Omschrijving
ALGEMEEN
Dit ruim opgezette kantoorgebouw met karakteristieke voorgevel is onderdeel van een bedrijfsverzamelgebouw, waarbij de bedrijfsruimte zich aan de achterzijde van het pand bevindt. Het gebouw is centraal gelegen en onderdeel van het kantorenpark "Oudenrijn" en is uitstekend te bereiken door haar locatie langs de rijksweg A12.
Momenteel zijn onder andere Stichting KOOS en Mojo Rental Areas er gehuisvest.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het pand ligt zeer centraal en is gesitueerd vlakbij knooppunt Oudenrijn, wat een uitstekende bereikbaarheid geeft vanaf de rijkswegen A2, A12 en A27.
Openbaar vervoer:
Voor het kantoorgebouw is een bushalte (Rijnzathe) die op regelmatige basis van en naar Utrecht CS rijdt. De reistijd bedraagt zo’n 20 minuten.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 5.712,87 m2 v.v.o. Dit oppervlak is als volgt verdeeld:
Bedrijfsruimte:
verdieping | metrage | prijs per maand | beschikbaarheid
begane grond unit 0.01 | circa 3.661,30 m2 v.v.o. bedrijfsruimte | per 1 februari 2025
1e verdieping unit 1.01 | circa 1.516,6 m2 v.v.o. bedrijfsruimte + mezzanine | per 1 februari 2025
Kantoorruimte:
verdieping | metrage | beschikbaarheid
begane grond unit 0.02 | circa 285,70 m2 v.v.o. | per 1 februari 2025
Kantoorruimte:
verdieping | metrage | all-in huurprijs per maand | beschikbaarheid
1e verdieping unit 1.03 | circa 98,39 m2 v.v.o. | € 1.045,39 | per direct
1e verdieping unit 1.05 | circa 150,88 m2 v.v.o. | € 1.603,10 | per direct
Indien gewenst, zijn de units in meerdere combinaties te huren.
Genoemde bedragen zijn inclusief het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimten.
PARKEERGELEGENHEID
Het object beschikt over eigen parkeerfaciliteiten.
Er zijn 10 parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein/parkeergarage.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige/in casco staat met de volgende voorzieningen:
• medegebruik representatieve entree;
• medegebruik personenlift;
• deels te openen ramen;
• gemeenschappelijke toiletgroepen op de verdieping;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• huidige systeemplafonds voorzien van LED-verlichtingsarmaturen;
• huidige systeemwanden;
• kabelgoten voorzien van elektra.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs inbegrepen en dienen door Huurder zelf te worden verzorgd en betaald. Verhuurder neemt geen verantwoordelijkheid over het functioneren van de huidige databekabeling.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van energielabel C.
AANVAARDING
In overleg, per direct.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte in de huidige staat:
€ 90,00 per m2 per jaar.
Kantoorruimte in de gerenoveerde staat:
€ 105,00 per m2 per jaar.
Bedrijfsruimte:
Op aanvraag.
Parkeerplaatsen:
€ 750,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW belaste huurprijs. Derhalve dient de huurprijs te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, met een nader te bepalen percentage verhoogd zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand vooruit.
SERVICEKOSTEN
€ 37,50 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting.
• elektraverbruik in de algemene ruimten, gemeenschappelijke installaties waaronder luchtbehandeling en koeling, alsmede het verbruik in het gehuurde van de huurder;
• gasverbruik van de c.v.-installatie (of warmteverbruik bij stadsverwarming) van het object (inclusief verbruik in het gehuurde);
• verbruik van water van het object (inclusief verbruik in het gehuurde);
• onderhoud/keuring/controles en storingen van:
- llimaatinstallatie (incl. koeling, verwarming, luchtbehandeling etc.);
- hydrofoor- en vuilwaterpompinstallaties;
- elektra-installaties (nood- en vluchtwegverlichting, NEN/ Infrarood);
- intercomsystemen;
- personenliftinstallaties;
- elektrische zonwering buitenzijde gebouw (gedeeltelijk aanwezig);
- brandmeld- en ontruimingsinstallatie;
- brandslanghaspels;
- bliksembeveiliging en aarding;
• lichtbronnen en starters vervangen van de verlichting algemene ruimtes/ terreinverlichting;
• glasbewassing en gevelreiniging;
• vuilafvoer (restafval + papier);
• groen- en terreinonderhoud;
• telefoonkosten (gebouwgebonden installaties);
• onderhoud daken + dak afvoeren reinigen;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.
Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huur ingangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting. Deze bankgarantie dient te worden gesteld voor de sleuteloverdracht en dient te worden afgegeven door een in Nederland erkende en gevestigde bankinstelling, conform het standaard ROZ-model 2018.
