Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 19 januari 2023
- Verhuurdatum
- 22 maart 2023
- Looptijd
- 2 maanden
Omschrijving
DE BLEEK 7
Het pand aan de Bleek 7 in Woerden is in 2022 volledig gestript en opnieuw opgebouwd. U kunt per direct de sleutel in ontvangst nemen en uw nieuwe praktijkruimte of kantoor hier openen. Het pand is opgedeeld in 7 zelfstandige units, variërend in grootte en afgewerkt met luxe materialen.
Belangrijke uitgangspunten bij de revitalisatie zijn:
• Het interieur is sfeervol en zorgvuldig vormgegeven door een interieur architect
• Transparante glaswanden en deuren
• Prettig werkklimaat (koelen + verwarmen)
• 100% connectivity
• Ruimte voor vergaderen / samenkomen
• Maatwerk pantry’s in de kantoren
• Energielabel A++
• Dichtbij openbaar vervoer
• Ontzorgen
• Entree door middel van tags
De 5 units op de etages worden volledig ‘turn key’ opgeleverd als kantoor met o.a. maatwerk pantry’s PVC vloeren, LED verlichting, glaswanden, airconditioning enz.
Parkeren kan op eigen terrein en op de openbare weg, maar ook het NS station van Woerden is op loop afstand.
Wilt u meer informatie of een keer binnenkijken om zelf een gevoel te krijgen? Neem dan contact op met de makelaar: De Koning Bedrijfsmakelaars.
Adres
De Bleek 7, 3447 GV Woerden
Ligging en bereikbaarheid
De ligging van Woerden is ideaal: Centraal in de Randstad van Nederland en goed bereikbaar:
• Over de weg; Oprit A12 bij Woerden en Waarder
• Over de weg; Oprit A2 bij Breukelen
• Openbaar vervoer; NS-station in Woerden, op loopafstand
De Bleek en de omliggende straten zijn een mix van kantoren en (lichte) bedrijfsactiviteiten. Aan de overzijde van de weg is een kinderdagverblijf. In de nabije toekomst zal er een mix van wonen en werken gaan komen in dit gebied. Voor meer informatie kunt u kijken op
Grotere vergaderingen of meetings kunt u organiseren op loopafstand bij KAS Meeting locatie. Zie
Er is in totaal ca. 472m² beschikbaar voor verhuur, verdeeld over 2 units.
In de huidige situatie zijn de 2 units gekoppeld tot 1 grote unit.
Zowel het huren van het geheel als de delen is mogelijk.
Oppervlakten units incl. algemene ruimte en verkeersruimte
Kantoor tweede etage Zuid Ca. 216m²
Kantoor tweede etage West Ca. 256m²
Oppervlakten gehuurde unit
Kantoor tweede etage Zuid Ca. 189m²
Kantoor tweede etage West Ca. 226m²
Er is een meetrapport aanwezig bij de makelaar.
Nieuw inbouwpakket + installaties
Het pand is voorzien van een geheel nieuw inbouwpakket.
Algemeen:
• Toegang tot het pand d.m.v. een tag systeem en video belsysteem (€ 25,- excl. BTW per tag)
• Vide in entree
• Eigen brievenbus per unit
• Centrale ontvangstruimte met leestafel
• Veel daglichttoetreding
• Natuurlijke ventilatie door te openen ramen
• Uitval zonwering
• Mechanische ventilatie
• Airconditioning
• Minder validen toilet
• 3 toiletten op iedere etage
• Kabelgoten voorzien van elektra
• Alarminstallatie, per huurder
• Brandmeldinstallatie
• Personenlift
• Tussenmeters per unit voor:
o Elektra verbruik
Kantoorunits op de etages:
• Iedere unit heeft zijn eigen vergaderruimte, die u uiteraard ook als kantoor kunt inrichten
• Maatwerk pantry in iedere kantoorunit
• PVC vloeren gecombineerd met tapijt
• Systeem wanden, zowel in de dichte als in transparantie uitvoering (glas)
• Glazen deuren
• Individueel regelbare koel en verwarming installatie door middel van een VRF systeem op een energiezuinige warmtepomp
o Bij-verwarming door middel van vloerverwarming
• LED verlichting met aanwezigsheidsdetectie
• Systeemplafonds
• Glasvezel aansluiting t.b.v. internet
o De verhuurder heeft voor iedere unit een eigen wifi netwerk met enkele vaste data punten aangelegd
o Tevens is er een eigen wifi gasten netwerk per huurder voor uw gasten
Buiten:
• 8 parkeerplaatsen
o 4 parkeerplaatsen met laadpaal voor elektrische auto’s voor alle huurders
• Fietsenstalling
• Mogelijkheid tot aanbrengen van bedrijfslogo
o In de entreehal
o Op de deurbel
o Op de zuil voor het pand
De getoonde meubels zijn niet in de huur inbegrepen.
