• Nieuw

Wijchenseweg 10 -G 6537 TL Nijmegen

€ 105 /m²/jaar

Omschrijving

Uit de portefeuilles van R'estate B.V. en Rutgers O.G. bieden wij de navolgende kantoorruimte aan:

Omschrijving
Op zichtlocatie aan de Wijchenseweg wordt momenteel een zeer representatief modern duurzaam kantoorgebouw afgebouwd. De eerste huurders hebben recent hun intrek genomen in het kantoorobject. Momenteel is circa 90% verhuurd en is er nog 1 bouwlaag beschikbaar voor verhuur. De beschikbare ruimte is een halve verdieping gelegen op de 3e verdieping. De totale metrage omhelst in totaal 564,4 m².

Andere gebruikers van het pand zijn Advocatenkantoor Poelmann van den Broek, Acture groep, Ardosz, ALSO, KNNS, NXToffice, Interbeer, een technologisch bedrijf, R'estate Bedrijfshuisvesting en VCL Roadtransport.

Ligging / bereikbaarheid
De bereikbaarheid is uitstekend door de directe ligging aan de Wijchenseweg (N226 welke overgaat in de A326) en nabij de op- en afrit van de A73 Ewijk/Venlo met aansluitingen op de A50 's-Hertogenbosch en de A15 Tiel/Rotterdam/Arnhem. De Wijchenseweg vormt tevens de directe verbinding tussen afrit van de A73 en het stadscentrum van Nijmegen.

Het object ligt op loopafstand van winkelcentrum Dukenburg, de woonboulevard en het bus- en NS-treinstation welke in directe verbinding staan met het Centraal Station van Nijmegen.

Vloeroppervlakte
Wijchenseweg 10G3e verdieping564,4 m² v.v.o.*

* inclusief aandeel gemeenschappelijke ruimte in het gebouw. Het metrage is vastgesteld middels een NEN-2580 meetrapport.

Indeling
Begane grond;
Centrale entree, ruim opgezette centrale hal met hoofdmeterkasten, trappenhuis en 2 liften.

Verdiepingen;
Via trap of lift te bereiken, met omloop om het trappenhuis, entree, voorportaal, technische ruimte, nader in te richten kantoorruimte door huurder en toiletgroepen met voorportaal. In het gebouw zijn 3 mindervalide toiletten aanwezig op de begane grond, 3e en 7e verdieping.

Opleveringsniveau/ voorzieningenniveau
De kantoorruimtes zullen casco-plus worden opgeleverd onder andere worden voorzien van:
- De algemene ruimten zullen volledig afgewerkt worden opgeleverd
- Systeemplafond met UGR 19 LED-verlichtingsarmaturen
- Vloerverwarming als hoofdverwarming
- Mechanisch airco ventilatiesysteem (per kwart verdieping compleet te regelen) tot binnenkomst unit met warmte terugwinsysteem ten behoeve van koeling,
bijverwarming en ventilatie
- Elke unit (per halve verdieping) beschikt over een eigen gescheiden toiletgroep, welke geheel betegeld zal zijn en voorzien van zwevende toiletten en een
voorportaal met wastafel.
- Elke verdieping heeft 4 toegangsportalen
- Energiezuinig gebouw uitgevoerd in betonconstructie en met energielabel "A"
- Aluminium kozijnen met isolerende beglazing
- Betonnen vloeren en dak
- Wanden "behangklaar" klasse C afgewerkt
- Natuurstenen, witte vensterbanken
- Centraal luxe trappenhuis uitgevoerd in RVS met glazen tussenpanelen
- Twee KONE personen liften, waarvan er één brandlift
- Twee vluchttrappenhuizen
- Zonwerende beglazing
- Horizontale lamellen in de kozijnen als zonwering

Verdere afbouw zoals overige interne wanden, inrichting en vloerbedekking zal voor huurder zijn, verhuurder is bereid hier in mee te denken.

