Omschrijving
Werken aan de Maliesingel – ruimte met karakter
Aan de prachtige Maliesingel 2 in Utrecht, in een statig pand vol historie en licht, bieden wij enkele kantoorruimtes van circa 30 m² te huur aan.
Een plek waar rust, stijl en professionaliteit samenkomen – midden in de stad, met uitzicht op het groen van de singel.
Onze kantoren bevinden zich binnen een advocatenkantoor met een warme, collegiale sfeer. Het zijn inspirerende ruimtes voor wie houdt van kwaliteit, karakter en een prettige werkomgeving met gelijkgestemden. Of je nu advocaat, mediator, coach, psycholoog, consultant of andere dienstverlener bent – hier vind je de ruimte om je werk in alle rust en klasse te doen.
Wat je kunt verwachten:
Een representatieve werkomgeving met uitstraling
Een sfeervolle gemeenschappelijke ontvangst
Centraal gelegen, goed bereikbaar met OV en fiets
Mogelijkheid tot samenwerken of juist zelfstandig werken
Kom werken op een plek waar inhoud en uitstraling elkaar versterken – waar professionaliteit hand in hand gaat met menselijkheid.
Een werkplek met ziel, voor wie meer zoekt dan alleen een bureau.
Bereikbaarheid en parkeren
Dit deel van de stad is goed bereikbaar met de auto. Zowel met het openbaar vervoer als met de fiets is deze kantoorruimte uitstekend bereikbaar. Bushaltes liggen op 1 minuut loopafstand en het centraal station ligt op ca. 15 minuten loopafstand. Er is sprake van betaald parkeren in dit gebied en er kan worden geparkeerd op de openbare weg. Tevens kunnen er bij de gemeente parkeervergunningen worden aangevraagd.
Vloeroppervlak (BVO)
ca. 30 m² gelegen op de 2e verdieping
Opleveringsniveau:
De ruimte wordt in huidige staat opgeleverd, voorzien van o.a.
- verwarming
- verlichting
- vloerafwerking
- pantry met vaatwasser (gedeeld)
- dubbele toiletruimte (gedeeld)
Huurprijs
€ 600,- per maand
Servicekosten
Een nader overeen te komen voorschot voor o.a.:
- het verbruik en vastrecht van (stads)verwarming, elektriciteit en water;
- onderhoud en controle gemeenschappelijke installaties;
- schoonmaken algemene ruimtes;
- 5% administratiekosten;
Huurbetaling
Per maand vooruit.
Huurtermijn
In overleg.
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste verhuur.
Zekerheidsstelling
Een waarborgsom ter grootte van minimaal 3 maanden huur, servicekosten en BTW.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Bestemming en gebruik
Kantoor (zakelijke dienstverlening)
Energielabel
Het gebouw betreft een gemeentelijk monument en is derhalve hiervan vrijgesteld.
Informatie
De vermelde informatie is zorgvuldig samengesteld, geheel vrijblijvend en niet bedoeld als aanbod.
Ten aanzien van de juistheid kan door ons geen aansprakelijkheid worden aanvaard.
Van Rossum Makelaars Bedrijfshuisvesting B.V.
Aan de prachtige Maliesingel 2 in Utrecht, in een statig pand vol historie en licht, bieden wij enkele kantoorruimtes van circa 30 m² te huur aan.
Een plek waar rust, stijl en professionaliteit samenkomen – midden in de stad, met uitzicht op het groen van de singel.
Onze kantoren bevinden zich binnen een advocatenkantoor met een warme, collegiale sfeer. Het zijn inspirerende ruimtes voor wie houdt van kwaliteit, karakter en een prettige werkomgeving met gelijkgestemden. Of je nu advocaat, mediator, coach, psycholoog, consultant of andere dienstverlener bent – hier vind je de ruimte om je werk in alle rust en klasse te doen.
Wat je kunt verwachten:
Een representatieve werkomgeving met uitstraling
Een sfeervolle gemeenschappelijke ontvangst
Centraal gelegen, goed bereikbaar met OV en fiets
Mogelijkheid tot samenwerken of juist zelfstandig werken
Kom werken op een plek waar inhoud en uitstraling elkaar versterken – waar professionaliteit hand in hand gaat met menselijkheid.
Een werkplek met ziel, voor wie meer zoekt dan alleen een bureau.
Bereikbaarheid en parkeren
Dit deel van de stad is goed bereikbaar met de auto. Zowel met het openbaar vervoer als met de fiets is deze kantoorruimte uitstekend bereikbaar. Bushaltes liggen op 1 minuut loopafstand en het centraal station ligt op ca. 15 minuten loopafstand. Er is sprake van betaald parkeren in dit gebied en er kan worden geparkeerd op de openbare weg. Tevens kunnen er bij de gemeente parkeervergunningen worden aangevraagd.
Vloeroppervlak (BVO)
ca. 30 m² gelegen op de 2e verdieping
Opleveringsniveau:
De ruimte wordt in huidige staat opgeleverd, voorzien van o.a.
- verwarming
- verlichting
- vloerafwerking
- pantry met vaatwasser (gedeeld)
- dubbele toiletruimte (gedeeld)
Huurprijs
€ 600,- per maand
Servicekosten
Een nader overeen te komen voorschot voor o.a.:
- het verbruik en vastrecht van (stads)verwarming, elektriciteit en water;
- onderhoud en controle gemeenschappelijke installaties;
- schoonmaken algemene ruimtes;
- 5% administratiekosten;
Huurbetaling
Per maand vooruit.
Huurtermijn
In overleg.
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste verhuur.
Zekerheidsstelling
Een waarborgsom ter grootte van minimaal 3 maanden huur, servicekosten en BTW.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Bestemming en gebruik
Kantoor (zakelijke dienstverlening)
Energielabel
Het gebouw betreft een gemeentelijk monument en is derhalve hiervan vrijgesteld.
Informatie
De vermelde informatie is zorgvuldig samengesteld, geheel vrijblijvend en niet bedoeld als aanbod.
Ten aanzien van de juistheid kan door ons geen aansprakelijkheid worden aanvaard.
Van Rossum Makelaars Bedrijfshuisvesting B.V.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.