Omschrijving
Algemeen
Te huur in het Urban Business Building compleet ingerichte werkplekken met alle denkbare moderne faciliteiten gelegen in een moderne, sprankelende en inspirerende kantooromgeving.
De kantoorruimten alsmede de gezamenlijke ruimten zijn volledig ingericht naar hedendaagse maatstaven. Verder wordt er koffie, thee en water aangeboden. Daarnaast kan er gebruik worden gemaakt van de “huiscateraar” waar speciaal afgestemde lunches kunnen worden besteld, welke kunnen worden genuttigd in de gefaciliteerde Urban Lounge of bij mooi weer op de “Urban Community Square”.
U huurt geen vaste oppervlakte meer. Enkel werkplekken. U wordt compleet ontzorgd op het gebied van de inrichting, faciliteiten en looks.
Bestemmingsplan
Kantoorbestemming.
U huurt hetgeen u wilt. Dit kunnen werkplekken en/of kantoorkamers zijn maar ook compleet ingerichte kantoortuinen behoren tot de mogelijkheid binnen het URBAN BUSINESS BUILDING - concept.
Indien u vragen heeft belt u gerust.
Het object wordt opgeleverd met o.a. de volgende voorzieningen:
- ruime entree met natuurstenen vloer;
- systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
- toiletten;
- aanwezige systeemwanden;
- aanwezige vloerbedekking;
- pantry;
- verwarming d.m.v. radiatoren;
- mechanische ventilatie met topkoeling;
- liften;
- bureau (in hoogte verstelbaar) met stoel en werkkast;
- algemene vergaderruimte inclusief audio visuele middelen.
Als huurder maakt u gebruik van complete faciliteiten, zoals:
- snel en beveiligd WiFi netwerk;
- koffie, thee en water (100 consumpties per werkplek);
- SMARTboards in de vergaderruimtes
- moderne repro faciliteiten, printen en kopiëren (250 afdrukken zwart-wit
per werkplek).
Huurprijs
Prijslijst UBB first Floor
Urban Office
Een eigen kantoor voor 1 tot 3 personen.
Huurprijs: vanaf € 351,50 per maand, te vermeerderen met BTW.
Urban Werktuin
Volledig gefaciliteerde en ICT cloud werkplekken.
Gratis gebruik van vergaderruimte(s)
Gereserveerde parkeerplekken
Huurprijs: op aanvraag
Huurtermijn
Onbepaalde tijd.
Indien gewenst behoren langere huurtermijnen tot de mogelijkheid.
Opzegtermijn
3 (drie) maanden.
BTW
Er is sprake van een verhuur met BTW. Indien huurder niet voldoet aan de fiscale 90% BTW-norm zal er een BTW-vervangende opslag worden berekend.
Zekerheidsstelling
Doorlopende waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en inclusief BTW.
Op maat:
De verhuurder heeft de kennis en expertise in huis om deze werkplekken cq. kantoorrumten af te stemmen op de specifieke gebruikerswensen van de huurder. Verhuurder vindt het belangrijk, dat u het gewenste afwerkingsniveau krijgt dat bij u, de gebruiker, past.
Wij denken daarom graag met u mee, onderzoeken en bespreken de mogelijkheden tot maatwerk. Met genoegen maken we tijd voor u vrij om eens verder te praten over de kansen, die dit gebouw u kan bieden.
Bereikbaarheid:
Het kantoorpand waarin de werkplekken zijn gesitueerd is uitstekend bereikbaar met eigen vervoer, mede doordat het object direct gelegen is aan de op- en afrit van de A1 (afslag 30), richting Amsterdam en Berlijn. In de directie nabijheid ligt de HOV-lijn.
Omgevingsfactoren:
Strategisch en direct gelegen aan de A1 en goed bereikbaar voor iedereen. Een toplocatie die wordt ingericht op basis van hoge kwaliteitseisen. Dat is Businesspark Westermaat in Hengelo. Het Businesspark is reeds volledig ingericht met alle infrastructuur, bosschages en waterpartijen. De groene omgeving en de hoogwaardige gebouwen vormen één geheel.
Locatieaanduiding:
Het object is gelegen aan de afslag 30 van de A1 op het kantorenpark Westermaat Noord nabij het motel, restaurant en congrescentrum Van der Valk en de studio’s van Radio Oost. De landschappelijke kwaliteit van de omgeving met bestaande houtwallen en boombestanden vormt een prima decor voor de stijlvolle architectuur en representatieve uitstraling van het kantoorpand.
Parkeren:
Op het terrein bevinden zich 78 parkeerplaatsen, waarvan enkelen overdekt. De parkeernorm is 1:63 m² v.v.o.
Aanvaarding:
Aanvaarding per direct.
Voorbehoud:
Definitieve goedkeuring opdrachtgever en/of verhuurder.
Informatie:
Wij hebben getracht middels deze zorgvuldig samengestelde documentatie u zo uitgebreid mogelijk te informeren. Desondanks kunnen hieraan geen rechten worden ontleend. Slechts de feitelijke situatie geeft u een juist beeld.