Buitenterrein
- Beklinkerd terrein met 257 parkeerplaatsen, waarvan 2 mindervalide
- Groene heggen
- Diverse bomen conform terreintekening
- Gemeenschappelijke fietsenstalling
- Twee mindervalide parkeerplaatsen
- Meerdere elektrische oplaadpunten voor elektrische auto's, uitbreiding mogelijk op kosten van huurder
- Ondergrondse afvalinzameling

Energielabel
Energielabel A
451,9 MJ/m² (megajoules)
27,7 kg/m² (CO2-emissie)
Geldig tot 1 oktober 2030

Parkeren
Rondom het object zal een parkeerterrein worden gerealiseerd met een parkeernorm van 1:34 (1 parkeerplaats per 34 m² gehuurde kantoorruimte), welke naar rato zullen verhuurd. De kosten van de huur van een pareerplaats zijn € 250,- excl. BTW per stuk, per jaar.

Bestemming
Het object van binnen het vigerende bestemmingplan Brabantse Poort en betreft kantoren en/of bedrijfsdoeleinden. De gronden zijn bestemd voor de oprichting van bebouwing ten behoeve van kantoren, laboratoria en bedrijven voorkomend op de Staat van bedrijfsactiviteiten I en vestiging van zogenaamde A-inrichtingen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor.

Huurprijs
€ 105,- per m² per jaar, exclusief BTW en servicekosten.

Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.

Servicekosten
Een voorschot van € 27,50 per m² per jaar, exclusief BTW voor de leverantie en vastrecht van water en elektra. Elke unit heeft een eigen technische ruimte met tussenmeter. Indien de verrekening daartoe aanleiding geeft, kan het voorschot worden aangepast aan het daadwerkelijk verbruik.

Het servicekostenpakket bestaat uit de navolgende leveringen en diensten:
-elektriciteitsverbruik incl. vastrecht
-watergebruik incl. vastrecht
-de assurantiepremie ten behoeve van een evenredig deel voor de glasverzekering (met een eigen risico voor Huurder van € 250,- met uitzondering van
vernielingen/inbraak);
-onderhoud van de buitenverlichting; reinigen van glas aan de buitengevels, 3 x per jaar;
-periodiek reinigen en onderhouden van het buitenterrein;
-periodiek onderhoud van beplantingen en groenstroken op het buitenterrein;
-reiniging van het algemene trappenhuis en de hoofdingang;
-onderhoud en jaarlijkse keuring lift;
-onderhoud en slagboom;
-afval verwerking;
-Gemeentelijke en overige belasting betreffende het gehuurde;
-onderhoud / algemene-installatie gebouw door een gecertificeerd bedrijf;
-controle van het terrein door een erkend bewakingsbedrijf op werkdagen, na werktijd inclusief sluiting controle ronde en in de weekeinden wisselend;
-onderhoud en service van de brandmeldingsinstallatie;
-het onderhoud (1x per jaar) van alleen de brandslanghaspel(s). Het controleren, onderhouden en herstellen/vernieuwen/aanvullen van de overige aanwezige
brandpreventievoorzieningen in het gehuurde dient voor rekening en risico van Huurder te geschieden.

Huurtermijn
5 jaar of 10 jaar met telkens 5 optiejaren. Overige termijnen in overleg.

Opzegtermijn
12 maanden.

Betalingen
De huur, servicekosten en de daarover verschuldigde BTW zullen per maand vooruit in rekening worden gebracht.

Zekerheidsstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en de daarover verschuldigde BTW.

Huurovereenkomst:
Volgens het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 vastgesteld en op 17-2-2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/21 en gepubliceerd op de website aansprakelijkheid voor nadelige gevolgen van het gebruik van de tekst van het model wordt door ROZ uitgesloten.

Aanvaarding:
In overleg

Aan bovengenoemde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 105 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
€ 28 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
14 oktober 2021
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2019

Oppervlakten

Oppervlakte
564 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Airconditioning, inbouwarmaturen, kabelgoten, kamerindeling, liften, pantry, systeemplafond, toilet en verwarming

Energie

Energielabel
A

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op minder dan 500 m en snelwegafrit op minder dan 500 m

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Wijchenseweg 10 -G

€ 105 /m²/jaar