Omschrijving
BURGEMEESTER BURGERSLAAN 40 ROSMALEN
Het kantoorgebouw aan de Burgemeester Burgerslaan 40 in Rosmalen is een markant kantoorverzamelgebouw prominent gelegen op het kantorenpark Brabantpoort, direct aan de A2. De directe omgeving wordt gekenmerkt door de aanwezigheid van hoogstaande bedrijven, zoals Shoeby Fashion, Wagemaker Kragten, Honeywell, Vitam en VDB Advocaten Notarissen. Door de ligging aan de op- en afritten van de A2 (Amsterdam - Maastricht) en een directe aansluiting op de A59 (Breda - ‘s-Hertogenbosch) en A50 (Nijmegen – ’s-Hertogenbosch) is het kantoorgebouw uitstekend bereikbaar met eigen vervoer.
Het kantoorgebouw heeft onder andere de volgende voordelen:
- Zichtlocatie aan A2;
- Uitstekende bereikbaarheid met eigen vervoer;
- Ruime goed indeelbare vloervelden;
- Energielabel A.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Door de ligging aan de op- en afritten van de A2 (Amsterdam-Maastricht) en een directe aansluiting op de A59 (Breda-‘s-Hertogenbosch) en A50 (Nijmegen-’s-Hertogenbosch) is het kantoorgebouw uitstekend bereikbaar met eigen vervoer.
Openbaar vervoer:
Op loopafstand van het kantoorgebouw bevindt zich een bushalte (Brabantpoort) met een rechtstreekse verbinding naar het Centraal Station van ‘s-Hertogenbosch.
Parkeren:
Bij de kantoorruimte worden 29 parkeerplaatsen aangeboden op eigen terrein op maaiveldniveau. De parkeernorm is: 1:34.
FACILITEITEN & BESCHIKBARE RUIMTEN
Faciliteiten:
Het kantoorgebouw beschikt over een restaurant, waar de huurders gebruik van kunnen maken. Door één van de zittende huurders wordt momenteel de receptie geëxploiteerd. In overleg kan mogelijk van deze dienst gebruik worden gemaakt.
Beschikbare ruimten:
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 6.063 m² v.v.o. kantoorruimte. De 3e verdieping van ca. 978 m² v.v.o. kantoorruimte is momenteel beschikbaar voor verhuur. Het metrage is vastgesteld middels NEN 2580 meetcertificaat voor verhuurbare oppervlakten.
HUURUITGANGSPUNTEN
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt opgeleverd met o.a. de volgende voorzieningen:
• Gezamenlijke representatieve entree;
• Liftinstallatie (2 stuks);
• (Centrale) luchtbehandelingsinstallatie(s);
• Centrale verwarmingsinstallatie(s);
• Brandmeldinstallatie(s);
• Brandpreventiemiddelen;
• Toegangscontrolesysteem;
• Nood- en vluchtwegverlichting;
• Systeemplafond voorzien van TL-inbouwverlichting;
• Pantry voorzien van inbouwapparatuur;
• Kabelgoten ten behoeve van data en telefonie;
• Vloerbedekking;
• Moderne transparante scheidingswanden conform huidige indeling.
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat. Verhuurder staat open voor overleg over verdere afwerking van de kantoorruimte.
ENERGIELABEL
Het gebouw is voorzien van een energielabel A.
PARKEREN
Op het bijbehorende parkeerterrein worden 29 parkeerplaatsen beschikbaar gesteld met als parkeernorm 1:34.
OPLEVERINGSDATUM
In overleg, op korte termijn mogelijk.
HUURTERMIJN
In overleg.
HUURPRIJS
- Kantoorruimte: € 139,50 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW;
- Parkeerplaats: € 475,00 per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
SERVICEKOSTEN
€ 35,00 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW. Als voorschot voor leveringen en diensten met jaarlijkse nacalculatie.
HUURBETALING
Per kwartaal vooruit.
BTW
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op de bovengenoemde huurprijzen.
INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100).
HUUROVEREENKOMST
Standaard R.O.Z. huurovereenkomst, model 2015.
