Berkstraat 100 7572 CD Oldenzaal

Huurprijs op aanvraag

Omschrijving

Helemaal klaar met het thuiswerken i.v.m. Corona? Op zoek naar een rustige werkomgeving zonder bijv. gillende kinderen? Of bent u op zoek naar een plek als startend ondernemer? Een kleine kantoorruimte of misschien wel een grote ruimte voor compleet iets anders? Dan biedt bedrijvencentrum "de Berkenborgh" aan de Berkstraat 100 te Oldenzaal uitkomst!

Bedrijvencentrum "de Berkenborgh" dankt zijn naam aan de Berkstraat, waaraan het complex gelegen is. Een unieke toplocatie, dichtbij de afslag naar de snelweg en op loopafstand van Oldenzaals gezellige centrum.

In dit centrum bieden wij functionele representatieve kantoorruimtes van verschillende afmetingen die variëren vanaf ca. 25 m2 tot zo'n 600 m2 te huur aan. De ruimtes lenen zich bij uitstek voor diverse functies: kantoor, vergaderen, instructie, showroom en/of presentatie en bevinden zich in een prettige atmosfeer om ongestoord te kunnen werken; een ideale, van alle gemakken (internet - Wifi) voorziene werkplek voor ZZP'ers, zakelijke dienstverleners, samenwerkingsverbanden enz.

De kantoorruimtes zijn gelegen op de begane grond, eerste verdieping en tweede verdieping. De kantoorruimtes op de begane grond worden turnkey opgeleverd. Rondom het gebouw is een zeer ruim parkeerterrein aanwezig. De plaatsen kunnen naar rato van de gehuurde ruimte worden benut.

Momenteel zijn de volgende vertrekken voor de verhuur beschikbaar:

Begane grond
Totaal circa 315 m2 kantoorruimte op de begane grond (inclusief algemene ruimte w.o. keuken, vergader-,/instructie-,/showroomruimte), verdeeld over 5 ingerichte kantoorvertrekken (momenteel 4 beschikbaar) van elk circa 30 m2 groot. Huurprijs: € 4.950,- per vertrek, per jaar, excl. BTW en servicekosten. Inclusief 1 nader aan te wijzen parkeerplaats per kantoorvertrek (gelegen aan de achterzijde van het complex). Meer parkeerplaatsen evt. tegen meerprijs.

Eerste verdieping
Totaal circa 1154 m2 kantoorruimte op de eerste verdieping, waarvan beschikbaar:
- Unit 1: circa 390 m2 kantoorruimte inclusief algemene ruimte (géén lift). Huurprijs: € 33.500,- per jaar, excl. BTW en servicekosten. Inclusief 7 nader aan te wijzen parkeerplaatsen. Meer parkeerplaatsen evt. tegen meerprijs.
VERHUURD!!

- Unit 2: circa 255 m2 kantoorruimte inclusief algemene ruimte. Huurprijs: € 22.000,- per jaar, excl. BTW en servicekosten. Inclusief 5 nader aan te wijzen parkeerplaatsen. Meer parkeerplaatsen evt. tegen meerprijs.

- Unit 3: circa 350 m2 kantoorruimte inclusief algemene ruimte. Huurprijs: € 32.000,- per jaar, excl. BTW en servicekosten. Inclusief 7 nader aan te wijzen parkeerplaatsen. Meer parkeerplaatsen evt. tegen meerprijs.

- Unit 4: circa 175 m2 kantoorruimte inclusief algemene ruimte. Huurprijs: € 15.450,- per jaar, excl. BTW en servicekosten. Inclusief 3 nader aan te wijzen parkeerplaatsen. Meer parkeerplaatsen evt. tegen meerprijs.

