Raadhuisstraat 8 7091 CK Dinxperlo

Huurprijs op aanvraag

Omschrijving

Algemeen:
Praktijkruimten in het voormalige gemeentehuis van Dinxperlo. Het karakteristieke pand is in het afgelopen jaar verbouwd tot een modern ingericht en duurzaam gezondheidscentrum. Inmiddels zijn hierin de volgende disciplines gevestigd: Huisartspraktijk, Apotheek, Fysiotherapiepraktijk, Verloskundigenpraktijk, Podotherapiepraktijk, Cesartherapiepraktijk, Logopediepraktijk, Thuiszorgorganisatie, Geestelijke Gezondheidszorg en Verslavingszorg.
Er zijn nog enkele praktijkruimten te huur.

Het gebouw is voorzien van de nieuwste, duurzame techniek voor klimaatbeheersing. Hierbij is ervoor gekozen om geen gebruik meer te maken van aardgas. Elke ruimte is voorzien van een individueel instelbaar klimaatsysteem. Het gebouw bestaat uit drie verdiepingen en is voorzien van een liftinstallatie. Verder is er voorzien in een grote gemeenschappelijke vergader/kantineruimte en een kleine vergaderruimte in het souterrain. Beiden zijn voorzien van AV presentatiemiddelen.

Ligging:
Midden in de dorpskern van Dinxperlo gelegen op een zeer goed en bereikbare locatie.

Parkeren:
Op het eigen terrein en openbaar terrein zijn er voldoende gratis parkeermogelijkheden aanwezig.

Vloeroppervlakte:
Het object beschikt over navolgende (nog te verhuren) units:

Te verhuren unit Netto oppervlakte Huurprijs per maand
BG1 28 m² (VERHUURD)
BG2 17 m² (VERHUURD)
BG3 15 m² (VERHUURD)
BG4 22 m² (VERHUURD)
V1 23 m² € 450,--
S1 25 m² (VERHUURD)
S2 20 m² (VERHUURD)
S3 17 m² € 350,--
S4 17 m² € 350,--
S5 72 m² € 1.250,--

Huurprijzen:
De hierboven gemelde huurprijzen zijn per maand en zijn inclusief de kosten t.b.v. de levering en diensten alsmede een btw-compensatie. Indien huurder btw plichtige is als ondernemer gelden er andere tarieven.

Gas, water, elektra:
Zit middels een maandelijks voorschot in de huurprijs verrekend.

Leveringen en Diensten:
• schoonmaakkosten van de algemene ruimten en toiletten;
• schoonmaakkosten beglazing buitenzijde;
• onderhoud en periodieke controle van alle installaties;
• onderhoud keuken, vaatwasser en koelkast algemene ruimte;
• onderhoud van de entrée voorziening;
• onderhoud parkeerplaatsen en terrein inrichting/groenvoorziening t.b.v. parkeren;
• voorschot elektra en waterverbruik inclusief vastrecht van de algemene ruimten;
• voorschot elektraverbruik inclusief vastrecht;
• voorschot waterverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud liftinstallatie;
• onderhoud brandmeldsysteem;
• onderhoud en abonnement alarmsysteem;
• abonnement meldkamer doormelding;
• administratiekosten van de hierboven vermelde werkzaamheden en diensten.

Optionele diensten
• schoonmaak van de gehuurde ruimtes;
• gebruik maken van de koffie en thee machine;
• gebruik maken van afvalcontainers.

Voorzieningen algemene ruimte:
- Centrale entree met wachtruimte;
- systeemplafonds v.v. LED-verlichting;
- wand en vloerafwerking;
- verwarming;
- koeling;
- lift;
- diverse toiletgroepen;
- invalidentoilet.

Voorzieningen units:
- systeemplafonds v.v. LED-verlichting;
- wand en vloerafwerking;
- verwarming;
- mechanische ventilatie;
- koeling;
- kabelgoten v.v. data aansluiting en internet via glasvezel;
- gebruik wifi punten;
- optioneel zijn: een vaste telefoon aansluiting en digitale TV.

Aanvaarding:
In overleg

Huurovereenkomst:
Model ROZ (Raad voor Onroerende Zaken), zoals gehanteerd door de NVM (Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed) model kantoorruimten en andere bedrijfsruimte (BW 7:230a) met bijbehorende algemene bepalingen.

Huurtermijn:
Minimaal 2 jaren.

Huurbetaling:
De huurprijs zal middels vooruitbetaling per maand moeten worden voldaan.

Indexatie:
Jaarlijkse index op basis van het CPI-prijsindexcijfer reeks “Alle Huishoudens”
(basisjaar 2015=100) zoals gepubliceerd door het CBS, voor het eerst één
jaar na de ingangsdatum van de huurovereenkomst.

Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur.

Bijzonderheden:
Eventuele potentiële huurders dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan de gebruikerscommissie van het gezondheidscentrum. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen en/of voorstellen geheel vrijblijvend.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
Huurprijs op aanvraag
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
6+ maanden
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg
Eigendomssituatie
Volle eigendom

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwperiode
1931-1944

Oppervlakten

Oppervlakte
1.826 m² (in units vanaf 15 m²)
Perceel
2.725 m² (in units vanaf 15 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
3 bouwlagen

Energie

Energielabel
G 2,24

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Raadhuisstraat 8

Huurprijs op aanvraag