Neem voor meer informatie en plattegronden contact op met de makelaar.
Parkeren
Er zijn 32 parkeerplaatsen op eigen terrein beschikbaar, 8 per etage, 4 per halve etage.
In de openbare ruimte zijn gratis parkeerplaatsen.
Energielabel
Het pand heeft energielabel A++
Oplevering
De etage is per 15 mei 2023 beschikbaar.
Huurtermijn
De huurtermijn bedraagt 5 jaar met een verlengingsperiode van 5 jaar.
Huurprijzen (excl. BTW en servicekosten)
Begane grond: VERHUURD
Eerste etage: VERHUURD
Tweede etage: € 120,= per m² per jaar
Kantoor tweede etage Zuid € 25.920,= per jaar / € 2.160,00 per maand
Kantoor tweede etage West € 30.720,= per jaar / € 2.560,00 per maand
Derde etage VERHUURD
Servicekosten
De makelaar kan een transparant overzicht van de servicekosten verstrekken.
Betalingen
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
BTW-heffing
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Indien dit op basis van de huidige regeling niet mogelijk is, dan dient de huurprijs te worden verhoogd.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks zal de huurprijs worden herzien op basis van de wijzigingen van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2006 = 100), gepubliceerd door het centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), mits dit geen verlaging tot gevolg heeft.
Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden huur plus servicekosten en BTW.
Overige conditie
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM).
Algemeen
De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door De Koning Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Het pand aan de Bleek 7 in Woerden is in 2022 volledig gestript en opnieuw opgebouwd. U kunt per direct de sleutel in ontvangst nemen en uw nieuwe praktijkruimte of kantoor hier openen. Het pand is opgedeeld in 7 zelfstandige units, variërend in grootte en afgewerkt met luxe materialen.
Belangrijke uitgangspunten bij de revitalisatie zijn:
• Het interieur is sfeervol en zorgvuldig vormgegeven door een interieur architect
• Transparante glaswanden en deuren
• Prettig werkklimaat (koelen + verwarmen)
• 100% connectivity
• Ruimte voor vergaderen / samenkomen
• Maatwerk pantry’s in de kantoren
• Energielabel A++
• Dichtbij openbaar vervoer
• Ontzorgen
• Entree door middel van tags
De 5 units op de etages worden volledig ‘turn key’ opgeleverd als kantoor met o.a. maatwerk pantry’s PVC vloeren, LED verlichting, glaswanden, airconditioning enz.
Parkeren kan op eigen terrein en op de openbare weg, maar ook het NS station van Woerden is op loop afstand.
Wilt u meer informatie of een keer binnenkijken om zelf een gevoel te krijgen? Neem dan contact op met de makelaar: De Koning Bedrijfsmakelaars.
Adres
De Bleek 7, 3447 GV Woerden
Ligging en bereikbaarheid
De ligging van Woerden is ideaal: Centraal in de Randstad van Nederland en goed bereikbaar:
• Over de weg; Oprit A12 bij Woerden en Waarder
• Over de weg; Oprit A2 bij Breukelen
• Openbaar vervoer; NS-station in Woerden, op loopafstand
De Bleek en de omliggende straten zijn een mix van kantoren en (lichte) bedrijfsactiviteiten. Aan de overzijde van de weg is een kinderdagverblijf. In de nabije toekomst zal er een mix van wonen en werken gaan komen in dit gebied. Voor meer informatie kunt u kijken op
Grotere vergaderingen of meetings kunt u organiseren op loopafstand bij KAS Meeting locatie. Zie
Er is in totaal ca. 472m² beschikbaar voor verhuur, verdeeld over 2 units.
