Franz-Lisztplantsoen 200 3533 JG Utrecht

€ 170 /m²/jaar

Omschrijving

Algemeen
Representatief zelfstandig kantoorgebouw "Symphonie II", gelegen in de wijk Welgelegen in Utrecht-West. Het kantoorgebouw bevindt zich in de nabijheid van onder meer de Jaarbeurs en het centrum van Utrecht. Het gebouw is in totaal groot circa 2.675 m² en is zeer geschikt voor diverse soorten gebruikers. Het gebouw met eigen parkeerterrein ligt zeer gunstig ten opzicht van de rijkswegen A2 en A12 en het NS-station Utrecht Centraal.

Bereikbaarheid
Per auto
De bereikbaarheid van het kantoor is uitstekend. Via de Weg der Verenigde Naties is de op- en afrit 8 (Utrecht Centrum) van de A2 binnen enkele rijminuten bereikbaar. De op- en afrit 17 (Jaarbeurs, Centrum) van de A12 is binnen 10 rijminuten bereikbaar.

Per OV
Per openbaar vervoer is het kantoorgebouw ook uitstekend bereikbaar. Utrecht Centraal station ligt op 15 minuten loopafstand. Daarnaast ligt tegenover het kantoorgebouw een bushalte van waar elke 5 minuten bussen naar Utrecht Centraal station rijden. De halte van de tramverbinding tussen Nieuwegein en Utrecht Centraal ligt op 5 minuten loopafstand.

Vloeroppervlakte
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt circa 2.675 m². Voor de verhuur is momenteel nog circa 786 m² beschikbaar.

begane grond circa 196 m², beschikbaar per 1 augustus 2022
2e verdieping circa 472 m², beschikbaar per direct
5e verdieping (business center), circa 29 m², beschikbaar per direct
5e verdieping (business center), circa 89 m², beschikbaar per direct

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.

Energielabel
A

Parkeren
Parkeren is mogelijk op basis van een parkeernorm van 1:57 m².

Voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd inclusief:
• gemeenschappelijke representatieve entree;
• medegebruik 2 personenliften voor respectievelijk 8 en 13 personen;
• parkeervoorziening op eigen terrein inclusief slagboom met intercominstallatie;
• voorzien van systeemplafonds;
• voorzien van energiezuinige verlichtingsarmaturen voorzien van bewegingssensoren;
• pantry;
• vloerbedekking;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• CV-installatie;
• gescheiden sanitaire groepen per verdieping;
• huidige kabelgoten voor elektra, data en telefoonbekabeling.

Huurprijs
Kantoorruimte
EUR 170,- per m² b.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.

Parkeerplaats
EUR 1.000,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.

Servicekosten
EUR 50,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot.

Leveringen en diensten
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
• stadsverwarming;
• waterverbruik inclusief vastrecht.

Onderhoud werktuigbouwkundige installaties
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud verwarmingsinstallatie en/of luchtbehandelingsinstallatie;
• onderhoud en periodieke controle hydrofoorinstallatie;
• onderhoud brandbestrijdingsmiddelen, droge blusleiding;
• onderhoud koelinstallatie (alleen pompen en kleppen);
• beheersmaatregelen aan gebouwgebonden waterleiding, benodigd in het kader van Legionella-preventie.

Onderhoud elektrische installaties
• onderhoud algemene verlichting;
• onderhoud buitenverlichting;
• onderhoud automatische deurbediening;
• onderhoud automatische schuifdeuren;
• onderhoud elektrische installaties;
• onderhoud intercominstallatie;
• onderhoud slagboominstallatie;
• onderhoud brand en/of ontruimingsinstallatie;
• onderhoud bliksembeveiligingsinstallatie en HAR;
• onderhoud liftinstallaties;
• inspectie liftkeuring;
• dagelijks onderhoud/kleine reparaties/bouwkundig onderhoud;
• onderhoud groenvoorzieningen/terrein waaronder de vervanging van planten;
• keuringskosten gebouwgebonden installaties;
• schoonmaakkosten gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing;
• schoonmaakkosten parkeerplaats en terrein;
• glasbewassing gevelglas (buitenzijde);
• gevelreiniging;
• veiligheidsvoorschriften daken;
• reinigen van daken, goten alsmede ontstoppen putten, riolen en afvoeren;
• ongediertebestrijding;
• telefoonkosten voor algemene voorzieningen;
• verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
• waterschapslasten;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

Voor huurders van het business center bedragen de servicekosten EUR 70,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurtermijn: 5 jaar.

Verlengingstermijn: aansluitende verlengingsperioden van telkens 5 jaar.

Opzegtermijn: 12 maanden.

Betalingen:
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.

Zekerheidsstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) model februari 2015.

Aanvaarding: in overleg.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 170 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
€ 50 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
6+ maanden
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1991

Oppervlakten

Oppervlakte
786 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
6 bouwlagen

Energie

Energielabel
A 1,54

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.