Omschrijving
Op het bedrijventerrein de Bramenberg in Eemnes bieden wij een diversiteit aan opslag-/kantoorunits te huur aan. Verschillend in oppervlakte.
De opslagunits zijn gelegen op de begane grond waarbij laden en lossen geschied via het gemeenschappelijke entreegebied v.v. overheaddeur.
Deze opslagunits zijn alleen geschikt t.b.v. ‘lichte’ en ‘schone’ opslag.
De kantoorunits zijn gelegen op de verdieping en zijn zeer representatief.
BESCHIKBAARHEID
Het pand heeft een totale oppervlakte van ca. 1.170 m².
Op dit moment zijn de navolgende kantoorunits beschikbaar:
Kantoorunit: Netto Vloer Opp. Prijs per m² p.j.: Servicekosten p.m.:
H 188 m² € 90,- € 200,-
I 372 m² € 90,- € 325,-
OPLEVERINGSNIVEAU
Het pand heeft een representatieve gezamenlijke entree met intercom, overheaddeur (ca. 3 m x 2,5 m) en een plavuizenvloer.
De opslag-/kantoorunits worden opgeleverd in de huidige staat, welke per unit kunnen verschillen qua vloer-, wand- en plafondafwerking. Alle units zijn voorzien van o.a. verwarming. Tevens zijn er toiletvoorzieningen op de begane grond en op de verdieping aanwezig (algemeen gebruik).
PARKEREN
Parkeren op de openbare weg.
BTW CLAUSULE
De in deze documentatie genoemde bedragen zijn exclusief BTW, uitgaande van het feit dat huurder (blijvend) voldoet aan de criteria welke gesteld zijn of worden voor een belaste verhuur ex. Artikel 11, lid 1 letter b, sub 5, Wet op de omzetbelasting 1968.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks op basis van de Consumentenprijsindex, reeks CPI Alle Huishoudens (2015=100) zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSTELLING
Ter meerdere zekerheid van de nakoming van de verplichtingen uit de huurovereenkomst dient een bankgarantie te worden verstrekt gelijk aan 3 (drie) maanden huurprijs te vermeerderen met de verschuldigde omzetbelasting.
SERVICEKOSTEN
De bovengenoemde servicekosten per unit betreffen een voorschotbedrag t.b.v. de navolgende leveringen en diensten:
• Elektriciteit- en gasverbruik inclusief vastrecht t.b.v. de installaties en de verlichting van het gehuurde en algemene ruimte;
• Waterverbruik inclusief vastrecht;
• Beveiligingsinstallatie middels alarm;
• Glasverzekering;
• Schoonmaakkosten algemene ruimte en glasbewassing;
• Vuilafvoer containers;
• Verontreinigingsheffing;
• Rioolafvoerrecht;
• Algemeen klein onderhoud;
• Onderhoud brandinstallatie, beveiligingsinstallatie en blusmiddelen;
• Onderhoud goederenlift (bij huurders 1e verdieping);
• Administratiekosten 5%.
HUURPERIODE
Flexibele huurtermijnen zijn bespreekbaar, waarbij een minimum termijn geldt van tenminste een (1) jaar.
OPZEGGING
Beëindiging van de huurovereenkomst geschiedt door opzegging tegen het einde van een huurtermijn, met in achtneming van een opzegtermijn van 6 maanden.
AANVAARDING
In overleg, kan snel.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model huurovereenkomst volgens de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ juli 2015) voor kantoorruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM). Verhuurder zal gebruik maken van standaard verhuurderaanpassingen.
VOORBEHOUD
Deze informatie wordt u verstrekt onder het voorbehoud van het verkrijgen van de finale goedkeuring en instemming van onze opdrachtgever.
De opslagunits zijn gelegen op de begane grond waarbij laden en lossen geschied via het gemeenschappelijke entreegebied v.v. overheaddeur.
Deze opslagunits zijn alleen geschikt t.b.v. ‘lichte’ en ‘schone’ opslag.
De kantoorunits zijn gelegen op de verdieping en zijn zeer representatief.
BESCHIKBAARHEID
Het pand heeft een totale oppervlakte van ca. 1.170 m².
Op dit moment zijn de navolgende kantoorunits beschikbaar:
Kantoorunit: Netto Vloer Opp. Prijs per m² p.j.: Servicekosten p.m.:
H 188 m² € 90,- € 200,-
I 372 m² € 90,- € 325,-
OPLEVERINGSNIVEAU
Het pand heeft een representatieve gezamenlijke entree met intercom, overheaddeur (ca. 3 m x 2,5 m) en een plavuizenvloer.
De opslag-/kantoorunits worden opgeleverd in de huidige staat, welke per unit kunnen verschillen qua vloer-, wand- en plafondafwerking. Alle units zijn voorzien van o.a. verwarming. Tevens zijn er toiletvoorzieningen op de begane grond en op de verdieping aanwezig (algemeen gebruik).
PARKEREN
Parkeren op de openbare weg.
BTW CLAUSULE
De in deze documentatie genoemde bedragen zijn exclusief BTW, uitgaande van het feit dat huurder (blijvend) voldoet aan de criteria welke gesteld zijn of worden voor een belaste verhuur ex. Artikel 11, lid 1 letter b, sub 5, Wet op de omzetbelasting 1968.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks op basis van de Consumentenprijsindex, reeks CPI Alle Huishoudens (2015=100) zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSTELLING
Ter meerdere zekerheid van de nakoming van de verplichtingen uit de huurovereenkomst dient een bankgarantie te worden verstrekt gelijk aan 3 (drie) maanden huurprijs te vermeerderen met de verschuldigde omzetbelasting.
SERVICEKOSTEN
De bovengenoemde servicekosten per unit betreffen een voorschotbedrag t.b.v. de navolgende leveringen en diensten:
• Elektriciteit- en gasverbruik inclusief vastrecht t.b.v. de installaties en de verlichting van het gehuurde en algemene ruimte;
• Waterverbruik inclusief vastrecht;
• Beveiligingsinstallatie middels alarm;
• Glasverzekering;
• Schoonmaakkosten algemene ruimte en glasbewassing;
• Vuilafvoer containers;
• Verontreinigingsheffing;
• Rioolafvoerrecht;
• Algemeen klein onderhoud;
• Onderhoud brandinstallatie, beveiligingsinstallatie en blusmiddelen;
• Onderhoud goederenlift (bij huurders 1e verdieping);
• Administratiekosten 5%.
HUURPERIODE
Flexibele huurtermijnen zijn bespreekbaar, waarbij een minimum termijn geldt van tenminste een (1) jaar.
OPZEGGING
Beëindiging van de huurovereenkomst geschiedt door opzegging tegen het einde van een huurtermijn, met in achtneming van een opzegtermijn van 6 maanden.
AANVAARDING
In overleg, kan snel.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model huurovereenkomst volgens de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ juli 2015) voor kantoorruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM). Verhuurder zal gebruik maken van standaard verhuurderaanpassingen.
VOORBEHOUD
Deze informatie wordt u verstrekt onder het voorbehoud van het verkrijgen van de finale goedkeuring en instemming van onze opdrachtgever.
ID Bedrijfsmakelaars B.V.
Vandaag bereikbaar vanaf 8:30
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.