Middellandse zee 15 3446 CG Woerden

€ 125 /m²/jaar

Omschrijving

Dit zeer hoogwaardige vrijstaande kantoorgebouw, opgetrokken uit vijf bouwlagen, is gelegen op een zichtlocatie aan de A12 op bedrijvenpark Polanen ten zuidoosten van de stad Woerden.
Het vrijstaande kantoorpand is oorspronkelijk gebouwd onder architectuur in 1998 in een hoekopstelling en in 2013 uitgebreid, gerenoveerd en heringericht ten behoeve van de Rabobank en heeft een totale vloeroppervlakte van circa 5.289 m² v.v.o. met 173 parkeerplaatsen gelegen op eigen terrein. Door de ruime hoeveelheid parkeerplaatsen heeft dit kantoorgebouw een goede parkeernorm van circa 1:35.
De entree bereikt u via de fraai aangelegde tuin met vijverpartij. De centrale hal bevindt zich in het middelpunt van het pand, hier bevinden zich de receptie met trappenhuis en lift. Desgewenst kan er tegen betaling gebruikt worden gemaakt van facilitaire zaken van de Rabobank, zoals de vergaderzaal en het bedrijfsrestaurant op de eerste etage.
Polanen is een bedrijventerrein met een zeer grote diversiteit van zowel lokaal tot regionaal opererende bedrijven, zoals Groenendijk bedrijfskleding, Eru Kaas, Hans Severs BMW, een distributiecentrum van Jumbo en de Rabobank. Daarnaast is op loopafstand een woonboulevard gevestigd, met onder andere vestigingen van Kwantum en Praxis.
Woerden is een stad in het groene hart van de Randstad. Door de centrale ligging en goede bereikbaarheid per auto en trein is Woerden een populaire vestigingsplaats voor bedrijven.

Bereikbaarheid
Gelegen op een zichtlocatie aan de rijksweg A12 (Den Haag-Utrecht-Arnhem), waardoor de bereikbaarheid met de auto zeer goed is. De op- en afritten van de A12 zijn binnen 4 minuten te bereiken.
Tegenover het pand bevindt zich op loopafstand een bushalte en onderhoudt twee maal per uur een busverbinding met het NS-station Woerden.
Per bus is Station Woerden in circa 8 minuten bereikbaar, lopend in circa 30 minuten.

Oppervlakte
Het totale verhuurbaar vloeroppervlak van het gebouw bedraagt circa 5.289 m².
Voor de verhuur is momenteel circa 1.775 m² kantoorruimte beschikbaar, als volgt verdeeld:
2e verdieping – circa 668 m²
3e verdieping - circa 404 m²
4e verdieping - circa 703 m²
Deelverhuur is bespreekbaar.

Parkeren
Bij het gebouw liggen 173 parkeerplaatsen op eigen terrein.
Voor de verhuur zijn circa 46 parkeerplaatsen beschikbaar.
Parkeernorm circa 1:35.

Huurprijs
Kantoorruimte: € 125,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW.
Parkeren: € 400,- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.

Opleveringsniveau en voorzieningen
Het gehuurde zal worden opgeleverd in de huidige staat onder andere voorzien van:
- twee personenliften, 13 personen / 1.000 kg;
- hoofdtrappenhuis en twee noodtrappenhuizen;
- centrale halruimte;
- te openen ramen voorzien van dubbele beglazing;
- centrale verwarming d.m.v. convectoren;
- topkoeling;
- zonwering/screens automatisch gestuurd;
- ontruimingsinstallatie;
- brandmeldinstallatie;
- noodverlichtingsinstallatie;
- bliksembeveiliging;
- gezamenlijke inbraakbeveiliging;
- buitenverlichting en terreinverlichting;
- systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
- kabelgoten v.v. huidige databekabeling en WCD’s;
- huidige scheidingswanden;
- huidige vloerbedekking.

Energielabel
Het kantoorgebouw heeft energielabel B.

Servicekosten
€ 35,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot voor de navolgende leveringen en diensten:
- verbruik gas, water en elektra inclusief vastrecht gemeenschappelijke ruimtes alsmede van het gehuurde;
- periodiek onderhoud en controle van de volgende installaties: CV, lift, luchtbehandeling, noodverlichting, brandmeld- en ontruimingsinstallatie, brandblusmiddelen, storings-meldinstallatie, hydrofoor, elektrisch bedienbare deuren, alsmede de telecommunicatiekosten van deze installaties;
- schoonmaakkosten algemene en gemeenschappelijke ruimtes, liften, beglazing en zonwering buitenzijde, buitenterrein en parkeerruimte;
- periodieke reiniging daken en hemelwaterafvoeren;
- onderhoud terrein en tuinen;
- ontstopping riolering;
- legionella inspectie;
- vuilafvoer;
- onderhoud en vervanging gemeenschappelijke verlichting;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- voor huurder rekening komende belastingen en heffingen die bij verhuurder in rekening worden gebracht;
- eventuele andere kosten die in het belang van huurder(s) ten aanzien van het gehuurde door verhuurder worden gemaakt;
- 5% administratiekosten m.u.v. het nutsverbruik.

Aanvaarding
In overleg.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 125 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
€ 35 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
6+ maanden
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg
Eigendomssituatie
Volle eigendom

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1998

Oppervlakten

Oppervlakte
1.775 m² (in units vanaf 404 m²)
Perceel
7.530 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
3 bouwlagen
Voorzieningen
Mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry en verwarming

Energie

Energielabel
B 1,08

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein en kantorenpark
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 2000 m tot 3000 m en snelwegafrit op 1500 m tot 2000 m

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
46 niet-overdekte parkeerplaatsen
Parkeerkosten
Vanaf € 400,- per parkeerplaats per jaar (21% BTW van toepassing)

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.