Omschrijving
Stoer, transparant, creatief, ruim en modern! Kortom dé perfecte plek voor uw bedrijf! Wij bieden een uitermate representatief kantoorgebouw op een prominente zichtlocatie. Het gebouw is gelegen direct aan de Oude Maas en markante spoorhefbrug, vlakbij de hoofdontsluitingswegen en aan de voet van de historische binnenstad van Dordrecht.
Het gebouw verkeerd in uitstekende staat van onderhoud en is hoogwaardig afgewerkt.
Momenteel is er in het gebouw circa 1.234 m² (NEN 2580) kantoorruimte voor verhuur beschikbaar gelegen op de begane grond en 1e verdieping.
Locatiegegevens:
Het NS-station Dordrecht CS is op loopafstand (5 min) en bussen stoppen in de straat. Tegenover het complex bevindt zich het winkelcentrum “Maasplaza” met onder andere twee supermarkten en een fitnesscentrum. Uitstekende ontsluiting snelweg A16, op- en afritten liggen op enkel autominuten afstand.
Indeling:
Het kantoorgebouw is als volgt ingedeeld:
Bouwdeel metrage beschikbaar (NEN 2580):
Kelder in gebruik als parkeergarage
Kantoorruimte begane grond circa 937 m2 volledig beschikbaar
Diverse kantoorruimte 1e verdieping circa 297 m2 beschikbaar
Kantoorruimte 2e verdieping Verhuurd
Kantoorruimte 3e verdieping Verhuurd
Parkeren:
In de onder het gebouw gesitueerde en daartoe behorende parkeergarage zijn 9 parkeerplaatsen voor verhuur beschikbaar. Tevens zijn er op het buitenterrein 2 parkeerplaatsen voor verhuur beschikbaar en bevinden zich daar de bezoekersplekken.
In aanvulling op de parkeerplaatsen in de garage van het gebouw biedt het tegenover het gebouw gesitueerde openbare parkeerterrein Weeskinderendijk een capaciteit van maar liefst 570 gratis(!) parkeerplaatsen.
Voorzieningen:
In aanvulling op onderstaande voorzieningen in het gebouw is verhuurder bereid om de begane grond tegen nader overeen te komen voorwaarden en condities “turn-key” op te leveren.
Het kantoorgebouw is op dit moment voorzien van onder andere:
- gemeenschappelijke centrale entreehal;
- verwarmings-, luchtbehandelings-/topkoelinstallatie(s), twee liftinstallaties, hydrofoorinstallatie, brandmelder-, gebouwbewaking-, storingsmelder-,alarm-, automatische deureninstallatie(s), brandslanghaspels-, toegangscontrolesysteem-, en overige-;
- gescheiden dames- en herentoiletten op alle verdiepingen;
- fietsenstalling gelegen in de ondergrondse parkeergarage;
- noodverlichting;
- energiezuinige verlichting met bewegingssensoren;
- pantry per verdieping (voorzien van Quooker, koelkast, vaatwasser en magnetron);
- gesausde binnenwanden;
- data communicatie en IT faciliteiten.
Voorwaarden en condities:
Huurprijs kantoorruimte:
€ 150,-- per m² per jaar.
Huurprijs parkeerplaatsen:
€ 750,-- per plaats per jaar.
Servicekosten:
€ 47,50 per m2 per jaar.
Alle bedragen zijn exclusief b.t.w.
Huurbetaling:
Per maand vooruit te voldoen.
Huurtermijn:
In overleg.
Oplevering:
In overleg, op korte termijn mogelijk.
Voorschot servicekosten:
- gas-, water- en elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten alsmede de individueel gehuurde ruimte;
- elektraverbruik individueel bemeterde laadpalen, aanleg- en elektraverbruikskosten van de individueel bemeterde laadpunten worden volledig doorberekend aan betreffende huurder(s);
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings-, luchtbehandelings-/topkoelinstallatie(s), liftinstallatie, hydrofoorinstallatie, brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-, alarm-, automatische deureninstallatie(s), brandslanghaspels-, toegangscontrolesysteem-, en overige-.;
- beveiliging;
- BHV activiteiten;
- bezoekersparkeerplaatsen voor het pand;
- schoonmaakkosten van de gehuurde ruimten en de gemeenschappelijke ruimten;
- onderhoud bestrating, onkruidbestrijding en dakbedekking;
- telefoonkosten t.b.v. liften;
- vuilophaal;
- levering sanitaire voorzieningen en kantine benodigdheden;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- facilitair/receptie medewerker;
- data communicatie en IT faciliteiten;
- enz.;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Huurprijsherziening:
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidstelling:
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 1 maand inclusief b.t.w.
Omzetbelasting:
Verhuurder opteert voor b.t.w. belaste verhuur.
Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.
Interesse gewekt voor deze unieke locatie? Bel of mail ons voor het maken van een vrijblijvende afspraak en u kunt ter plaatse kijken of het concept bij uw bedrijf past.
