar het centrum van Utrecht rijdt.
Parkeren
Er zijn 9 parkeerplaatsen op eigen terrein beschikbaar.
Oppervlakte
De totale verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt circa 1.750 m², voor de verhuur is circa 429 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar, inclusief toedeling algemene en gemeenschappelijke ruimte, gelegen op de 1e verdieping (unit 1B).
Huurprijs
Kantoorruimte: € 125,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW.
Parkeren: € 400,- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.
Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorruimte wordt in de huidige staat opgeleverd onder andere voorzien van de volgende aanwezige zaken:
- ruime representatieve centrale entree voorzien van bemande receptiebalie;
- brievenbus voorzien van bellentableau;
- huidige vloerbedekking*;
- huidige indeling middels scheidingswanden*;
- huidige databekabeling met serverruimte*;
- te openen ramen per stramien van 3.60 m1;
- mindervalidetoilet op de begane grond (gemeenschappelijk);
- lift;
- mechanische ventilatie en topkoeling;
- systeemplafonds voorzien van LED-verlichtingsarmaturen;
- kabelgoten ten behoeve van elektra en databekabeling;
- toiletgroep (gemeenschappelijk);
- pantry op de 1e verdieping (gemeenschappelijk);
- lunchgelegenheid met dakterras op de 2e verdieping (gemeenschappelijk);
- glasvezelaansluiting (abonnement voor rekening huurder);
- gezamenlijke alarminstallatie;
- noodverlichting;
- brandhaspels en handbrandblussers;
- brandmeldinstallatie;
- vergaderzalen/trainingsruimtes (op basis van beschikbaarheid te huren);
- gezamenlijke fietsenstalling.
* Deze voorzieningen behoren niet tot het gehuurde en worden eenmalig aan huurder ter beschikking gesteld. Huurder is zelf verantwoordelijk voor het onderhoud en eventuele reparaties.
Servicekosten
€ 59,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot voor de navolgende leveringen en diensten:
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten en van het gehuurde;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- idem van liftinstallatie(s);
- idem van hydrofoorinstallatie;
- idem van slagboominstallatie;
- idem van glazenwasinstallatie;
- idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie
- sanitaire voorzieningen;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten (o.a. entree, toiletten, en pantry), liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerterrein;
- onderhoud groenvoorziening;
- verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- alle in de toekomst zich voordoende kosten welke in collectief verband noodzakelijk en verplicht zijn en waarvoor per geval van zich aandienende servicekostenpost op dat moment door verhuurder een voorschotrekening opgesteld wordt en het resultaat doorbelast zal worden aan huurder. Een en ander in goed overleg met huurder;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Energielabel
Het gebouw heeft energielabel A+.
Aanvaarding
In overleg, beschikbaar december 2022.
Waltmann Makelaars & Bedrijfshuisvesting Utrecht
Telefonisch bereikbaar tot 17:30
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.