Omschrijving
De Emma - Eindhoven
Welkin & Meraki ontzorgt je in alle facetten rondom jouw dagelijkse kantoorwerkzaamheden. Het hoge serviceniveau, de hoogwaardige uitstraling en de locatie van dit kantoorgebouw is uniek. Welkin & Meraki geeft je de kans om flexibel een kantoorruimte te huren in een vijfsterrenomgeving, ontworpen met een oog voor detail, om u te inspireren en te motiveren. Dat is de specialiteit van Welkin & Meraki.
Service
Op de begane grond vind je een representatieve entree met receptie bemand door hospitality medewerkers die voor de huurders en hun gasten klaar staan. De loungeruimte en bar op de begane grond kan gebruikt worden om gasten te ontvangen of gesprekken te voeren. Welkin & Meraki zorgt elke ochtend voor ontbijt en in de middag een snackmoment, dit is in de huurprijs inbegrepen. Dit bevestigd nogmaals het hoge service niveau van Welkin & Meraki.
Voorzieningen
De huurders zijn voorzien van een tag die de deuren naar de eigen kantoorruimte opent en de algemene ruimte waar je op dat moment toegang tot hebt. Via de applicatie van Welkin & Meraki is het ook mogelijk om ruimtes te openen waar jij toegang tot hebt. Op deze manier wordt de veiligheid gewaarborgd en gereguleerd wie zich op de verdiepingen kunnen bevinden. Alle verdiepingen zijn voorzien van een pantry, kopieermachine, belhokken, vergaderruimte inclusief tv scherm en in het hart van elke ruimte bevindt zich een loungeruimte. De kantoorruimtes zijn volledig gemeubileerd.
BESCHIKBAARHEID
1e etage 107 - 15,3 m² - 3 werkplekken
1e etage 109 - 46,5 m² - 12 werkplekken
1e etage 112 - 68,8 m² - shared 18 werkplekken
2e etage 202 - 30,1 m² - 8 werkplekken
2e etage 202 - 32,3 m² - 8 werkplekken
2e etage 211 - 68,6 m² - 18 werkplekken
2e etage 212 - 54,7 m² - 16 werkplekken
3e etage 303B - 31,2 m² - 8 werkplekken
3e etage 303A - 44,8 m² - 10 werkplekken
3e etage 304 - 31,8 m² - 8 werkplekken
3e etage 307 - 84,3 m² - 20 werkplekken met toegang tot privé dakterras ca. 65 m2
OVERZICHT
Bezorg uw medewerkers de best mogelijke werkplek. Inspirerende, flexibele kantoorruimten en vergaderzalen die hun energie aanwakkeren en hen motiveren om alles op alles te zetten voor uw bedrijf. Welkin and Meraki heeft een team specialisten klaarstaan dat een oplossing op maat van uw bedrijf kan zoeken, ontwerpen, bouwen en onderhouden. We kunnen een ruimte voor uw bedrijf inrichten in een van onze locaties of een ruimte in uw eigen gebouw ontwerpen, bouwen en beheren. Wij zijn absoluut flexibel en doen er alles aan om u precies de oplossing te bieden die u nodig hebt!
PARKEREN
Het is mogelijk om een abonnement af te sluiten voor het parkeren in de onderliggende parkeergarage.
AANVAARDING
Per direct.
ALL-IN HUURPRIJS
Vanaf € 350,- per werkplek per maand, te vermeerderen met btw.
WAT ZIT ER ALLEMAAL BIJ?
Kantoorruimte
- Volledig uitgerust en eersteklas gemeubileerd en ingericht kantoor
- 42 db akoestische wanden en deuren (premium confidentillity niveau)
- Snel, redundant en volledig beveiligd internet inbegrepen.
- Dagelijkse schoonmaak inbegrepen
- Receptie diensten inbegrepen
- Airco en verwarming inbegrepen en geregeld per kantoor
- Arabica koffie van speciale kwaliteit, biologische thee en water inbegrepen.
- Gratis ontbijt en middagsnack.
- Gemeenschappelijke ruimtes en lounges.
WAT ZIT ER NOG MEER BIJ?
- Telefoonbeantwoording inbegrepen met uw eigen bedrijfstelefoonnummer
- 120 zwart wit en 20 kleuren kopieën per persoon per maand inbegrepen
- Belastingen en alle gebouw gebonden kosten inbegrepen
- Gebouw, brand en 3rd party verzekering inbegrepen
- 24/7/365 PKI beveiligde toegang
- CCTV beveiliging
- Follow me beveiligd printen, faxen, scannen en kopiëren inbegrepen
- Toegang tot alle Industrious locaties wereldwijd.
