Omschrijving
Adres: Parkstraat 20 te 2514 JK Den Haag.
Locatie: Dit markante gebouw is gelegen op de hoek van de Parkstraat en de Oranjestraat, te midden van lokale en nationale overheidsgebouwen en op loopafstand van het centrum van Den Haag. Om de hoek zijn de gerenommeerde winkelstraten als het Noordeinde en de Hoogstraat gesitueerd.
Object: Het betreft een zeer representatieve en aantrekkelijke kantoorruimte in het kantoorgebouw “Parkhaghe” gelegen in het Haagsche Centrum en is vanwege een “plug-and-play” oplevering per direct te betrekken.
Oppervlakte: De totale oppervlakte van het gebouw conform NEN 2580 bedraagt circa 3.947 m² VVO. Hiervan is circa 799 m² VVO kantoorruimte voor de verhuur beschikbaar en is als volgt verdeeld:
Verdieping Metrage VVO*
Begane grond Verhuurd
1e verdieping 792 m² € 200,- per m², per jaar, excusief BTW
2e verdieping Verhuurd
3e verdieping Verhuurd
4e verdieping Verhuurd
Totaal 792 m²
*Onder verhuurbaar vloeroppervlak (VVO) wordt verstaan:
het bruto vloeroppervlak (gemeten van glaslijn tot glaslijn en aan de binnenzijden van de buitenmuren), exclusief stijgpunten en technische ruimten, doch inclusief gangen, toiletten en dergelijke.
Bereikbaarheid: De gunstige ligging komt duidelijk naar voren in de goede bereikbaarheid met eigen- en openbaar vervoer. Er zijn vrijwel directe verbindingen met het rijkswegenverkeersnet o.m. via de Utrechtse baan (A4 richting Amsterdam / Rotterdam en A12 richting Utrecht) en de Rijksstraatweg A44 (richting Amsterdam).
De openbaarvervoersverbindingen van en naar Den Haag Centraal Station zijn uitstekend, middels de tramlijnen 8 en 9 en buslijnen 22 en 65 waarvan de halteplaatsen zich voor de deur bevinden.
Huurprijs parkeren: € 2.400,- per plaats, per jaar te vermeerderen met BTW
Voorschot service-
en energiekosten : De service- en energiekosten bedragen € 40,- per m², per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting. De afrekening van de servicekosten vindt plaats op basis van jaarlijkse calculatie. Als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten komen partijen overeen dat de verhuurder zorgdraagt voor:
- gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de
installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke
ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of
luchtbehandelingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van hydrofoorinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van glazenwasinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van brandmelder-,
gebouwbewakings-, storingsmelder- en
noodstroominstallatie(s);
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten,
liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing
gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of
terrein;
- verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde
leveringen en diensten.
Wijze van oplevering:
De kantoorruimte wordt in huidige “turn-key” staat aangeboden en is onder meer voorzien van:
- gemeenschappelijke entree;
- liftinstallatie;
- receptie/balie;
- zeer bruikbare indeling met (glazen) scheidingswanden;
- vloerbedekking;
- pantry faciliteit;
- kabelgoten, reeds voorzien van elektra-/data bekabeling;
- (gekoelde) patchruimte;
- ventilatie met topkoeling;
- dubbele toiletgroep;
- systeemplafond met geïntegreerde verlichtingsarmaturen.
Huuringangsdatum: In overleg
Huurtermijn: 5 jaar.
Verlengingstermijn: 5 jaar.
Huurbetaling: Per kwartaal vooruit.
Locatie: Dit markante gebouw is gelegen op de hoek van de Parkstraat en de Oranjestraat, te midden van lokale en nationale overheidsgebouwen en op loopafstand van het centrum van Den Haag. Om de hoek zijn de gerenommeerde winkelstraten als het Noordeinde en de Hoogstraat gesitueerd.
Object: Het betreft een zeer representatieve en aantrekkelijke kantoorruimte in het kantoorgebouw “Parkhaghe” gelegen in het Haagsche Centrum en is vanwege een “plug-and-play” oplevering per direct te betrekken.
Oppervlakte: De totale oppervlakte van het gebouw conform NEN 2580 bedraagt circa 3.947 m² VVO. Hiervan is circa 799 m² VVO kantoorruimte voor de verhuur beschikbaar en is als volgt verdeeld:
Verdieping Metrage VVO*
Begane grond Verhuurd
1e verdieping 792 m² € 200,- per m², per jaar, excusief BTW
2e verdieping Verhuurd
3e verdieping Verhuurd
4e verdieping Verhuurd
Totaal 792 m²
*Onder verhuurbaar vloeroppervlak (VVO) wordt verstaan:
het bruto vloeroppervlak (gemeten van glaslijn tot glaslijn en aan de binnenzijden van de buitenmuren), exclusief stijgpunten en technische ruimten, doch inclusief gangen, toiletten en dergelijke.
Bereikbaarheid: De gunstige ligging komt duidelijk naar voren in de goede bereikbaarheid met eigen- en openbaar vervoer. Er zijn vrijwel directe verbindingen met het rijkswegenverkeersnet o.m. via de Utrechtse baan (A4 richting Amsterdam / Rotterdam en A12 richting Utrecht) en de Rijksstraatweg A44 (richting Amsterdam).
De openbaarvervoersverbindingen van en naar Den Haag Centraal Station zijn uitstekend, middels de tramlijnen 8 en 9 en buslijnen 22 en 65 waarvan de halteplaatsen zich voor de deur bevinden.
Huurprijs parkeren: € 2.400,- per plaats, per jaar te vermeerderen met BTW
Voorschot service-
en energiekosten : De service- en energiekosten bedragen € 40,- per m², per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting. De afrekening van de servicekosten vindt plaats op basis van jaarlijkse calculatie. Als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten komen partijen overeen dat de verhuurder zorgdraagt voor:
- gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de
installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke
ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of
luchtbehandelingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van hydrofoorinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van glazenwasinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van brandmelder-,
gebouwbewakings-, storingsmelder- en
noodstroominstallatie(s);
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten,
liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing
gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of
terrein;
- verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde
leveringen en diensten.
Wijze van oplevering:
De kantoorruimte wordt in huidige “turn-key” staat aangeboden en is onder meer voorzien van:
- gemeenschappelijke entree;
- liftinstallatie;
- receptie/balie;
- zeer bruikbare indeling met (glazen) scheidingswanden;
- vloerbedekking;
- pantry faciliteit;
- kabelgoten, reeds voorzien van elektra-/data bekabeling;
- (gekoelde) patchruimte;
- ventilatie met topkoeling;
- dubbele toiletgroep;
- systeemplafond met geïntegreerde verlichtingsarmaturen.
Huuringangsdatum: In overleg
Huurtermijn: 5 jaar.
Verlengingstermijn: 5 jaar.
Huurbetaling: Per kwartaal vooruit.
Jacobus Recourt Makelaars
Nadorp Bedrijfsmakelaars
Morgen bereikbaar vanaf 8:45
COG Makelaars B.V.
Morgen bereikbaar vanaf 9:00
Jansen Nadorp Weatherall makelaars-taxateurs
Morgen bereikbaar vanaf 9:00
Frisia Makelaars B.V.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.