Dr. Hub van Doorneweg 85 5026 RB Tilburg

Huurprijs op aanvraag

Omschrijving

ALGEMEEN
De beschikbare kantoorruimte ligt op de eerste verdieping van het gebouw aan de Dr. Hub van Doorneweg 81-89, op het hoogwaardige bedrijventerrein “Het Laar”, direct langs de A-58.
Dit toegankelijke kantoorgebouw bestaat uit 3 bouwlagen en huisvest huurders zoals E&A uitzendbureau en Kizoom. Het pand beschikt over diverse voorzieningen en gezamenlijke ruimtes, waardoor er een dynamische werkomgeving wordt gecreëerd.
Bovendien horen er bij de aangeboden kantoorunit 20 parkeerplaatsen op het eigen parkeerterrein.

LIGGING
Bedrijventerrein “Het Laar” is een gemengd terrein aan de zuidkant van Tilburg, waar zowel productiebedrijven als kantoren en zakelijk dienstverleners een goede basis hebben gevonden. Het gebouw ligt o.a. vlakbij het kantorencomplex “The Rise” en Hotel Ibis, welke de locatie een passend aanzien en een zekere herkenbaarheid geven. Op bedrijventerrein Het Laar zijn verschillende bedrijven gevestigd zoals onder andere Technische unie, Rhenus, Office Centre, SCAB Accountants, Joore Accountants, Kamerbeek Advocaten, Hoeksta & partners Notarissen, Vecozo-Interpolis, GGN deurwaarders, Optisport, Pellikaan bouwbedrijf en het Ibis Hotel.

BEREIKBAARHEID
Bedrijventerrein “Het Laar” ligt in Tilburg-Zuid, aan de snelweg A-58 (Breda-Eindhoven). Het is niet alleen per auto goed bereikbaar, maar ook met het openbaar vervoer. Vanaf het centraal station van Tilburg worden zeer frequente busdiensten onderhouden met dit gebied.

Het wegenpatroon binnen het bedrijventerrein wordt voor een belangrijk deel geënt op de Dr. Hub van Doorneweg. Het gebouw is zeer strategisch gelegen, vlakbij de afslag Tilburg-West/Goirle/Turnhout en tevens op korte afstand van de kruising Ringbaan Zuid met Ringbaan West, waardoor er een snelle aansluiting is op zowel het rijkswegennet als het tangentsysteem rondom Tilburg.

OPPERVLAKTE
De voor de verhuur beschikbare kantoorruimte ligt op de eerste etage van het gebouw en betreft ca. 150 m² VVO (verhuurbaar vloeroppervlak), inclusief een opslag ten behoeve van het gebruik van de algemene ruimtes. In overleg kan de ruimte nog uitgebreid worden. De ruimte is eventueel ook op te splitsen, waardoor deelverhuur mogelijk is.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte is voorzien van/wordt opgeleverd met de navolgende zaken:
- centrale entree met trappenhuis en personenlift;
- systeemplafonds voorzien van LED-verlichtingsarmaturen (in overleg te bepalen);
- mechanische ventilatie in combinatie met topkoeling;
- centrale verwarming met radiatoren;
- kabelgoten ten behoeve van elektra-, data- en telefoniebekabeling;
- gezamenlijke toiletgroep, dames/heren gescheiden;
- isolerende beglazing;
- zonwering.
Omdat de beschikbare kantoorruimte thans nog in casco staat is, kan in overleg met verhuurder een oplevering op maat worden overeengekomen.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw beschikt over een energielabel A.

PARKEREN
Voor de huurder van de aangeboden kantoorunit zijn 20 eigen parkeerplaatsen beschikbaar op het bij het gebouw behorende parkeerterrein.

DOELGROEP
De kantoorruimte is voor diverse branches geschikt zoals o.a. (zakelijke) dienstverlening, publieke sector, (particuliere) opleidingen en semi-medische praktijk alsmede tal van overige vergelijkbare functies.

BESTEMMING
Volgens het vigerende bestemmingsplan “Bedrijventerrein Het Laar 2008” rust er op de locatie de bestemming “Kantoor”.

HUURPRIJS
- Kantoorruimte: € 95,= per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
- Parkeerplaatsen: € 500,-- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

HUURPERIODE
De huurperiode bedraagt bij voorkeur 5 jaar met een verlengingsmogelijkheid van telkens 5 jaar.

OPLEVERDATUM
Aanvaarding kan in overleg geschieden; per direct beschikbaar.

SERVICEKOSTEN
De servicekosten worden op voorschotbasis aan huurder in rekening gebracht op basis van jaarlijkse nacalculatie. Het voorschot bedraagt € 25,= ex BTW per m² per jaar.

Deze servicekosten bestaan o.a. uit:
- levering van elektra, water, gas (vastrecht en gebruik) voor eigen en algemene ruimte;
- heffingen/belastingen/kosten specifiek voor de gebruiker/huurder:
- (periodiek) onderhoud van de algemene technische installaties (waaronder verlichting, verwarming en luchtbehandeling);
- onderhoud liftinstallaties (deze wordt aan de eerste en tweede etage toegerekend);
- schoonmaken portaal ingang en trappen en overloop van de centrale ingang en de vluchttrap welke voor intern verkeer gebruikt gaat worden door o.a. KIZOOM. (Schoonmaken van het gehuurde aan de binnenzijde alsmede glasbewassing binnenzijde dient door huurder zelf te geschieden) ;
- onderhoud brandmeldinstallatie;
- onderhoud hekwerk;
- bewassing ramen buitenzijde twee keer per jaar;
- (periodieke) onderhoud buitenzonwering;
- (periodieke) onderhoud buitenruimte, groenvoorziening en terreinonderhoud;
- verontreinigingsheffing;
- bewassing ramen buitenzijde;
- vuilafvoer en containerbeheer;
- verlichting algemene ruimte;
- diverse overige servicekosten;
- 4% administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

OVEREENKOMST
Volgens het model van de Raad voor Onroerende Zaken ROZ model februari 2015, artikel 7:230a BW bedrijfsruimte (kantoor- en overige bedrijfsruimten) met de bijbehorende algemene bepalingen en nodige aanvullingen.

ZEKERHEIDSTELLING
Tot zekerheid van nakoming van de verplichtingen uit deze overeenkomst dient een bankgarantie gesteld te worden conform het ROZ-model ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden (inclusief servicekosten en BTW).

HUURBETALING
Huurbetaling per maand vooruit door middel van een automatische incasso.

VOORBEHOUD
Een en ander geschiedt onder aanvaarding en uitdrukkelijk voorbehoud goedkeuring eigenaar.

OMZETBELASTING
Indien huurder niet aan 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van een van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt geco

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
Huurprijs op aanvraag
Servicekosten
€ 25 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
6 weken
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1978

Oppervlakten

Oppervlakte
150 m² (in units vanaf 50 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Topkoeling, inbouwarmaturen, toilet, pantry en verwarming

Energie

Energielabel
A 0,80

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein en kantorenpark

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
20 niet-overdekte parkeerplaatsen
Parkeerkosten
Vanaf € 500,- per parkeerplaats per jaar (21% BTW van toepassing)

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Dr. Hub van Doorneweg 85

Huurprijs op aanvraag