Welkin & Meraki ontzorgt je in alle facetten rondom jouw dagelijkse kantoorwerkzaamheden. Het hoge serviceniveau, de hoogwaardige uitstraling en de locatie van dit kantoorgebouw is uniek. Welkin & Meraki geeft je de kans om flexibel een kantoorruimte te huren in een vijfsterrenomgeving, ontworpen met een oog voor detail, om u te inspireren en te motiveren. Dat is de specialiteit van Welkin & Meraki.
Service
Op de begane grond vind je een representatieve entree met receptie bemand door hospitality medewerkers die voor de huurders en hun gasten klaar staan. De loungeruimte en bar op de begane grond kan gebruikt worden om gasten te ontvangen of gesprekken te voeren. Welkin & Meraki zorgt elke ochtend voor ontbijt en in de middag een snackmoment, dit is in de huurprijs inbegrepen. Dit bevestigd nogmaals het hoge service niveau van Welkin & Meraki.
Voorzieningen
De huurders zijn voorzien van een tag die de deuren naar de eigen kantoorruimte opent en de algemene ruimte waar je op dat moment toegang tot hebt. Via de applicatie van Welkin & Meraki is het ook mogelijk om ruimtes te openen waar jij toegang tot hebt. Op deze manier wordt de veiligheid gewaarborgd en gereguleerd wie zich op de verdiepingen kunnen bevinden. Alle verdiepingen zijn voorzien van een pantry, kopieermachine, belhokken, vergaderruimte inclusief tv scherm en in het hart van elke ruimte bevindt zich een loungeruimte. De kantoorruimtes zijn volledig gemeubileerd.
BESCHIKBAARHEID
1e etage 107 - 15,3 m² - 3 werkplekken
1e etage 109 - 46,5 m² - 12 werkplekken
1e etage 112 - 68,8 m² - shared 18 werkplekken
2e etage 202 - 30,1 m² - 8 werkplekken
2e etage 202 - 32,3 m² - 8 werkplekken
2e etage 211 - 68,6 m² - 18 werkplekken
2e etage 212 - 54,7 m² - 16 werkplekken
3e etage 303B - 31,2 m² - 8 werkplekken
3e etage 303A - 44,8 m² - 10 werkplekken
3e etage 304 - 31,8 m² - 8 werkplekken
3e etage 307 - 84,3 m² - 20 werkplekken met toegang tot privé dakterras ca. 65 m2
OVERZICHT
Bezorg uw medewerkers de best mogelijke werkplek. Inspirerende, flexibele kantoorruimten en vergaderzalen die hun energie aanwakkeren en hen motiveren om alles op alles te zetten voor uw bedrijf. Welkin and Meraki heeft een team specialisten klaarstaan dat een oplossing op maat van uw bedrijf kan zoeken, ontwerpen, bouwen en onderhouden. We kunnen een ruimte voor uw bedrijf inrichten in een van onze locaties of een ruimte in uw eigen gebouw ontwerpen, bouwen en beheren. Wij zijn absoluut flexibel en doen er alles aan om u precies de oplossing te bieden die u nodig hebt!
PARKEREN
Het is mogelijk om een abonnement af te sluiten voor het parkeren in de onderliggende parkeergarage.
AANVAARDING
Per direct.
ALL-IN HUURPRIJS
Vanaf € 350,- per werkplek per maand, te vermeerderen met btw.
WAT ZIT ER ALLEMAAL BIJ?
Kantoorruimte
- Volledig uitgerust en eersteklas gemeubileerd en ingericht kantoor
- 42 db akoestische wanden en deuren (premium confidentillity niveau)
- Snel, redundant en volledig beveiligd internet inbegrepen.
- Dagelijkse schoonmaak inbegrepen
- Receptie diensten inbegrepen
- Airco en verwarming inbegrepen en geregeld per kantoor
- Arabica koffie van speciale kwaliteit, biologische thee en water inbegrepen.
- Gratis ontbijt en middagsnack.
- Gemeenschappelijke ruimtes en lounges.
WAT ZIT ER NOG MEER BIJ?
- Telefoonbeantwoording inbegrepen met uw eigen bedrijfstelefoonnummer
- 120 zwart wit en 20 kleuren kopieën per persoon per maand inbegrepen
- Belastingen en alle gebouw gebonden kosten inbegrepen
- Gebouw, brand en 3rd party verzekering inbegrepen
- 24/7/365 PKI beveiligde toegang
- CCTV beveiliging
- Follow me beveiligd printen, faxen, scannen en kopiëren inbegrepen
- Toegang tot alle Industrious locaties wereldwijd.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.