Dr G H Amshoffweg 11 7909 AK Hoogeveen

€ 90 /m²/jaar

Omschrijving

Representatief en goed onderhouden kantoorpand gelegen aan de rand van Hoogeveen, nabij de op- en afritten van de Rijksweg A28 en naast ziekenhuis Bethesda.

In de directe omgeving bevinden zich verschillende maatschappelijk (zorg)instellingen waaronder het ziekenhuis, GGZ Drenthe en kinderopvang Partou.

Het gehele kantoorpand meet totaal ca. 2.561 m² v.v.o. conform NEN2580 en is verdeeld over vier bouwlagen.

Voor de verhuur is ca. 1.986 m² v.v.o. beschikbaar:

Begane grond : ca. 723 m² v.v.o.
Eerste etage : ca. 698 m² v.v.o.
Tweede etage : Verhuurd (Obesitas kliniek Nederland)
Derde etage : ca. 565 m² v.v.o.

Deelverhuur behoort tot de mogelijkheden.

LOCATIE:
Gelegen naast ziekenhuis Bethesda.

Op ca. 1 km. afstand van de op- en afritten van de Rijksweg A28 richting (Groningen-Zwolle).

Het centrum van Hoogeveen is binnen enkele minuten bereikbaar.

Optimale ontsluiting.

Bereikbaarheid per auto
De locatie is goed bereikbaar met de auto. De op- en afritten van de A28 richting Groningen / Zwolle liggen op ca. 1 kilometer afstand. Bij het pand behoren 53 P-plaatsen. Dit levert een parkeernorm op van 1:48

Bereikbaarheid per openbaar vervoer
Op ca. 1 minuut lopen bevindt zich de bushalte richting het treinstation van Hoogeveen. Elk halfuur stopt en vertrekt er een trein richting Groningen en Zwolle.

OPLEVERINGSNIVEAU:
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat, onder andere voorzien van de navolgende aanwezige voorzieningen:

Vloerbedekking;
Scheidingswanden;
Systeemplafonds + verlichting;
Pantry’s;
Toiletgroepen;
Kabelgoten;
Lift;
Luchtbehandeling;
Verwarming;
Zonnescreens.

Onderhoud, herstel en vervanging conform de algemene en eventuele bijzondere bepalingen behorende bij de op te maken huurovereenkomst.

BESTEMMING:
Bestemmingsplan: De Weide 2016
Bestemming: Maatschappelijke doeleinden:
Het begrip “Maatschappelijk” houdt in:
Educatieve, sociaal-medische (hieronder niet bedoeld zorgwoningen), sociaal-culturele en levensbeschouwelijke voorzieningen, voorzieningen ten behoeve van sport en sportieve recreatie en voorzieningen ten behoeve van openbare dienstverlening, alsook ondergeschikte detailhandel en horeca ten dienste van deze voorzieningen.

SERVICEKOSTEN:
Als vergoeding voor de door verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten worden “servicekosten” in rekening gebracht. Dit is op basis van een voorschot met jaarlijkse verrekeningen achteraf op basis van de werkelijk gemaakte kosten. Dit voorschotbedrag omvat onder meer het volgende:

Gas, water- en elektraverbruik, inclusief vastrecht, individueel en aandeel algemene ruimten;
Gebruikersheffingen en (gemeentelijke) belastingen etc.;
Onderhoud, inspecties en periodieke controle van elektrotechnische en werktuigbouwkundige installaties;
Verlichting algemene ruimten en buitenverlichting;
Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten en beglazing buitenzijde;
Afvoer van huisvuil, containerhuur e.d.;
Onderhoud en schoonmaak buitenterrein, groenvoorziening en gladheidsbestrijding;
Glasbewassing en gevelreiniging;
Telefoon en doormelding van gebouw gebonden voorzieningen;
Onderhoud slagboominstallatie;
Onderhoud brandmeldinstallatie, brandslanghaspels, doormelding;
Onderhoud lift;
Onderhoud automatische deuren;
Klein dagelijks onderhoud;
Administratiekosten van 5% over de totale kosten van leveringen en diensten en speciale voorzieningen.

HUREN VRIJ VAN BTW MOGELIJK:
Het huren van de kantoorruimte vrij van BTW is mogelijk. De huurprijs wordt dan vermeerderd met een opslag van 5% over de huurprijs. Dit als compensatie over de BTW-verliezen. Over de servicekosten (indien van toepassing) is altijd de wettelijke BTW verschuldigd.

VOORWAARDEN:

Bestemmingsplan
Een (kandidaat)huurder is er zelf verantwoordelijk voor dat het door haar voorgenomen gebruik in overeenstemming is met het bestemmingsplan. Meer informatie hierover te verkrijgen bij de gemeente of kijk op:

Huurovereenkomst
Er zal gebruik worden gemaakt van het meest actuele model huurovereenkomst van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) met de daarbij behorende Algemene Bepalingen, aangevuld met eventueel van toepassing zijnde bijzondere bepalingen.

Zekerheidstelling
Van de huurder wordt een bankgarantie of waarborgsom gevraagd ter grootte van een bedrag dat gelijk is aan de betalingsverplichting (inclusief BTW) van 3 maanden.

Huurprijsaanpassing
De huurprijs wordt jaarlijks aangepast, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI- alle huishoudens afgegeven door het CBS (2015=100).

Huurtermijnen, betaaltermijn en wederzijdse opzegtermijn
De huurtermijnen, de betaaltermijn en de wederzijdse opzegtermijn dienen in onderling overleg nader te worden overeengekomen.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 90 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
€ 35 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
5 weken
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Mogelijke functie(s)
Zorginstelling
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2000

Oppervlakten

Oppervlakte
1.986 m² (in units vanaf 300 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
4 bouwlagen
Voorzieningen
Mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A 0,98

Omgeving

Ligging
Kantorenpark, winkelcentrum en in woonwijk
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m en snelwegafrit op 500 m tot 1000 m

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
53 niet-overdekte parkeerplaatsen
Parkeerkosten
Vanaf € 350,- per parkeerplaats per jaar (21% BTW van toepassing)

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Dr G H Amshoffweg 11

€ 90 /m²/jaar