In de huidige situatie zijn de 2 units gekoppeld tot 1 grote unit.
Zowel het huren van het geheel als de delen is mogelijk.
Oppervlakten units incl. algemene ruimte en verkeersruimte
Kantoor tweede etage Zuid Ca. 216m²
Kantoor tweede etage West Ca. 256m²
Oppervlakten gehuurde unit
Kantoor tweede etage Zuid Ca. 189m²
Kantoor tweede etage West Ca. 226m²
Er is een meetrapport aanwezig bij de makelaar.
Nieuw inbouwpakket + installaties
Het pand is voorzien van een geheel nieuw inbouwpakket.
Algemeen:
• Toegang tot het pand d.m.v. een tag systeem en video belsysteem (€ 25,- excl. BTW per tag)
• Vide in entree
• Eigen brievenbus per unit
• Centrale ontvangstruimte met leestafel
• Veel daglichttoetreding
• Natuurlijke ventilatie door te openen ramen
• Uitval zonwering
• Mechanische ventilatie
• Airconditioning
• Minder validen toilet
• 3 toiletten op iedere etage
• Kabelgoten voorzien van elektra
• Alarminstallatie, per huurder
• Brandmeldinstallatie
• Personenlift
• Tussenmeters per unit voor:
o Elektra verbruik
Kantoorunits op de etages:
• Iedere unit heeft zijn eigen vergaderruimte, die u uiteraard ook als kantoor kunt inrichten
• Maatwerk pantry in iedere kantoorunit
• PVC vloeren gecombineerd met tapijt
• Systeem wanden, zowel in de dichte als in transparantie uitvoering (glas)
• Glazen deuren
• Individueel regelbare koel en verwarming installatie door middel van een VRF systeem op een energiezuinige warmtepomp
o Bij-verwarming door middel van vloerverwarming
• LED verlichting met aanwezigsheidsdetectie
• Systeemplafonds
• Glasvezel aansluiting t.b.v. internet
o De verhuurder heeft voor iedere unit een eigen wifi netwerk met enkele vaste data punten aangelegd
o Tevens is er een eigen wifi gasten netwerk per huurder voor uw gasten
Buiten:
• 8 parkeerplaatsen
o 4 parkeerplaatsen met laadpaal voor elektrische auto’s voor alle huurders
• Fietsenstalling
• Mogelijkheid tot aanbrengen van bedrijfslogo
o In de entreehal
o Op de deurbel
o Op de zuil voor het pand
De getoonde meubels zijn niet in de huur inbegrepen.
Neem voor meer informatie en plattegronden contact op met de makelaar.
Parkeren
Er zijn 32 parkeerplaatsen op eigen terrein beschikbaar, 8 per etage, 4 per halve etage.
In de openbare ruimte zijn gratis parkeerplaatsen.
Energielabel
Het pand heeft energielabel A++
Oplevering
De etage is per 15 mei 2023 beschikbaar.
Huurtermijn
De huurtermijn bedraagt 5 jaar met een verlengingsperiode van 5 jaar.
Huurprijzen (excl. BTW en servicekosten)
Begane grond: VERHUURD
Eerste etage: VERHUURD
Tweede etage: € 120,= per m² per jaar
Kantoor tweede etage Zuid € 25.920,= per jaar / € 2.160,00 per maand
Kantoor tweede etage West € 30.720,= per jaar / € 2.560,00 per maand
Derde etage VERHUURD
Servicekosten
De makelaar kan een transparant overzicht van de servicekosten verstrekken.
Betalingen
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
BTW-heffing
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Indien dit op basis van de huidige regeling niet mogelijk is, dan dient de huurprijs te worden verhoogd.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks zal de huurprijs worden herzien op basis van de wijzigingen van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2006 = 100), gepubliceerd door het centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), mits dit geen verlaging tot gevolg heeft.
Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden huur plus servicekosten en BTW.
Overige conditie
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM).
Algemeen
De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door De Koning Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.