Groenewoudsedijk 51 - 55 3528 BG Utrecht

Huurprijs op aanvraag

Omschrijving

Dit vrijstaande representatieve kantoorgebouw is gelegen op businesspark Papendorp, aan de zuidzijde van de stad Utrecht, in de oksel van de rijkswegen A12 en A2 en is verdeeld over drie verdiepingen met parkeergelegenheid op eigen terrein.
De middelste verdieping (1e verdieping) komt beschikbaar voor verhuur van circa 330 m².
Businesspark Papendorp is groots en ruim opgezet en wordt door groen omgeven. Het businesspark valt op vanwege de variatie in kantoorgrootte en uitstraling.
Op Papendorp hebben zich gerenommeerde bedrijven gevestigd, zoals Bol.com, Unit4, AM Vastgoed, Deloitte, BDO en Stork.
Er zijn diverse lunch- en/of cateringmogelijkheden op Papendorp gevestigd zoals het horecapaviljoen Brasserie De Steiger, Brasserie La Vallée en Piccalilly Catering.

Bereikbaarheid
Papendorp is per auto goed bereikbaar. Papendorp heeft een directe op- en afrit aan de A2 en de A12 en heeft via de spectaculaire Prins Clausbrug een directe verbinding naar het centrum van de stad.
Dankzij de vrije busbanen zijn er de hele dag door snelle en hoogfrequente verbindingen van en naar Utrecht CS, het OV-hart van Nederland. De reistijd bedraagt circa 8 minuten. De bushalte bevindt zich op korte loopafstand.

Oppervlakte
Het totale verhuurbaar vloeroppervlak van het kantoorgebouw bedraagt circa 1.000 m².
Voor de verhuur komt de 1e verdieping beschikbaar van circa 330 m² v.v.o. kantoorruimte, inclusief toedeling algemene en gemeenschappelijke ruimten.

Parkeren
10 parkeerplaatsen beschikbaar gelegen op eigen terrein.
Het parkeerterrein is voorzien van laadpalen.

Huurprijs
Kantoorruimte: € 165,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren: € 1.250,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorruimte zal worden opgeleverd in casco gerenoveerde staat onder andere voorzien van:
- ruime representatieve centrale entree;
- topkoeling;
- mechanische ventilatie;
- nieuw systeemplafond voorzien van LED verlichting;
- kabelgoten t.b.v. data, telefonie en elektriciteit;
- huidige databekabeling met serverruimte;
- nieuwe pantry voorzien van o.a. afwasmachine en koelkast;
- intercominstallatie voordeur;
- toiletten;
- lift;
- brandmeld- en ontruimingsinstallatie;
- te openen ramen;
- zonnepanelen;
- laadpalen (voor rekening huurder);
- twee vlaggenmasten beschikbaar voor naamsaanduiding;
- inbraak-alarminstallatie aanwezig in het gehuurde welke aangesloten is op de centrale entree alarminstallatie, welke afzonderlijk door de gebruiker dient te worden ingeschakeld voor de inbraakveiligheid.

Energielabel
Het gebouw heeft energielabel A.

Servicekosten
€ 45,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot voor de navolgende leveringen en diensten:
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht gemeenschappelijke ruimte, alsmede het gehuurde;
- waterverbruik inclusief vastrecht gemeenschappelijke ruimte, alsmede het gehuurde;
- warmtelevering inclusief vastrecht gemeenschappelijke ruimte, alsmede het gehuurde;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede beglazing gemeenschappelijke ruimten;
- onderhoud en periodieke controle van:
- verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- intercominstallatie;
- liftinstallatie(s);
- brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie;
- onderhoud tuin en/of terrein en laadpalen;
- assurantiepremie brand en buitenbeglazing;
- verzorging huisvuil, vuilafvoer e.d.;
- parkmanagement;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten;

Parkmanagement
Voor Papendorp is besloten om over te gaan tot uitvoering van het Parkmanagement. Het doel van de invoering is de realisatie en instandhouding van een hoogwaardig kwaliteitsniveau van de locatie. Parkmanagement houdt in het centraal beheren van geheel Papendorp in de ruimste zin van het woord. Het pakket omvat onder meer de volgende zaken:
- functioneel en groot onderhoud van de openbare ruimte;
- voorschriften ten aanzien van de inrichting van het openbaar gebied en de private kavels;
- beheer en onderhoud van de private kavels (uitsluitend functioneel onderhoud van de representatieve elementen);
- management door een beheerorganisatie;
- terreinbeveiliging;
- centrale bewegwijzering bedrijven;
- inzamelen en verwerken van bedrijfsafval (via raamcontracten);
- vervoersmanagement (vervoersanalyse incl. advies over implementatie).
De kosten voor het Parkmanagement zitten in de servicekosten inbegrepen.

Aanvaarding
In overleg.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
Huurprijs op aanvraag
Servicekosten
€ 45 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
4 weken
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2002

Oppervlakten

Oppervlakte
330 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Airconditioning, mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A 0,95

Omgeving

Ligging
Kantorenpark
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 4000 m tot 5000 m en snelwegafrit op 500 m tot 1000 m

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
10 niet-overdekte parkeerplaatsen
Parkeerkosten
Vanaf € 1.250,- per parkeerplaats per jaar (21% BTW van toepassing)

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.