• Verkocht

Sint Franciscusweg 36 6417 BD Heerlen

€ 18.000 /jr € 195.000 k.k.

Verkoopgeschiedenis

Aangeboden sinds
28 februari 2019
Verkoopdatum
1 juni 2021
Looptijd
27 maanden

Omschrijving

KLEINSCHALIGE KANTOORRUIMTE AANTREKKELIJK EN MODERN AFGEWERKT NABIJ HEERLEN CENTRUM GELEGEN V.V. RUIME PARKEERVOORZIENING

Nabij het centrum van Heerlen wordt circa 175 m² VVO kantoorruimte binnen een bedrijfsverzamelcomplex te koop of huur aangeboden. De goed verzorgde ruimte is voorzien van een aantrekkelijk en 'turn-key' afwerkniveau, omvat een zelfstandige entree, drie aaneengesloten werkruimtes die qua grootte variëren, een kitchenette en toiletfaciliteit. Daarnaast beschikt het aangeboden deel over tenminste 5 parkeerplaatsen op eigen terrein, doch verdere uitbreiding is mogelijk!

Locatie

Het complex is uiterst gunstig gelegen nabij het centrum van Heerlen, grenzend aan een drukke verbindingsweg, doch niet op zichtlocatie. In de directe nabijheid zijn dienstverleners (o.a. notaris, tandarts, huisarts, advocaten, hoofdkantoor SVOPL), woonhuizen en het Bernardinus College gevestigd.

Bereikbaarheid

De bereikbaarheid per auto en het openbaar vervoer is uitstekend. De Ringweg Parkstad met directe verbindingen naar de A76 (Geleen - Antwerpen - Aken) en A79 (Maastricht) is binnen 1 minuut bereikbaar, terwijl de bus vrijwel voor de deur stopt. Het centrum van Heerlen (met NS-station) is op loopafstand gesitueerd (ca. 5 minuten).

Indeling en voorzieningen

De aangeboden kantoorruimte omvat circa 175 m² VVO verdeeld over meerdere aaneengesloten kantoorruimtes (o.a. voorzien van IT-aansluitingen, screens, lamellen, alarm en draai-kiepramen), waarvan één ter grootte van circa 55 m² VVO en twee van elk circa 18 m² VVO. Alle ruimtes bieden hierbij de mogelijkheid om meerdere werkplekken te faciliteren. De overige ruimte gaat op aan gangpartijen, kitchenette, toiletfaciliteit en een berging, waarbij het creëren van een zelfstandige entree tot de mogelijkheden behoort! Door de brede gangpartijen en het gelijkvloerse karakter is bijvoorbeeld sprake van een 'rolstoelvriendelijk' object.

Aan de voorzijde van het pand is in beginsel een parkeerfaciliteit ten behoeve van 5 personenwagens beschikbaar (vormt de basis), maar verdere uitbreiding is bespreekbaar. Ook behoort de patio tot het object, die naar eigen inzicht kan worden ingericht. Verder is sprake van een gemeenschappelijke serverruimte, brievenbus, fietsenstalling, containerruimte (afval / papier) en inrit (grenzend aan de rotonde van de Sint Franciscusweg / Sint Antoniusweg / Groene Boord) voorzien van signing.

Prijsstelling

Koopprijs
De vraagprijs voor het aangeboden deel bedraagt € 195.000,= kosten koper. Verkoop van het gehele pand (inclusief zittend huurder) is eveneens bespreekbaar tegen nader overeen te komen condities en biedt allicht voor een eigenaar _ gebruiker een aantrekkelijk alternatief (meer info op aanvraag).

Huurprijs
De vraaghuurprijs voor het aangeboden deel bedraagt € 18.000,= per jaar exclusief BTW, maar inclusief parkeren. Gesplitste verhuur is evenwel bespreek (meer info op aanvraag).

Services
Verhuurder verzorgt de volgende leveringen en diensten : gas (warmte), water, elektra, schoonmaak algemene ruimte, administratiekosten, onderhoud ontruimings- c.q. brandmeldinstallatie - luchtbehandelingsinstallatie _ alarminstallatie en buitenterrein, ledigen vuilcontainer en glasbewassing (meerdere keren / jaar, buitenzijde). Het voorschot zal in samenspraak worden vastgesteld en bedraagt ca. € 400,=/maand (bij volledige verhuur).

Huuruitgangspunten

- de minimale huurtermijn bedraagt 1 jaar, doch bij voorkeur 2 jaar of langer
- de opzegtermijn bedraagt tenminste 6 maanden voor enig expiratiemoment
- indexering is jaarlijks van toepassing, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum
- waarborgsom of bankgarantie ter grootte van 3 maanden betalingsverplichting (huur + services + BTW)
- standaard ROZ-huurovereenkomst kantoorruimte, inclusief algemene bepalingen
- huurprijs o.b.v. huidig opleverniveau, doch zaken zijn bespreekbaar
- er is te allen tijde sprake van een voorbehoud goedkeuring verhuur door eigenaresse.

Bijzonderheden

- de vigerende bestemming luidt 'dienstverlening', hetgeen in beginsel een breed gebruik toelaat
- de aanvaarding is in principe per direct
- de ruimte is 24 uur per dag - 365 dagen per jaar toegankelijk
- gesplitste verhuur is bespreekbaar
- bij de openbare weg (zichtlocatie) is een huurderstableau gecreëerd met signing
- de andere huurder in het complex betreft het 'Reinier Haga Medisch Diagnostisch Centrum' en ontwerpbureau 'T Swarte Schaap
- de toegang tot het object vindt plaats via een gezamenlijke toegangsweg. In geval van koop zal dit notarieel worden beschreven
- het aantal m² ondergrond wordt geraamd op circa 275 m²
- indien gewenst behoort een compleet ingericht kantoor (derhalve inclusief meubilair en dergelijke) eveneens tot de mogelijkheden! Meer info op aanvraag.

Kenmerken

Overdracht

Laatste vraagprijs
€ 195.000 kosten koper
Huurprijs
€ 18.000 per jaar
Oorspronkelijke huurprijs
€ 275 per maand
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
28 februari 2019
Status
Verkocht
Eigendomssituatie
Volle eigendom

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwperiode
1960-1970

Oppervlakten

Oppervlakte
175 m² (in units vanaf 18 m²)
Perceel
1.791 m² (in units vanaf 18 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Te openen ramen en verwarming

Energie

Energielabel
Niet beschikbaar

Omgeving

Ligging
Stadscentrum/dorpskern en in woonwijk
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 1000 m tot 1500 m en snelwegafrit op 1000 m tot 1500 m
Betrokken makelaar

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.