Ramstraat 31 3581 HD Utrecht

Huurprijs op aanvraag

Omschrijving

ALGEMEEN
Luxe business units in de kantoorvilla aan de Ramstraat 31-33 te Utrecht, gesitueerd op een prachtige locatie in een groene omgeving nabij het Wilhelminapark in Utrecht-Oost, waar statige kantoorvilla’s en huizen het straatbeeld bepalen. De populaire en drukbezochte Burgemeester Reigerstraat alsmede de Nachtegaalstraat bevinden zich op loopafstand van de kantoorvilla.

De kantoorvilla beschikt over 22 business units van diverse metrages en huisvest momenteel een grote variëteit aan huurders die hoofdzakelijk werkzaam zijn in de zakelijke dienstverlening. In het souterrain van business center “De Spieghel” is een werkcafé met volledige keuken gerealiseerd waar huurders in een informele en ongedwongen sfeer kunnen (samen)werken. Tevens kunnen huurders in overleg met elkaar vrij gebruik maken van de vergaderruimte en gemeubileerde ontvangstruimte.

Kantoorvilla “De Spieghel” wordt op korte termijn verduurzaamd. Door onder meer het aanbrengen van nieuwe beglazing beschikt de villa over een Energielabel A.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
De Ramstraat is zeer goed bereikbaar met eigen vervoer. De rijkswegen A12, A27 en A28 zijn via de Berekuil binnen 5 minuten rijden bereikbaar.

Openbaar vervoer:
Per openbaar vervoer is de Ramstraat eveneens zeer goed bereikbaar. De bushalte “Oorsprongpark” is op enkele minuten loopafstand gelegen. Vanaf deze bushalte rijden diverse stads- en streekbussen via een HOV-lijn onder meer rechtstreeks van en naar het Utrecht Centraal Station, Utrecht Science Park “de Uithof”, Bilthoven, De Meern, Vianen, Vleuten, Wageningen en Zeist.

VLOEROPPERVLAK

Unit Oppervlak (circa) Huurprijs per maand Beschikbaar
1.7 4 m2 v.v.o. verhuurd
2.2 31,2 m2 v.v.o. verhuurd
3.1 42,1 m2 v.v.o. n.t.b. In overleg

Huurprijzen per maand, inclusief de vaste kosten voor het servicepakket (inclusief gebruik Wi-Fi internet), te vermeerderen met omzetbelasting.

De bovenvermelde metrages zijn inclusief een toedeling van de algemene en gemeenschappelijke ruimten, waaronder het werkcafé, de vergaderzaal, de ontvangstruimte en pantry’s.

PARKEERGELEGENHEID
Bij het gehuurde behoren geen parkeerplaatsen. Er is ruim voldoende betaalde parkeergelegenheid in de nabije omgeving van de kantoorvilla.

Het is mogelijk om bij het Parkeerbedrijf van de Gemeente Utrecht een zakelijke parkeervergunning aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor een zakelijke parkeervergunning dient uw bedrijf met minimaal 1 fte bij de Kamer van Koophandel ingeschreven te staan op de Ramstraat 31-33 te Utrecht.

Verdere informatie omtrent zakelijke parkeervergunningen is te vinden op de website
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat met de volgende voorzieningen:
• huidige vloerbedekking;
• vast bureau blad (alleen in unit 1.7);
• gemeenschappelijke ontvangstruimte met meubilair op de begane grond;
• huidige parketvloer in de ontvangstruimte;
• medegebruik van garderobe op begane grond;
• medegebruik diverse pantry’s;
• medegebruik werkcafé met keuken voorzien van vaatwasser, koelkasten, vriezer, kookplaat, magnetron, boven- en onderkastjes;
• centrale verwarming inclusief elektra en water;
• medegebruik ingerichte vergaderruimte;
• eigen intercom met deurontgrendeling per huurder;
• huidige databekabeling;
• medegebruik diverse toiletten met wastafel in het souterrain en op de tussenverdiepingen.

AANVAARDING
In overleg.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
In overleg, 1 (éen) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van telkens 1 (éen) jaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks per 1 januari, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
Het servicepakket bestaat uit de navolgende leveringen en diensten:
• goed beveiligd internet inclusief abonnementskosten;
• Wi-Fi internet inclusief abonnementskosten;
• databekabeling;
• schoonmaak van de algemene ruimten (3 keer per week);
• ieder kwartaal glasbewassing van de beglazing aan de buitenzijde en de algemene ruimten aan de binnenzijde;
• tuinonderhoud;
• opslagruimte;
• alarminstallatie met doormelding;
• beheer van de kantoorvilla.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
Huurprijs op aanvraag
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
6+ maanden
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1910

Oppervlakten

Oppervlakte
42 m² (in units vanaf 4 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
3 bouwlagen
Voorzieningen
Te openen ramen, toilet, pantry en verwarming

Energie

Energielabel
A

Omgeving

Ligging
Stadscentrum/dorpskern en in woonwijk
Bereikbaarheid
Bushalte op 500 m tot 1000 m, metrohalte op 5000 m of meer, NS Intercitystation op 4000 m tot 5000 m, snelwegafrit op 1500 m tot 2000 m en Tramhalte op 2000 m tot 3000 m

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Ramstraat 31

Huurprijs op aanvraag