Tielweg 3 2803 PK Gouda

€ 17.500 /jr

Omschrijving

Dit vrijstaande kantoorgebouw en haar entree is volledig getransformeerd waarbij een combinatie is gemaakt van vernieuwende architectuur en moderne technieken & IT faciliteiten. Voor de verhuur is momenteel slechts één ruimte beschikbaar voor de verhuur, te weten circa 73 m² BVO hoogwaardige kantoorruimte op de vierde verdieping. De ruimte is instap klaar, doch af te bouwen tot elke gewenst opleverniveau.

Op de begane grond bevindt zich een fantastische lounge area met onder meer de ‘living room’ voor informeel overleg en de ‘Garden room’ (vergaderruimte ‘de kas’), waarbij u te midden van het groen het echte buitengevoel krijgt. En niet te vergeten de ‘Travel room’ voor grotere groepen. Naast vergaderen kunt u deze ruimtes ook reserveren voor uw borrel, bijeenkomst of lunch. Uw bezoekers worden bij binnentreden ontvangen door onze hostess in de centrale meet & greet area.

In het pand zijn diverse ondernemers gevestigd waaronder Ericis, F1RST, GROVER Advies en Medis.

Parkeren is mogelijk in de naastgelegen beveiligde en deels overdekte parkeergarage.

Locatie/ Bereikbaarheid:
Uitstekende bereikbaarheid, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Het kantoorgebouw is centraal gesitueerd op het bedrijvenpark de Goudse Poort waardoor het zich kenmerkt door de navolgende locatie kenmerken:
- centrale ligging t.o.v. grote steden (Den Haag, Utrecht, Rotterdam);
- direct aan de A12 (Den Haag – Utrecht) en A20 (Rotterdam- Gouda);
- hoogwaardige openbaar vervoersvoorzieningen: Intercitystation Gouda op loopafstand, bushalte bij kruising Burg. van Reenensingel en Tielweg. Tijdens spits extra busdiensten van en naar station Gouda;
- zichtlocatie vanaf de Nieuwe Gouwe O.Z.

Beschikbare vloeroppervlakte:
De totale voor de verhuur beschikbare vloeroppervlakte bedraagt circa 73m² BVO hoogwaardige kantoorruimte geheel gelegen op de vierde verdieping.

Parkeervoorziening:
Ruime bovengrondse parkeervoorzieningen in de beveiligde en deels overdekte parkeergarage (norm circa 1:40). Tevens zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s aanwezig. Parkeren kan al vanaf € 1.320,- per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Opleveringsniveau:
Het opleveringsniveau kan worden afgewerkt tot elk gewenst niveau. Momenteel is de ruimte turn-key, onder andere voorzien van:

Begane grond
- recent getransformeerde buitenkant en entree;
- moderne industriële look & feel, waarbij veel gebruik is gemaakt van glas;
- ruimtelijk & transparant;
- diverse af te huren vergaderruimtes, waaronder de ‘Garden room’ en de ‘Travel room’;
- receptiebalie met hostess;
- selfserviceruimte met koffie en thee faciliteiten;
- mogelijkheid tot het reserveren van een lunch.

Vierde verdieping
- in de kantoren is een wit uitneembaar akoestisch systeemplafond aangebracht;
- het kantoor is voorzien van LED verlichting. De verlichting wordt door middel van aanwezigheidssensoren bediend;
- verwarming in de kantoren vindt plaats door middel van radiatoren;
- koeling vindt plaats middels een stand alone airco unit;
- ramen kunnen afzonderlijk geopend worden;
- hoogwaardige lamellen;
- neutrale vloerbedekking;
- gemeenschappelijk gebruik van de pantry unit alsmede toiletgroepen.

Energielabel:
Het pand beschikt over een energielabel A, waardoor het ruimschoots voldoet aan de gestelde eisen voor kantoorruimten in de toekomst.

Oplevering:
In overleg, per direct.

Huurprijs:
€ 17.500,- per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting en servicekosten.

Voorschot servicekosten:
€ 45,- per m² per jaar (indicatie), te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting. In de servicekosten zit onder andere inbegrepen:
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitslevering voor het gehuurde, voor zover sprake is van normaal verbruik;
- waterverbruik, inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van KWO- en luchtbehandelingsinstallaties;
- idem van de liftinstallaties(s);
- idem van de hydrofoorinstallatie;
- idem van de brandmeldinstallatie;
- jaarlijkse bijdrage beveiliging pand en parkeerterrein bij de meldkamer, middels camerabewaking;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, parkeergarage, periodieke glasbewassing algemene ruimte binnenzijde, periodieke glasbewassing buitenzijde;
- gebruik van ondergrondse containers ten behoeve van papier en restafval, uitgezonderd volumineuze artikelen/hardware en containers ten behoeve van vertrouwelijke stukken e.d.;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- onderhoud terrein en parkeergarage;
- vervangen van lampen in de gemeenschappelijke ruimten;
- administratiekosten ad 10% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Bovenstaand overzicht is exclusief bijdrage receptiediensten.

Indexering:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2000=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Zekerheidsstelling:
Een bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van 3 maanden huur te vermeerderen met de wettelijke omzetbelasting en servicekosten.

Huurcontract:
Huurovereenkomst conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ 2008), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).

BTW:
Huurder garandeert aan verhuurder dat hij het huurobject per datum van ingang van de huurovereenkomst voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor doeleinden die recht geven op aftrek van BTW. Huurder zal op eerste verzoek van verhuurder per ommegaande een onherroepelijke volmacht aan verhuurder en zijn eventuele rechtsopvolger(s) verlenen om mede namens hem een optieverzoek tot belaste verhuur in te dienen. Indien huurder echter niet (meer) voldoet aan de wettelijke criteria voor belaste verhuur of een optieverzoek tot belaste verhuur niet (meer) door de inspecteur der belastingen wordt gehonoreerd, dan zal huurder het gehele daardoor financieel te lijden nadeel voor verhuurder aan verhuurder vergoeden, overeenkomstig de ter zake op te nemen bijzondere bepalingen van de huurovereenkomst.

Huurtermijn:
5 jaar met aansluitend een optietermijn van 5 jaar.

Huurbetaling:
Per kwartaal vooruit.

Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.

Disclaimer:
Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan, noch aanspraak gemaakt worden op de inhoud van deze website.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 17.500 per jaar
Oorspronkelijke huurprijs
€ 110 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
€ 45 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1999

Oppervlakten

Oppervlakte
73 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
4 bouwlagen
Voorzieningen
Airconditioning, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein en kantorenpark
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, metrohalte op 5000 m of meer, NS Intercitystation op 1000 m tot 1500 m, snelwegafrit op 1000 m tot 1500 m en Tramhalte op 5000 m of meer

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Tielweg 3

€ 17.500 /jr