Omschrijving
Locatie
Deze kantoorruimte ligt zeer centraal op een zeer markante én herkenbare locatie in het centrum van Den Bosch, aan de ovonde van het Julianaplein. De nabije omgeving kenmerkt zich voornamelijk door monumentale herenhuizen, waarvan er diverse als kantoorruimten (zakelijke dienstverlening) in gebruik zijn.
De bereikbaarheid van de locatie per openbaar vervoer is bijzonder goed te noemen; het NS-Station en het busstation zijn op één tot twee minuten loopafstand gelegen. Het Julianaplein maakt deel uit van dé verbindingsas (Noord-Zuid verbinding) tussen de A2 en de A59. De locatie is per eigen vervoer uitstekend bereikbaar.
Object
De voor verhuur beschikbare kantoorruimte is gelegen op de eerste verdieping en heeft een oppervlakte van circa 75 m². De ruimte bestaat uit drie kantoorkamers, een eigen pantry en een eigen toiletgroep (dames en heren).
Op de tweede verdieping is een (gezamenlijke) overleg-/lunchruimte aanwezig. Medegebruik van deze ingerichte ruimte behoort tot de mogelijkheden.
Servicekosten
De genoemde servicekosten betreffen een vast bedrag. In de servicekosten zit onder andere:
- gas- water- en elektra verbruik;
- schoonmaak van de kantoorruimtes;
- raambewassing;
- internet (middels wifi);
- gebruik meubilair (indien gewenst).
Opleveringsniveau
De kantoorverdieping wordt in de huidige staat opgeleverd en is als 'turn key' aan te merken. Door de afwerking en alle aanwezige voorzieningen zoals airco, alarmsysteem, kabelgoten en dergelijke is de ruimte direct te gebruiken (plug and play). Het aanwezige meubilair kan in nader overleg aan huurder ter beschikking worden gesteld.
Parkeren
Rondom het gehuurde zijn ruim voldoende (betaalde en vergunde) parkeermogelijkheden. De huurder kan twee parkeervergunningen (tegen betaling) overnemen/gebruiken.
Deze kantoorruimte ligt zeer centraal op een zeer markante én herkenbare locatie in het centrum van Den Bosch, aan de ovonde van het Julianaplein. De nabije omgeving kenmerkt zich voornamelijk door monumentale herenhuizen, waarvan er diverse als kantoorruimten (zakelijke dienstverlening) in gebruik zijn.
De bereikbaarheid van de locatie per openbaar vervoer is bijzonder goed te noemen; het NS-Station en het busstation zijn op één tot twee minuten loopafstand gelegen. Het Julianaplein maakt deel uit van dé verbindingsas (Noord-Zuid verbinding) tussen de A2 en de A59. De locatie is per eigen vervoer uitstekend bereikbaar.
Object
De voor verhuur beschikbare kantoorruimte is gelegen op de eerste verdieping en heeft een oppervlakte van circa 75 m². De ruimte bestaat uit drie kantoorkamers, een eigen pantry en een eigen toiletgroep (dames en heren).
Op de tweede verdieping is een (gezamenlijke) overleg-/lunchruimte aanwezig. Medegebruik van deze ingerichte ruimte behoort tot de mogelijkheden.
Servicekosten
De genoemde servicekosten betreffen een vast bedrag. In de servicekosten zit onder andere:
- gas- water- en elektra verbruik;
- schoonmaak van de kantoorruimtes;
- raambewassing;
- internet (middels wifi);
- gebruik meubilair (indien gewenst).
Opleveringsniveau
De kantoorverdieping wordt in de huidige staat opgeleverd en is als 'turn key' aan te merken. Door de afwerking en alle aanwezige voorzieningen zoals airco, alarmsysteem, kabelgoten en dergelijke is de ruimte direct te gebruiken (plug and play). Het aanwezige meubilair kan in nader overleg aan huurder ter beschikking worden gesteld.
Parkeren
Rondom het gehuurde zijn ruim voldoende (betaalde en vergunde) parkeermogelijkheden. De huurder kan twee parkeervergunningen (tegen betaling) overnemen/gebruiken.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.