Tweede verdieping
Circa 460 m2 kantoorruimte + circa 80 m2 terras op de tweede verdieping (géén lift). De ruimte is voorzien van nieuwe vloerbedekking en (gedeeltelijk) fraaie glazen scheidingswanden. Huurprijs: € 46.000,- per jaar, excl. BTW en servicekosten. Inclusief 9 nader aan te wijzen parkeerplaatsen. Meer parkeerplaatsen evt. tegen meerprijs.

Kelder
Onder het gebouw bevindt zich een kelder met een compleet ingericht oud-Hollands bruin café en vier grote archiefruimtes, voorzien van stellages en opbergkasten. Deze is/zijn eventueel (deels) bij te huren. De kelder heeft een totale grootte van circa 145 m2.

** Voor een uitgebreid overzicht van de beschikbare units verwijzen wij u graag naar de plattegronden in de brochure **

Servicekosten op basis van een vast bedrag van € 37,50 p/m2 per jaar, te vermeerderen met BTW.
Deze kosten hebben betrekking op de volgende leveringen en diensten:
- kosten gas-, water-, en elektraverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van verwarming-, koeling-, en ventilatie-installaties, liftinstallatie, sprinklerinstallatie, elektrische deuren, elektrische installaties en de apparatuur in de keukenunits;
- schoonmaak- en onderhoudskosten van tuin en parkeerplaatsen;
- kosten glazenwasser buitenzijde, blad- en vuilverwerking platte daken, reiniging gevels en lantaarns;
- waterschapslasten;
- rioolrecht;
- WOZ heffing gebruiker;
- kosten reparaties aan en onderdelen van diverse installaties;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

De ruimtes worden in een nette staat aangeboden, onder meer voorzien van:
- gezamenlijke representatieve entree voorzien van een fraaie lift;
- systeemplafonds voorzien van ledverlichting;
- gezamenlijke sanitaire voorzieningen, aparte toiletten voor dames en heren;
- kabelgoten voorzien van aanwezige wandcontactdozen t.b.v. databekabeling;
- aanwezige vloerbedekking;
- gezamenlijke pantry op de begane grond en eerste verdieping;
- verwarming (d.m.v. radiatoren/convectoren);
- topkoeling met per vertrek ingebouwde extra airco's die per kantoorruimte individueel kunnen worden bediend.
- meervoudige mechanische ventilatie met een gloednieuwe (!) topkoeling.

Locatie:
Bedrijvencentrum "de Berkenborgh" is gelegen op een fraaie zichtlocatie aan de rand van de bebouwde kom en aan een hoofdweg richting het gezellige binnenstadscentrum. Het object is gelegen op loopafstand van het Oldenzaalse binnenstadscentrum en uitstekend te bereiken. Daarnaast is de Rijksweg A1 richting Amsterdam en Duitsland via de provinciale rondweg snel, in enkele autominuten bereikbaar en liggen een bushalte en het NS-station Oldenzaal in de directe nabijheid.

Parkeren:
Er zijn circa 75 parkeerplaatsen bij het object op een afgesloten, eigen terrein. De plaatsen kunnen naar rato van de gehuurde ruimte worden benut. Daarnaast zijn er een aantal gratis parkeerplaatsen beschikbaar voor bezoekers. Langs de straten rond het gebouw is ruim voldoende parkeergelegenheid (vrij parkeren).

Huurvoorwaarden / condities

Termijn:
Flexibele huurtermijnen zijn mogelijk, minimaal 1 jaar.

Betaling:
Per maand per automatische vooruitbetaling.

Zekerheidsstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalhuurverplichting.

Index:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Nieuwsgierig geworden? Vraag de brochure aan of bel ons voor een vrijblijvende bezichtiging.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
Huurprijs op aanvraag
Servicekosten
€ 38 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
3 weken
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2000

Oppervlakten

Oppervlakte
1.154 m² (in units vanaf 30 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
4 bouwlagen
Voorzieningen
Airconditioning, mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry en verwarming

Energie

Energielabel
Niet beschikbaar

Omgeving

Ligging
In woonwijk

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.