Wijchenseweg 10 . 6537 TL Nijmegen

€ 105 /m²/jaar

Omschrijving

Uit de portefeuilles van R'estate B.V. en Rutgers O.G. bieden wij de navolgende kantoorruimte aan:

Omschrijving
Op zichtlocatie aan de Wijchenseweg wordt momenteel een zeer representatief modern duurzaam kantoorgebouw gebouwd. De eerste huurders zullen augustus 2021 hun intrek nemen in het object. Momenteel is ruim 85% verhuurd en is er nog 1,5 bouwlaag beschikbaar voor verhuur, liggende op de 3e en de 4e verdieping deels (helft. Het totaal metrage omhelst 1.710,8 m2 en te huur vanaf 564,4 m2.
Andere gebruikers van het pand zullen advocatenkantoor Poelmann van den Broek, Acture groep, Ardosz, ALSO, KNNS, Interbeer en VCL Roadtransport zijn.

Ligging / bereikbaarheid
De bereikbaarheid is uitstekend door de directe ligging aan de Wijchenseweg (N226 welke overgaat in de A326) en nabij de op- en afrit van de A73 Ewijk/Venlo met aansluitingen op de A50 's-Hertogenbosch en de A15 Tiel/Rotterdam/Arnhem. De Wijchenseweg vormt tevens de directe verbinding tussen afrit van de A73 en het stadscentrum van Nijmegen.
Het object ligt op loopafstand van winkelcentrum Dukenburg, de woonboulevard en het bus- en NS-treinstation welke in directe verbinding staan met het Centraal Station van Nijmegen.

Vloeroppervlakte
Wijchenseweg 10F en 10G 3e verdieping 1.146,4 m2 v.v.o.*
Wijchenseweg 10J 4e verdieping (deels), rechts 564,4 m2 v.v.o.*
Totaal 1.710,8 m2 v.v.o.*
* inclusief aandeel gemeenschappelijke ruimte in het gebouw. Het metrage is vastgesteld middels een NEN-2580 meetrapport.

Indeling
Begane grond;
Centrale entree, ruim opgezette centrale hal met hoofdmeterkasten, trappenhuis en 2 liften.
Verdiepingen;
Via trap of lift te bereiken, met omloop om het trappenhuis, entree, voorportaal, technische ruimte, nader in te richten kantoorruimte door huurder en toiletgroepen met voorportaal. In het gebouw zijn 3 mindervalide toiletten aanwezig op de begane grond, 3e en 7e verdieping.
Opleveringsniveau/ voorzieningenniveau
De kantoorruimtes zullen casco-plus worden opgeleverd onder andere worden voorzien van:
- De algemene ruimten zullen volledig afgewerkt worden opgeleverd
- Systeemplafond met UGR 19 LED-verlichtingsarmaturen
- Vloerverwarming als hoofdverwarming
- Mechanisch airco ventilatiesysteem tot binnenkomst unit met warmte terugwinsysteem ten behoeve van
koeling, bijverwarming en ventilatie
- Elke unit (per halve verdieping) beschikt over een eigen gescheiden toiletgroep, welke geheel betegeld zal
zijn en voorzien van zwevende toiletten en een voorportaal met wastafel. - Elke unit heeft een of meerdere
voordeuren met voorportaal
- Energiezuinig gebouw uitgevoerd in betonconstructie en met energielabel "A" - Aluminium kozijnen met
isolerende beglazing
- Betonnen vloeren en dak
- Wanden "behangklaar" afgewerkt
- Natuurstenen, witte vensterbanken
- Centraal luxe trappenhuis uitgevoerd in RVS met glazen tussenpanelen
- Twee KONE personen liften
- Twee vluchttrappenhuizen
- Zonwerende beglazing
- Horizontale lamellen in de kozijnen als zonwering
Verdere afbouw zoals overige interne wanden, inrichting en vloerbedekking zal voor huurder zijn, verhuurder
is bereid hier in mee te denken.