Over een waarborgsom wordt geen rente vergoed.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Dit ruim opgezette kantoorgebouw met karakteristieke voorgevel is onderdeel van een bedrijfsverzamelgebouw, waarbij de bedrijfsruimte zich aan de achterzijde van het pand bevindt. Het gebouw is centraal gelegen en onderdeel van het kantorenpark "Oudenrijn" en is uitstekend te bereiken door haar locatie langs de rijksweg A12.
Momenteel zijn onder andere Stichting KOOS en Mojo Rental Areas er gehuisvest.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het pand ligt zeer centraal en is gesitueerd vlakbij knooppunt Oudenrijn, wat een uitstekende bereikbaarheid geeft vanaf de rijkswegen A2, A12 en A27.
Openbaar vervoer:
Voor het kantoorgebouw is een bushalte (Rijnzathe) die op regelmatige basis van en naar Utrecht CS rijdt. De reistijd bedraagt zo’n 20 minuten.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 5.712,87 m2 v.v.o. Dit oppervlak is als volgt verdeeld:
Bedrijfsruimte:
verdieping | metrage | prijs per maand | beschikbaarheid
begane grond unit 0.01 | circa 3.661,30 m2 v.v.o. bedrijfsruimte | per 1 februari 2025
1e verdieping unit 1.01 | circa 1.516,6 m2 v.v.o. bedrijfsruimte + mezzanine | per 1 februari 2025
Kantoorruimte:
verdieping | metrage | beschikbaarheid
begane grond unit 0.02 | circa 285,70 m2 v.v.o. | per 1 februari 2025
Kantoorruimte:
verdieping | metrage | all-in huurprijs per maand | beschikbaarheid
1e verdieping unit 1.03 | circa 98,39 m2 v.v.o. | € 1.045,39 | per direct
1e verdieping unit 1.05 | circa 150,88 m2 v.v.o. | € 1.603,10 | per direct
Indien gewenst, zijn de units in meerdere combinaties te huren.
Genoemde bedragen zijn inclusief het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimten.
PARKEERGELEGENHEID
Het object beschikt over eigen parkeerfaciliteiten.
Er zijn 10 parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein/parkeergarage.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige/in casco staat met de volgende voorzieningen:
• medegebruik representatieve entree;
• medegebruik personenlift;
• deels te openen ramen;
• gemeenschappelijke toiletgroepen op de verdieping;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• huidige systeemplafonds voorzien van LED-verlichtingsarmaturen;
• huidige systeemwanden;
• kabelgoten voorzien van elektra.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs inbegrepen en dienen door Huurder zelf te worden verzorgd en betaald. Verhuurder neemt geen verantwoordelijkheid over het functioneren van de huidige databekabeling.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van energielabel C.
AANVAARDING
In overleg, per direct.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte in de huidige staat:
€ 90,00 per m2 per jaar.
Kantoorruimte in de gerenoveerde staat:
€ 105,00 per m2 per jaar.
Bedrijfsruimte:
Op aanvraag.
Parkeerplaatsen:
€ 750,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW belaste huurprijs. Derhalve dient de huurprijs te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, met een nader te bepalen percentage verhoogd zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand vooruit.
SERVICEKOSTEN
€ 37,50 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting.
• elektraverbruik in de algemene ruimten, gemeenschappelijke installaties waaronder luchtbehandeling en koeling, alsmede het verbruik in het gehuurde van de huurder;
• gasverbruik van de c.v.-installatie (of warmteverbruik bij stadsverwarming) van het object (inclusief verbruik in het gehuurde);
• verbruik van water van het object (inclusief verbruik in het gehuurde);
• onderhoud/keuring/controles en storingen van:
- llimaatinstallatie (incl. koeling, verwarming, luchtbehandeling etc.);
- hydrofoor- en vuilwaterpompinstallaties;
- elektra-installaties (nood- en vluchtwegverlichting, NEN/ Infrarood);
- intercomsystemen;
- personenliftinstallaties;
- elektrische zonwering buitenzijde gebouw (gedeeltelijk aanwezig);
- brandmeld- en ontruimingsinstallatie;
- brandslanghaspels;
- bliksembeveiliging en aarding;
• lichtbronnen en starters vervangen van de verlichting algemene ruimtes/ terreinverlichting;
• glasbewassing en gevelreiniging;
• vuilafvoer (restafval + papier);
• groen- en terreinonderhoud;
• telefoonkosten (gebouwgebonden installaties);
• onderhoud daken + dak afvoeren reinigen;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.
Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huur ingangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting. Deze bankgarantie dient te worden gesteld voor de sleuteloverdracht en dient te worden afgegeven door een in Nederland erkende en gevestigde bankinstelling, conform het standaard ROZ-model 2018.
Over een waarborgsom wordt geen rente vergoed.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.