BANKGARANTIE
Een bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur vermeerderd met servicekosten en BTW dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.
Het kantoorgebouw aan de Burgemeester Burgerslaan 40 in Rosmalen is een markant kantoorverzamelgebouw prominent gelegen op het kantorenpark Brabantpoort, direct aan de A2. De directe omgeving wordt gekenmerkt door de aanwezigheid van hoogstaande bedrijven, zoals Shoeby Fashion, Wagemaker Kragten, Honeywell, Vitam en VDB Advocaten Notarissen. Door de ligging aan de op- en afritten van de A2 (Amsterdam - Maastricht) en een directe aansluiting op de A59 (Breda - ‘s-Hertogenbosch) en A50 (Nijmegen – ’s-Hertogenbosch) is het kantoorgebouw uitstekend bereikbaar met eigen vervoer.
Het kantoorgebouw heeft onder andere de volgende voordelen:
- Zichtlocatie aan A2;
- Uitstekende bereikbaarheid met eigen vervoer;
- Ruime goed indeelbare vloervelden;
- Energielabel A.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Door de ligging aan de op- en afritten van de A2 (Amsterdam-Maastricht) en een directe aansluiting op de A59 (Breda-‘s-Hertogenbosch) en A50 (Nijmegen-’s-Hertogenbosch) is het kantoorgebouw uitstekend bereikbaar met eigen vervoer.
Openbaar vervoer:
Op loopafstand van het kantoorgebouw bevindt zich een bushalte (Brabantpoort) met een rechtstreekse verbinding naar het Centraal Station van ‘s-Hertogenbosch.
Parkeren:
Bij de kantoorruimte worden 29 parkeerplaatsen aangeboden op eigen terrein op maaiveldniveau. De parkeernorm is: 1:34.
FACILITEITEN & BESCHIKBARE RUIMTEN
Faciliteiten:
Het kantoorgebouw beschikt over een restaurant, waar de huurders gebruik van kunnen maken. Door één van de zittende huurders wordt momenteel de receptie geëxploiteerd. In overleg kan mogelijk van deze dienst gebruik worden gemaakt.
Beschikbare ruimten:
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 6.063 m² v.v.o. kantoorruimte. De 3e verdieping van ca. 978 m² v.v.o. kantoorruimte is momenteel beschikbaar voor verhuur. Het metrage is vastgesteld middels NEN 2580 meetcertificaat voor verhuurbare oppervlakten.
HUURUITGANGSPUNTEN
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt opgeleverd met o.a. de volgende voorzieningen:
• Gezamenlijke representatieve entree;
• Liftinstallatie (2 stuks);
• (Centrale) luchtbehandelingsinstallatie(s);
• Centrale verwarmingsinstallatie(s);
• Brandmeldinstallatie(s);
• Brandpreventiemiddelen;
• Toegangscontrolesysteem;
• Nood- en vluchtwegverlichting;
• Systeemplafond voorzien van TL-inbouwverlichting;
• Pantry voorzien van inbouwapparatuur;
• Kabelgoten ten behoeve van data en telefonie;
• Vloerbedekking;
• Moderne transparante scheidingswanden conform huidige indeling.
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat. Verhuurder staat open voor overleg over verdere afwerking van de kantoorruimte.
ENERGIELABEL
Het gebouw is voorzien van een energielabel A.
PARKEREN
Op het bijbehorende parkeerterrein worden 29 parkeerplaatsen beschikbaar gesteld met als parkeernorm 1:34.
OPLEVERINGSDATUM
In overleg, op korte termijn mogelijk.
HUURTERMIJN
In overleg.
HUURPRIJS
- Kantoorruimte: € 139,50 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW;
- Parkeerplaats: € 475,00 per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
SERVICEKOSTEN
€ 35,00 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW. Als voorschot voor leveringen en diensten met jaarlijkse nacalculatie.
HUURBETALING
Per kwartaal vooruit.
BTW
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op de bovengenoemde huurprijzen.
INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100).
HUUROVEREENKOMST
Standaard R.O.Z. huurovereenkomst, model 2015.
BANKGARANTIE
Een bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur vermeerderd met servicekosten en BTW dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.