Buitenterrein
- Beklinkerd terrein met 257 parkeerplaatsen, waarvan 2 mindervalide
- Groene heggen
- Diverse bomen conform terreintekening
- Gemeenschappelijke fietsenstalling
- Twee mindervalide parkeerplaatsen
- Meerdere elektrische oplaadpunten voor elektrische auto's, uitbreiding mogelijk op kosten van huurder
- Ondergrondse afvalinzameling

Energielabel
Energielabel A
451,9 MJ/m2 (megajoules) 27,7 kg/m2 (CO2-emissie) Geldig tot 1 oktober 2030

Parkeren
Rondom het object zal een parkeerterrein worden gerealiseerd met een parkeernorm van 1:34 (1 parkeerplaats per 34 m2 gehuurde kantoorruimte), welke naar rato zullen verhuurd. De kosten van de huur van een pareerplaats zijn € 250,- excl. BTW per stuk, per jaar.

Bestemming
Het object van binnen het vigerende bestemmingplan Brabantse Poort en betreft kantoren en/of bedrijfsdoeleinden. De gronden zijn bestemd voor de oprichting van bebouwing ten behoeve van kantoren, laboratoria en bedrijven voorkomend op de Staat van bedrijfsactiviteiten I en vestiging van zogenaamde A-inrichtingen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor.

Huurprijs
€ 105,- per m2 per jaar, exclusief BTW en servicekosten.
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.

Servicekosten
Een voorschot van € 27,50 per m2 per jaar, exclusief BTW voor de leverantie en vastrecht van water en elektra. Elke unit heeft een eigen technische ruimte met tussenmeter. Indien de verrekening daartoe aanleiding geeft, kan het voorschot worden aangepast aan het daadwerkelijk verbruik.

Het servicekostenpakket bestaat uit de navolgende leveringen en diensten:
- elektriciteitsverbruik incl. vastrecht
- watergebruik incl. vastrecht
- de assurantiepremie ten behoeve van een evenredig deel voor de glasverzekering (met een eigen risico
voor Huurder van € 250,- met uitzondering van vernielingen/inbraak);
- onderhoud van de buitenverlichting; reinigen van glas aan de buitengevels, 3 x per jaar;
- periodiek reinigen en onderhouden van het buitenterrein;
- periodiek onderhoud van beplantingen en groenstroken op het buitenterrein; - reiniging van het algemene
trappenhuis en de hoofdingang;
- onderhoud en jaarlijkse keuring lift;
- onderhoud en slagboom;
- afval verwerking;
- Gemeentelijke en overige belasting betreffende het gehuurde;
- onderhoud / algemene-installatie gebouw door een gecertificeerd bedrijf;
- controle van het terrein door een erkend bewakingsbedrijf op werkdagen, na werktijd inclusief sluiting
controle ronde en in de weekeinden wisselend;
- onderhoud en service van de brandmeldingsinstallatie;
- het onderhoud (1x per jaar) van alleen de brandslanghaspel(s). Het controleren, onderhouden en
herstellen/vernieuwen/aanvullen van de overige aanwezige brandpreventievoorzieningen in het gehuurde
dient voor rekening en risico van Huurder te geschieden.

Huurtermijn
5 jaar of 10 jaar met telkens 5 optiejaren. Overige termijnen in overleg.

Opzegtermijn
12 maanden.

Betalingen
De huur, servicekosten en de daarover verschuldigde BTW zullen per maand vooruit in rekening worden gebracht.

Zekerheidsstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en de daarover verschuldigde BTW.

Huurovereenkomst:
Volgens het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 vastgesteld en op 17-2-2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/21 en gepubliceerd op de website
In overleg, vanaf juni/juli 2021.

Aan bovengenoemde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 105 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
€ 28 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
2 weken
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2019

Oppervlakten

Oppervlakte
1.711 m² (in units vanaf 564 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
2 bouwlagen
Voorzieningen
Airconditioning, mechanische ventilatie, inbouwarmaturen, kabelgoten, kamerindeling, liften, pantry, systeemplafond, te openen ramen, toilet en verwarming

Energie

Energielabel
A

Omgeving

Ligging
Kantorenpark
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op minder dan 500 m en snelwegafrit op minder dan 500 m

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Wijchenseweg 10 .

€ 105 /m²/jaar