• Verhuurd

M.A. Reinaldaweg 2 D 3446 CB Woerden

€ 26.900 /jr

Verhuurgeschiedenis

Aangeboden sinds
19 juli 2022
Verhuurdatum
1 november 2022
Looptijd
3 maanden

Omschrijving

TE HUUR
Energiezuinige kantoorruimte
M.A. Reinaldaweg 2D
3446 CB WOERDEN

Vrijwel direct bij de afrit Woerden A12 gelegen duurzaam en energiezuinig kantoor (bouwjaar 2009).
Het gebouw heeft een moderne architectonische uitstraling en bevindt zich op een zichtlocatie. Rond het terrein bevindt zich water, waarmee het terrein alleen bereikbaar is via 2 af te sluiten bruggen.

Het kantoor is gelegen op slechts een paar minuten afstand van de rijksweg A12, waardoor de bereikbaarheid met de auto uitstekend te noemen is. Met het openbaar vervoer is de locatie tevens goed bereikbaar. Per uur wordt er tenminste 4 maal een busverbinding onderhouden met NS-station Woerden en de omliggende kernen.

In het pand is o.a. de Van der Heijden Groep gevestigd. Directe buren van het pand zijn Houthandel Woerden en bezinepompstation “Divers”. Aan de overzijden van de weg bevinden zich de woonwijk Snel en Polanen, een openbare P+R, bedrijventerrein Polanen en bedrijventerrein Middelland Zuid met o.a. Basic Fit, Makita, Slaapwereld, Intechnium en PKF Wallast. Op loopafstand bevindt zich een woon-boulevard met o.a. een vestiging van Kwantum, Praxis en McDonald’s.

Op basis van NEN2580 is onderstaande verhuurbare vloeroppervlakte aan kantoorruimte beschikbaar:

M.A. Reinaldaweg 2D
• circa 198 m² kantoorruimte op de verdieping incl. toedeling algemene en gezamenlijke ruimten
(gangen, server/repro-ruimte, toiletgroepen, vergaderruimte en kantine op de begane grond)

Omschrijving kantoorruimte

De beschikbare kantoorruimte betreft de zuidoostvleugel op de verdieping. Het gebouw wordt duurzaam gekoeld en verwarmd d.m.v. bronnen in de grond, daarnaast wordt een groot deel van de elektra opgewekt via zonnepanelen. Deze klimaatinstallatie zorgt het hele jaar voor een constante temperatuur. Het groen en water rondom het gebouw zorgt voor een prettige werkomgeving. De kleinschaligheid van het gebouw geeft de gebruiker een duidelijke eigen identiteit en geeft veel flexibiliteit in het gebruik.

Aan de voorzijde van het gebouw bevindt zich de hoofdentree met video-intercom. Het gebouw is tevens via de achterzijde (met parkeerplaatsen) bereikbaar.

Het object wordt in de huidige staat opgeleverd met tenminste de navolgende voorzieningen:

Voorzieningen
• open kantoorruimte voorzien van veel daglicht en een viertal kantoorkamers;
• draai-/kiepramen;
• akoestische plafondpanelen;
• hoogfrequente verlichting;
• pvc vloerafwerking in kantine en kantoor en gietvloer in algemene ruimten;
• kabelgoten t.b.v. databekabeling en wcd’s;
• gezamenlijke toiletten;
• gezamenlijke serverruimte;
• gezamenlijke kantine incl. diverse faciliteiten;
• huidige raamdecoratie (rolgordijnen) en inbouwkasten;
• video intercom;
• duurzame koeling en verwarming middels beton kern activering;
• ventilatie inblaas en afzuiging in het zicht;
• alarminstallatie gesplitst per unit.

De aanwezige meubels zijn desgewenst ter overname.

Algemene informatie object

Parkeren
Bij het gehuurde behoren 4 parkeerplaatsen, alsmede bezoekersparkeerplaatsen.
Op het parkeerterrein is een laadplek voor elektrische auto’s aanwezig en er is tevens een fietsenstalling. Er is tevens parkeergelegenheid op de openbare weg.

Voorwaarden en condities

Huurprijs
€ 26.900,- per jaar inclusief parkeren, te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
De servicekosten bedragen € 26,- per m² per jaar en betreffen een voorschot op o.a. onderstaande, door of vanwege verhuurder te verzorgen, bijkomende leveringen en diensten:
• verbruik warmte/koude, water en elektra inclusief vastrecht
• onderhoud buitenterrein en groenvoorziening
• onderhoud technische installaties
• periodieke glas- en gevelbewassing buitenzijde
• onderhoud brandinstallatie en blusmiddelen
• schoonmaakkosten algemene en gezamenlijke ruimtes
• vuilafvoer containers
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Verrekening vindt jaarlijks achteraf plaats op basis van werkelijke kosten.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de CPI (consumentenprijsindex) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek).

Huurtermijn
In overleg.

Betalingen
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.

Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel "kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW" van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie februari 2015.

Aanvaarding
1 januari 2023 of eerder in overleg.

Heeft u naar aanleiding van deze brochure vragen of wilt u een afspraak maken voor een bezichtiging, dan kunt u contact opnemen met IJsselstreek Zakelijk.
E-mail:
Tel: 088 makelaar (088 6253522)

Aan de in deze brochure vermelde teksten, tekeningen en opgegeven maten kunnen geen rechten worden ontleend. De projectinformatie is geheel vrijblijvend en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Gehele of gedeeltelijke overname van deze publicatie, of herpublicering van gegevens daaruit, is zonder toestemming van IJsselstreek Zakelijk BV niet toegestaan.

Kenmerken

Overdracht

Laatste huurprijs
€ 26.900 per jaar
Servicekosten
€ 26 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
19 juli 2022
Status
Verhuurd

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2009

Oppervlakten

Oppervlakte
198 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
2 bouwlagen
Voorzieningen
Airconditioning, te openen ramen, kabelgoten, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
Niet beschikbaar

Betrokken makelaar

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.