Omschrijving
Maak kennis met Newday Offices Zuid, prachtig gelegen aan de Apollolaan, recht tegenover het Hilton Hotel in Amsterdam-Zuid. Newday Offices Zuid biedt meer dan 5.000 m² v.v.o. kantoorruimte verdeeld over 6 verdiepingen en een ondergrondse parkeergarage. Op de begane grond bevindt zich het Newday Café evenals een aantal vergaderruimtes, stilte- en flexibele werkplekken voor de eenmansbedrijven. Daarnaast beschikt het gebouw over een grote tuin met zitjes. Op de bovengelegen verdiepingen zijn eigen kantoorkamers in diverse afmetingen vanaf 40 m² v.v.o. beschikbaar, geschikt voor bedrijven vanaf 2 personen. Voor bedrijven die een op maat gemaakte indeling willen met een eigen huisstijl kan er vanaf 250 m² v.v.o. kantoorruimte worden gehuurd.
De Clubmanager zorgt voor een dagelijks vertrouwd gezicht, voor zowel huurders als hun klanten. Ook is er een koffiebar voor een cappuccino en een gesprek met andere ondernemers. Dagelijks wordt er een verse en betaalbare lunch geserveerd mét gezonde sapjes.
Beschikbaarheid
- 1e verdieping, Unit 121: 81 m² v.v.o. (8 werkplekken)
- 1e verdieping, Unit 106: 40 m² v.v.o. (4 werkplekken)
- 1e verdieping, Unit 110: 40 m² v.v.o. (4 werkplekken)
- 3e verdieping, Unit 309: 26 m² v.v.o. (3 werkplekken)
- 5e verdieping, Unit 502: 141 m² v.v.o. (15 werkplekken)
Huurprijs
Op aanvraag.
Servicekosten
De servicekosten zijn € 50 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met btw.
De hospitality kosten bedragen € 30 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met btw.
Daarnaast is het mogelijk om gebruik te maken van een schoonmaakdienst de kosten hiervan zijn € 17,50 per m² v.v.o. per jaar te vermeerderen met btw. Dit is optioneel.
Huurtermijn
Vanaf 12 maanden, de traditionele kantoorruimte vanaf 3 jaar.
Aanvaarding
Per direct.
Duurzaamheid
Het gebouw beschikt over een energielabel A+.
Opleveringsniveau
De kantoorunits worden opgeleverd met:
- Vloerbedekking;
- Scheidingswanden;
- Meubilair (indien gewenst);
- Verlichting;
- Algemene toiletten op elke verdieping;
- Algemene pantry op elke verdieping;
- 24/7 toegang;
- Algemene ontmoetingsplek met zitjes op elke verdieping.
- Unit 502 beschikt over een eigen dakterras
Faciliteiten
In het gebouw zijn o.a. de volgende faciliteiten aanwezig als onderdeel van het hospitality pakket:
- Receptie en barista van 08.30 - 17.00 uur;
- Post service;
- MyPup pakket service;
- Lunch café;
- Wifi in algemene ruimte;
- Vergaderruimtes;
- Buitentuin gebruik;
- Kopieerapparaat/printer.
Parkeren
Parkeren is mogelijk in de ondergelegen parkeergarage. Daarnaast is er parkeergelegenheid bij ParkBee Hilton Apollolaan, dat op loopafstand ligt. De Parkeerkosten bedragen € 450 per maand per plek te vermeerderen met BTW.
Bereikbaarheid
Eigen vervoer
De locatie ligt in het hart van Amsterdam-Zuid en is eenvoudig te bereiken via de ringweg A10. Via afslag S108 is het centrum van Amsterdam gemakkelijk te bereiken.
Openbaar vervoer
De meest dichtstbijzijnde tramhalte is Minervaplein op vijf minuten loopafstand. Vanaf deze halte is treinstation Amsterdam Zuid binnen tien minuten bereikbaar.
De Clubmanager zorgt voor een dagelijks vertrouwd gezicht, voor zowel huurders als hun klanten. Ook is er een koffiebar voor een cappuccino en een gesprek met andere ondernemers. Dagelijks wordt er een verse en betaalbare lunch geserveerd mét gezonde sapjes.
Beschikbaarheid
- 1e verdieping, Unit 121: 81 m² v.v.o. (8 werkplekken)
- 1e verdieping, Unit 106: 40 m² v.v.o. (4 werkplekken)
- 1e verdieping, Unit 110: 40 m² v.v.o. (4 werkplekken)
- 3e verdieping, Unit 309: 26 m² v.v.o. (3 werkplekken)
- 5e verdieping, Unit 502: 141 m² v.v.o. (15 werkplekken)
Huurprijs
Op aanvraag.
Servicekosten
De servicekosten zijn € 50 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met btw.
De hospitality kosten bedragen € 30 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met btw.
Daarnaast is het mogelijk om gebruik te maken van een schoonmaakdienst de kosten hiervan zijn € 17,50 per m² v.v.o. per jaar te vermeerderen met btw. Dit is optioneel.
Huurtermijn
Vanaf 12 maanden, de traditionele kantoorruimte vanaf 3 jaar.
Aanvaarding
Per direct.
Duurzaamheid
Het gebouw beschikt over een energielabel A+.
Opleveringsniveau
De kantoorunits worden opgeleverd met:
- Vloerbedekking;
- Scheidingswanden;
- Meubilair (indien gewenst);
- Verlichting;
- Algemene toiletten op elke verdieping;
- Algemene pantry op elke verdieping;
- 24/7 toegang;
- Algemene ontmoetingsplek met zitjes op elke verdieping.
- Unit 502 beschikt over een eigen dakterras
Faciliteiten
In het gebouw zijn o.a. de volgende faciliteiten aanwezig als onderdeel van het hospitality pakket:
- Receptie en barista van 08.30 - 17.00 uur;
- Post service;
- MyPup pakket service;
- Lunch café;
- Wifi in algemene ruimte;
- Vergaderruimtes;
- Buitentuin gebruik;
- Kopieerapparaat/printer.
Parkeren
Parkeren is mogelijk in de ondergelegen parkeergarage. Daarnaast is er parkeergelegenheid bij ParkBee Hilton Apollolaan, dat op loopafstand ligt. De Parkeerkosten bedragen € 450 per maand per plek te vermeerderen met BTW.
Bereikbaarheid
Eigen vervoer
De locatie ligt in het hart van Amsterdam-Zuid en is eenvoudig te bereiken via de ringweg A10. Via afslag S108 is het centrum van Amsterdam gemakkelijk te bereiken.
Openbaar vervoer
De meest dichtstbijzijnde tramhalte is Minervaplein op vijf minuten loopafstand. Vanaf deze halte is treinstation Amsterdam Zuid binnen tien minuten bereikbaar.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.