Stadhuisplein 10 5611 EM Eindhoven

€ 1.350 /mnd

Omschrijving

SUCCEED OFFICES

SUCCEED is en professionele werkomgeving waar ondernemers en bedrijven verbinden en groeien.
Van een enkel bureau tot een complete kantoorvloer en van een koffiebar tot een vergaderruimte: SUCCEED heeft het allemaal.

Een inspirerende kantoorlocatie in het bruisende centrum van Eindhoven!

De eerste SUCCEED-locatie van Nederland is gevestigd in het voormalig Stadskantoor van Eindhoven. Deze toplocatie ligt middenin de Eindhovense Binnenstad en is goed bereikbaar per trein, auto en fiets. Bovendien kun je voordelig parkeren bij Parking Stadskantoor.

Wil je tussendoor je kantooromgeving omwisselen voor iets anders, dan kan dat: maak een heerlijke wandeling in het Anne Frank Plantsoen, loop in enkele minuten de stad in voor een boodschap of lunch buiten de deur in een van de vele lunchtentjes.

LIGGING
Het centrum van Eindhoven wordt goed ontsloten door diverse toegangswegen vanaf de rondweg. Het Centraal Station Eindhoven ligt op loopafstand van SUCCEED.
Eindhoven Airport is zowel met de auto als via de HOV-lijn binnen een kwartier bereikbaar.

Het stadsdeel waar SUCCEED te vinden is kenmerkt zich door een uitgebreid aanbod aan winkel-, horeca- en openbare voorzieningen.

In de directe omgeving zijn onder andere gelegen; Swapfiets Eindhoven, Hogeschool Tio, Stichting Woonbedrijf en de gemeente Eindhoven.

OPPERVLAKTE
Voor de verhuur zijn op dit moment nog de volgende ruimtes beschikbaar:
3.B.19 - ca. 30 m² kantoorruimte
3.B.20 - ca. 30 m² kantoorruimte
3.B.21 - ca. 30 m² kantoorruimte

PARKEREN
260 parkeerplaatsen beschikbaar bij Parking Stadskantoor.

OPLEVERINGSNIVEAU
• liftinstallatie;
• systeemplafonds;
• verlichting middels TL-inbouwarmaturen;
• te openen ramen middels draai-/kiepsysteem;
• kunststof kozijnen voorzien van dubbele beglazing;
• wand kabelgoten voorzien van data en elektra;
• vloerstoffering;
• huidige kamerindeling middels glaswanden en systeemwanden;
• alarminstallatie;
• brandmeldinstallatie;
• brandblusvoorzieningen;
• gescheiden dames- en heren toiletgroep met voorportaal voorzien van fonteintje;
• pantry;
• verwarming middels CV-installatie met radiatoren en thermostaatkranen.

VOORZIENINGEN
• Wifi;
• 24/7 acces;
• Hoogwaardige klimaatbeheersing;
• Gebruik vergaderruimtes en spreekkamers;
• Douche faciliteiten;
• Centrale ontvangstmogelijkheid, locatiemanager, hospitality-functie;
• Huismeesterdiensten;
• Printen;
• Games & fun;
• Horeca op de begane grond;
• Gezamenlijke pantry, - lunchfaciliteiten per verdieping;
• Koffie & thee;
• Personenlift;
• Fietsenstalling;
• Exclusieve toegang tot SUCCEED evenementen en workshops;
• Gebruik gemeenschappelijke voorzieningen als zithoeken, algemene ruimtes ect.

BIJZONDERHEDEN
• Succeed Offices voorziet in pantry met vaatwasser, koelkast en koffiemachine;
• Succeed Offices voorziet in de voorraad en schoonmaak van pantry, toiletten en algemene ruimte.

AANVAARDING
In overleg.

ENERGIELABEL
Energielabel: A
Einddatum: 11-05-2030
Index: EI 1,07

BESTEMMINGSPLAN
Het bestemmingsplan is op te vragen via de website ruimteplannen.nl

BOUWJAAR / RENOVATIE
1985/2020.

AANVANGHUURPRIJS
€ 1.350,00 per maand, te vermeerderen met btw, exclusief servicekosten. Deze prijs is inclusief opslag algemene ruimtes, verkeersruimtes en gebruik van de algemene ruimtes en concept gebonden faciliteiten.

AANVANGSHUURPRIJS PARKEERPLAATSEN
Vanaf € 1.500,00 per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met de geldende BTW. Het tarief is afhankelijk van de abonnementsvorm.

VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
€ 35,00 per m2 per jaar, te vermeerderen met btw.

In overleg zal bepaald worden welke zaken tot het pakket van leveringen en diensten zullen behoren.

AANVAARDING
Aanvaarding vanaf 1 juli 2022 tot en met 31 maart 2025 met mogelijkheid tot verlenging t/m 31 december 2025.

OPZEGTERMIJN
Twaalf maanden voorafgaande aan de expiratiedatum.

HUURINDEXERING
Jaarlijks, één jaar na huuringangsdatum, op basis van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex
CPI-alle huishoudens (2015=100), dan wel meest recente tijdsbasis, gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en B.T.W.

HUURBETALING
Per kwartaal vooruit te voldoen middels automatische incasso.

B.T.W.
Indien huurder niet aan het “90%-criterium”(aandeel belaste prestaties) voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van
omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Als dan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting,
zodanig verhoogd, dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.

HUURCONTRACT
R.O.Z.-model, huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met de benodigde aanvullingen.

DISCLAMER
Deze brochure is door ons kantoor met de meeste zorg samengesteld aan de hand van de door de eigenaar aan ons ter hand gestelde gegevens en tekeningen. Derhalve kunnen wij geen garanties verstrekken, noch kunnen wij op enigerlei wijze eventuele aansprakelijkheid voor deze gegevens aanvaarden.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 1.350 per maand
Oorspronkelijke huurprijs
€ 135 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
6+ maanden
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1995

Oppervlakten

Oppervlakte
90 m² (in units vanaf 30 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A

Omgeving

Ligging
Stadscentrum/dorpskern

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
260 overdekte parkeerplaatsen
Parkeerkosten
Vanaf € 1.500,- per parkeerplaats per jaar (21% BTW van toepassing)

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.