Noordhaven 158 4761 DD Zevenbergen

€ 495.000 k.k.

Omschrijving

Van der Sande VanOpstal Bedrijfsmakelaars heeft namens Rabobank Nederland opdracht gekregen voor de verkoop van haar kantoorpand aan de Noordhaven 158 te Zevenbergen.

Verkoop vindt plaats middels een openbaar verkoopproces met inschrijving.

Gezien de vertrouwelijkheid van de gegevens is een dataroom ingericht, waar na getoonde interesse toegang aan kan worden verleend. Wij zullen binnenkort een aantal kijkmomenten inplannen.

LOCATIE

Omgevingsfactoren
Het kantoorpand is gelegen in het centrum van Zevenbergen en is bereikbaar met de auto. De omgeving kenmerkt zich door een mix van kantoren, winkels en woningen. Er is hier derhalve sprake van een aantrekkelijke centrum locatie.

Parkeren
Voor het pand bestaat de mogelijkheid om te parkeren op de openbare weg.

OBJECTGEGEVENS

Indeling
In het centrum van Zevenbergen komt een voormalig bankfiliaal te koop van Rabobank. Het betreft een kleinschalig kantoorpand over twee lagen met een bergruimte en een kluisruimte. Aan de achterzijde van het pand is een kleine binnenplaats met een tuin gelegen.

Het kantoorgebouw is onder architectuur gebouwd en kent aan de binnenzijde een hoogwaardige afwerking. Het pand wordt opgeleverd in huidige staat en is daardoor nagenoeg instapklaar.

Oppervlakte
De totale oppervlakte van het pand bedraagt ca. 323 m², als volgt verdeeld:
- Begane grond: ca. 270 m²
- Verdieping: ca. 53 m²

Opleveringsniveau
Het pand wordt compleet opgeleverd in de staat waarin deze zich thans bevindt. Onder meer heeft het pand de navolgende voorzieningen:
- Betonnen vloeren, afgewerkt met onder meer vloerbedekking en pvc-vloeren;
- Deels akoestisch systeemplafond met inbouwverlichting;
- Elektrische tourniquet en loopdeur;
- Cv met radiatoren;
- Klimaatinstallatie met ventilatie en airco-units;
- Kabelgoten voorzien van elektra- en databekabeling;
- Patchruimte;
- Pantry op de begane grond en eerste verdieping;
- Miva-toilet op de begane grond;
- Toilet op de verdieping;
- Werkkast;
- Kluisruimte;
- Het aanwezige meubilair zal achterblijven;
- Aan de achterzijde van het pand is een kleine tuin gesitueerd.

Bestemmingsplan
Het omgevingsplan “Centrum Zevenbergen”, is onherroepelijk vastgesteld op 8 oktober 2015.
Binnen dit bestemmingsplan is het pand bestemd als “Centrum”, dit betekent dat ter plaatse onder meer mogen worden gevestigd op de begane grond:
- Detailhandel;
- Dienstverlening;
- Horecabedrijven van categorie 1a en 1b van de staat van Horeca-activiteiten en overige bestaande horeca;
- Maatschappelijke voorzieningen;
- Culturele voorzieningen;
- Opslag ten behoeve van bovengenoemde functies.

Verdiepingen:
- Kantoren;
- Opslag en/of sanitaire voorzieningen.

De verdere informatie kan worden ingezien op en is opgenomen in onze dataroom.

Kadastrale gegevens
Het pand heeft de navolgende kadastrale gegevens:
Gemeente: Zevenbergen
Sectie: M
Nummers: 4570 en 4548 A2
Groot: 369 m²
Voor de kluisruimte is een appartementsrecht gevestigd omdat deze in het belendende pand is gesitueerd. Volgens opgave is er geen actieve VvE.

Energielabel
Het pand beschikt over energielabel A, geldig tot 18-5-2028.

KOOPGEGEVENS

Verkoopprocedure
Er is sprake van een openbaar verkoopproces met een inschrijfprocedure. Partijen worden in de gelegenheid gesteld een onvoorwaardelijke bieding uit te brengen.
Afhankelijk van de belangstelling worden een aantal kijkmomenten ingepland. Graag vernemen wij als u interesse heeft en het pand wenst te bezichtigen.

Gezien de vertrouwelijkheid van een aantal gegevens is een dataroom ingericht. Een eventuele koper dient zich te conformeren aan de inhoud van deze dataroom. Indien u toegang wenst tot de dataroom kunt u hiertoe een mail sturen naar ons kantoor op het mailadres:

De inschrijving sluit op 13 november 2025 om 12.00 uur. In de dataroom is een inschrijfformulier opgenomen dat u hiervoor dient te gebruiken. Wij maken u erop attent dat uitsluitend onvoorwaardelijke biedingen worden geaccepteerd

Koopsomindicatie
De richtprijs bedraagt € 495.000,00 kosten koper.

BTW
Er zal door verkoper niet geopteerd worden voor een BTW belaste levering van de registergoederen.

Datum eigendomsoverdracht
Uiterlijk op 15 december 2025

Oplevering
Oplevering vindt plaats in huidige staat, op basis van “as is where is”-uitgangspunt, waarbij in overleg met verkoper de definitieve staat van oplevering wordt bepaald. Tevens wordt een meubelboek opgemaakt door verkoper met een overzicht van het aanwezige meubilair.

Notaris
Aan te wijzen door koper.

Memo
Graag wijzen wij kandidaten op een memo voor gegadigden in de dataroom.

Overige bepalingen
De kosten voor de notaris en de overdrachtsbelasting komen voor rekening van de koper.
Voor het vastleggen van de afspraken wordt gebruik gemaakt van het model koopovereenkomst van verkoper op basis van het "as is where is" uitgangspunt, inclusief een anti-speculatiebeding. Dit model van verkoper staat opgenomen in de dataroom.

Mocht u interesse hebben in de aankoop van dit object zijn wij op basis van de WWFT verplicht om een onderzoek naar uw c.q. de identiteit van de koper in te stellen. Daarnaast dienen wij u te vragen naar de herkomst van de voor de aankoop benodigde gelden.

Deze informatieverstrekking is geheel vrijblijvend. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie wordt verstrekt zonder enige verantwoordelijkheid voor eventuele onvolledigheden en/of onjuistheden.

Kenmerken

Overdracht

Vraagprijs
€ 495.000 kosten koper
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
Beschikbaar per 15-12-2025

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2002

Oppervlakten

Oppervlakte
323 m²
Perceel
369 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
2 bouwlagen
Voorzieningen
Airconditioning, mechanische ventilatie, inbouwarmaturen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry en verwarming

Energie

Energielabel
A

Omgeving

Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 500 m tot 1000 m en snelwegafrit op 3000 m tot 4000 m