Te huur in het Urban Business Building compleet ingerichte werkplekken met alle denkbare moderne faciliteiten gelegen in een moderne, sprankelende en inspirerende kantooromgeving.
De kantoorruimten alsmede de gezamenlijke ruimten zijn volledig ingericht naar hedendaagse maatstaven. Verder wordt er koffie, thee en water aangeboden. Daarnaast kan er gebruik worden gemaakt van de “huiscateraar” waar speciaal afgestemde lunches kunnen worden besteld, welke kunnen worden genuttigd in de gefaciliteerde Urban Lounge of bij mooi weer op de “Urban Community Square”.
U huurt geen vaste oppervlakte meer. Enkel werkplekken. U wordt compleet ontzorgd op het gebied van de inrichting, faciliteiten en looks.
Bestemmingsplan
Kantoorbestemming.
U huurt hetgeen u wilt. Dit kunnen werkplekken en/of kantoorkamers zijn maar ook compleet ingerichte kantoortuinen behoren tot de mogelijkheid binnen het URBAN BUSINESS BUILDING - concept.
Indien u vragen heeft belt u gerust.
Het object wordt opgeleverd met o.a. de volgende voorzieningen:
- ruime entree met natuurstenen vloer;
- systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
- toiletten;
- aanwezige systeemwanden;
- aanwezige vloerbedekking;
- pantry;
- verwarming d.m.v. radiatoren;
- mechanische ventilatie met topkoeling;
- liften;
- bureau (in hoogte verstelbaar) met stoel en werkkast;
- algemene vergaderruimte inclusief audio visuele middelen.
Als huurder maakt u gebruik van complete faciliteiten, zoals:
- snel en beveiligd WiFi netwerk;
- koffie, thee en water (100 consumpties per werkplek);
- SMARTboards in de vergaderruimtes
- moderne repro faciliteiten, printen en kopiëren (250 afdrukken zwart-wit
per werkplek).
Huurprijs
Prijslijst UBB first Floor
Urban Office
Een eigen kantoor voor 1 tot 3 personen.
Huurprijs: vanaf € 351,50 per maand, te vermeerderen met BTW.
Urban Werktuin
Volledig gefaciliteerde en ICT cloud werkplekken.
Gratis gebruik van vergaderruimte(s)
Gereserveerde parkeerplekken
Huurprijs: op aanvraag
Huurtermijn
Onbepaalde tijd.
Indien gewenst behoren langere huurtermijnen tot de mogelijkheid.
Opzegtermijn
3 (drie) maanden.
BTW
Er is sprake van een verhuur met BTW. Indien huurder niet voldoet aan de fiscale 90% BTW-norm zal er een BTW-vervangende opslag worden berekend.
Zekerheidsstelling
Doorlopende waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en inclusief BTW.
Op maat:
De verhuurder heeft de kennis en expertise in huis om deze werkplekken cq. kantoorrumten af te stemmen op de specifieke gebruikerswensen van de huurder. Verhuurder vindt het belangrijk, dat u het gewenste afwerkingsniveau krijgt dat bij u, de gebruiker, past.
Wij denken daarom graag met u mee, onderzoeken en bespreken de mogelijkheden tot maatwerk. Met genoegen maken we tijd voor u vrij om eens verder te praten over de kansen, die dit gebouw u kan bieden.
Bereikbaarheid:
Het kantoorpand waarin de werkplekken zijn gesitueerd is uitstekend bereikbaar met eigen vervoer, mede doordat het object direct gelegen is aan de op- en afrit van de A1 (afslag 30), richting Amsterdam en Berlijn. In de directie nabijheid ligt de HOV-lijn.
Omgevingsfactoren:
Strategisch en direct gelegen aan de A1 en goed bereikbaar voor iedereen. Een toplocatie die wordt ingericht op basis van hoge kwaliteitseisen. Dat is Businesspark Westermaat in Hengelo. Het Businesspark is reeds volledig ingericht met alle infrastructuur, bosschages en waterpartijen. De groene omgeving en de hoogwaardige gebouwen vormen één geheel.
Locatieaanduiding:
Het object is gelegen aan de afslag 30 van de A1 op het kantorenpark Westermaat Noord nabij het motel, restaurant en congrescentrum Van der Valk en de studio’s van Radio Oost. De landschappelijke kwaliteit van de omgeving met bestaande houtwallen en boombestanden vormt een prima decor voor de stijlvolle architectuur en representatieve uitstraling van het kantoorpand.
Parkeren:
Op het terrein bevinden zich 78 parkeerplaatsen, waarvan enkelen overdekt. De parkeernorm is 1:63 m² v.v.o.
Aanvaarding:
Aanvaarding per direct.
Voorbehoud:
Definitieve goedkeuring opdrachtgever en/of verhuurder.
Informatie:
Wij hebben getracht middels deze zorgvuldig samengestelde documentatie u zo uitgebreid mogelijk te informeren. Desondanks kunnen hieraan geen rechten worden ontleend. Slechts de feitelijke situatie geeft u een juist beeld.
Makelaars
Snelder Zijlstra Bedrijfsmakelaars
Morgen bereikbaar vanaf 8:30
Boers & Lem
Morgen bereikbaar vanaf 8:30
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.