Duwboot 89 3991 CG Houten

€ 388 /mnd

Omschrijving

ALGEMEEN
Het kantoorgebouw aan de Duwboot 89 te Houten, gebouwd in 2004, is gelegen op het bedrijvenpark “De Meerpaal”. Dit bedrijventerrein biedt vestigingsmogelijkheden voor bedrijven van diverse omvang en uit verschillende bedrijfstakken. Het bedrijventerrein kenmerkt zich door een overzichtelijke opzet, een uitstekende bereikbaarheid en een onderscheidene uitstraling.
De kantoorunits van de Duwboot 89 zijn volledig gemeubileerd, maar kunnen desgewenst leeg opgeleverd worden. Naast de centrale hal zijn voor gemeenschappelijk gebruik een ruime vergaderruimte, voorzien van meerdere professionele presentatieschermen, pantryruimte en sanitaire voorzieningen aanwezig.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Het object is gelegen in de directe nabijheid van de rijksweg A27. Per auto is de locatie vanaf de rijksweg A27 in enkele minuten te bereiken.
Openbaar vervoer
De bereikbaarheid per openbaar vervoer is door de aanwezigheid van een spoorverbinding uitstekend. Er een busverbinding met een halte op loopafstand van het object. Buslijn 47 is in circa 10 minuten op NS Station Houten en in circa 20 minuten op Utrecht Centraal Station.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 30 m2 v.v.o. verdeeld als volgt:

Unit metrage Huurprijs per maand
3 30 m² v.v.o. € 388,50

Genoemd metrage is inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.
Niet gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat en het metrage is derhalve uitsluitend indicatief.

De huurprijs per maand is inclusief internet en servicekosten.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

PARKEERGELEGENHEID
In overleg is op eigen terrein parkeergelegenheid beschikbaar.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorunits worden gebruiksklaar opgeleverd, inclusief onder andere:
• centrale entree;
• huidige systeemplafonds voorzien van inbouw verlichtingsarmaturen;
• huidige (deels glazen) scheidingswanden en huidige vloerbedekking;
• medegebruik huidige presentatieschermen, waar aanwezig;
• huidig interactief bord in de vergaderruimte;
• gemeenschappelijke pantry voorzien van onder- en bovenkastjes, koelkast, vaatwasser, warm en koud water;
• huidige kabelgoten voorzien van CAT 5E databekabeling;
• sanitaire groep;
• deels te openen ramen;
• huidige binnen zonwering;
• alarmsysteem met opvolging;
• huidige airco-units, waar aanwezig;
• brandslanghaspels en brandmelders.

AANVAARDING
In overleg.

ALGEMENE RUIMTEN
Het is huurder niet toegestaan in de ruimte voor gemeenschappelijk gebruik huurderszaken te plaatsen. Hieronder wordt tevens verstaan de entree, gangzone, vergaderruimte/spreekkamer en pantry. Huurder is verplicht na gebruik van de gemeenschappelijke pantry en vergaderruimte/spreekkamer deze schoon en leeg achter te laten. Het gebruik van de vergaderruimte en spreekkamer dient in goed onderling overleg met de overige huurder te worden afgestemd.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
Huurtermijnen mogelijk vanaf 1 (één) jaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
De huurprijs zoals vermeld is inclusief de servicekosten ten behoeve van installaties en gemeenschappelijke voorzieningen. De servicekosten omvat onder meer de navolgende leveringen en diensten:
• internet inclusief abonnementskosten;
• Wi-Fi internet inclusief abonnementskosten;
• levering gas, water, elektra inclusief vastrecht van de algemene en de gehuurde ruimte;
• centrale containerafvoer;
• onderhoud technische installaties;
• onderhoud airco-units;
• onderhoud alarmsysteem inclusief opvolging;
• schoonmaak algemene ruimten;
• glasreiniging buitenzijde;
• gevelbewassing;
• glasverzekering buitenzijde;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 388 per maand
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
2 weken
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
Per direct beschikbaar

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2004

Oppervlakten

Oppervlakte
30 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
2 bouwlagen
Voorzieningen
Airconditioning, mechanische ventilatie, inbouwarmaturen, te openen ramen en systeemplafond

Energie

Energielabel
Niet verplicht

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m en snelwegafrit op 1000 m tot 1500 m

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Duwboot 89

€ 388 /mnd