Nadrukkelijk vermelden wij dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Meer informatie:
Q Makelaars Bedrijfshuisvesting B.V.
085-0406201
Het gebouw verkeerd in uitstekende staat van onderhoud en is hoogwaardig afgewerkt.
Momenteel is er in het gebouw circa 1.234 m² (NEN 2580) kantoorruimte voor verhuur beschikbaar gelegen op de begane grond en 1e verdieping.
Locatiegegevens:
Het NS-station Dordrecht CS is op loopafstand (5 min) en bussen stoppen in de straat. Tegenover het complex bevindt zich het winkelcentrum “Maasplaza” met onder andere twee supermarkten en een fitnesscentrum. Uitstekende ontsluiting snelweg A16, op- en afritten liggen op enkel autominuten afstand.
Indeling:
Het kantoorgebouw is als volgt ingedeeld:
Bouwdeel metrage beschikbaar (NEN 2580):
Kelder in gebruik als parkeergarage
Kantoorruimte begane grond circa 937 m2 volledig beschikbaar
Diverse kantoorruimte 1e verdieping circa 297 m2 beschikbaar
Kantoorruimte 2e verdieping Verhuurd
Kantoorruimte 3e verdieping Verhuurd
Parkeren:
In de onder het gebouw gesitueerde en daartoe behorende parkeergarage zijn 9 parkeerplaatsen voor verhuur beschikbaar. Tevens zijn er op het buitenterrein 2 parkeerplaatsen voor verhuur beschikbaar en bevinden zich daar de bezoekersplekken.
In aanvulling op de parkeerplaatsen in de garage van het gebouw biedt het tegenover het gebouw gesitueerde openbare parkeerterrein Weeskinderendijk een capaciteit van maar liefst 570 gratis(!) parkeerplaatsen.
Voorzieningen:
In aanvulling op onderstaande voorzieningen in het gebouw is verhuurder bereid om de begane grond tegen nader overeen te komen voorwaarden en condities “turn-key” op te leveren.
Het kantoorgebouw is op dit moment voorzien van onder andere:
- gemeenschappelijke centrale entreehal;
- verwarmings-, luchtbehandelings-/topkoelinstallatie(s), twee liftinstallaties, hydrofoorinstallatie, brandmelder-, gebouwbewaking-, storingsmelder-,alarm-, automatische deureninstallatie(s), brandslanghaspels-, toegangscontrolesysteem-, en overige-;
- gescheiden dames- en herentoiletten op alle verdiepingen;
- fietsenstalling gelegen in de ondergrondse parkeergarage;
- noodverlichting;
- energiezuinige verlichting met bewegingssensoren;
- pantry per verdieping (voorzien van Quooker, koelkast, vaatwasser en magnetron);
- gesausde binnenwanden;
- data communicatie en IT faciliteiten.
Voorwaarden en condities:
Huurprijs kantoorruimte:
€ 150,-- per m² per jaar.
Huurprijs parkeerplaatsen:
€ 750,-- per plaats per jaar.
Servicekosten:
€ 47,50 per m2 per jaar.
Alle bedragen zijn exclusief b.t.w.
Huurbetaling:
Per maand vooruit te voldoen.
Huurtermijn:
In overleg.
Oplevering:
In overleg, op korte termijn mogelijk.
Voorschot servicekosten:
- gas-, water- en elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten alsmede de individueel gehuurde ruimte;
- elektraverbruik individueel bemeterde laadpalen, aanleg- en elektraverbruikskosten van de individueel bemeterde laadpunten worden volledig doorberekend aan betreffende huurder(s);
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings-, luchtbehandelings-/topkoelinstallatie(s), liftinstallatie, hydrofoorinstallatie, brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-, alarm-, automatische deureninstallatie(s), brandslanghaspels-, toegangscontrolesysteem-, en overige-.;
- beveiliging;
- BHV activiteiten;
- bezoekersparkeerplaatsen voor het pand;
- schoonmaakkosten van de gehuurde ruimten en de gemeenschappelijke ruimten;
- onderhoud bestrating, onkruidbestrijding en dakbedekking;
- telefoonkosten t.b.v. liften;
- vuilophaal;
- levering sanitaire voorzieningen en kantine benodigdheden;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- facilitair/receptie medewerker;
- data communicatie en IT faciliteiten;
- enz.;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Huurprijsherziening:
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidstelling:
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 1 maand inclusief b.t.w.
Omzetbelasting:
Verhuurder opteert voor b.t.w. belaste verhuur.
Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.
Interesse gewekt voor deze unieke locatie? Bel of mail ons voor het maken van een vrijblijvende afspraak en u kunt ter plaatse kijken of het concept bij uw bedrijf past.
Nadrukkelijk vermelden wij dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Meer informatie:
Q Makelaars Bedrijfshuisvesting B.V.
085-0406201
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.