Omschrijving
Verkoop bij inschrijving - bieden vanaf € 325.000,-
Deze representatieve bedrijfsunit (hoekunit) met een totale verhuurbare vloeroppervlakte van ca. 196 m² is gelegen op een bijzonder fraai lokaal bedrijventerrein en biedt uitstekende mogelijkheden voor diverse bedrijfsactiviteiten, zoals werkplaats, opslag en/of productie. De unit bestaat uit ca. 158 m² bedrijfsruimte op de begane grond, met een vrije hoogte van 6,60 meter. Daarnaast is er in het dak een lichtstraat van circa 30 m² aanwezig. Het pand is op de begane grond voorzien van een overheaddeur (3,65 m breed en 4,50 m hoog), een toiletruimte, een kantoor/kantine, een pantry en een trapopgang naar de eerste verdieping. Recentelijk heeft ook een Scope 10 keuring plaatsgevonden.
Op de eerste verdieping bevindt zich ca. 18 m² kantoorruimte met een vrije hoogte van ca. 3 meter.
Ligging:
De bedrijfsunit is gelegen op een goed bereikbare locatie, op korte afstand van Krimpen aan den IJssel en Rotterdam en is uitstekend bereikbaar via de provinciale weg N210.
Bestemming:
Het geheel is gelegen in het omgevingsplan Gemeente Krimpenerwaard. In het voorgaande bestemmingsplan "Landelijk Gebied" had de locatie de bestemming "Bedrijf (artikel 6)" en de dubbelbestemming "Waarde – Archeologie (artikel 25)". Bedrijven tot en met categorie 3.2 zijn toegestaan. Nadere informatie omtrent de bestemming van het perceel vindt u op voor toetsing van de door u beoogde bedrijfsactiviteiten is het raadzaam voornoemde website te raadplegen of contact op te nemen met de Gemeente Krimpenerwaard.
Parkeren:
Het pand beschikt over twee eigen parkeerplaatsen. Bovendien zijn er in het mandelige gedeelte ‘algemene’ parkeerplaatsen aanwezig en zijn de brievenbussen gezamenlijk bij de toegangsbrug geplaatst.
Kadastrale gegevens:
Gemeente Krimpen aan de Lek, sectie B, nummer 774, groot 321 m², inclusief een resp. 1/10e onverdeeld aandeel in het nabijgelegen mandelige perceel grond (kadastraal bekend als gemeente Krimpen aan de Lek, sectie B, nummer 782, groot 1.612 m2).
Overdrachtsbelasting:
Het tarief van de overdrachtsbelasting (wat ten laste van koper komt) bedraagt 10,4 % over de gerealiseerde koopsom.
Verkoop bij inschrijving:
De verkoop van deze bedrijfsunit geschied middels een inschrijving. De momenten waarop u deze bedrijfsunit geheel vrijblijvend en zonder het maken van een afspraak kunt bekijken zijn op:
-woensdag 3 september 2025, van 15.00 uur tot 17.00 uur.
-dinsdag 9 september 2025, van 15.00 uur tot 17.00 uur.
De inschrijving (de mogelijkheid tot het uitbrengen van een onvoorwaardelijke bieding, uitsluitend per email middels een volledig ingevuld biedingsformulier) sluit op donderdag 25 september 2025 om 16.00 uur.
Bijzonderheden en voorwaarden:
-Biedingen met voorbehouden worden niet in behandeling genomen.
-De oplevering kan indien gewenst spoedig plaatsvinden (doch uiterlijk 2 maanden na gunning).
-Project Notaris: Notariskantoor Mr. W.K. Vonk te Schoonhoven.
-Koper stemt door het doen van een bieding in met de reeds beschikbaar gestelde concept
koopovereenkomst en model akte van mandeligheid
-De koper is verplicht uiterlijk vier weken na ondertekenen van de koopovereenkomst de waarborgsom
(10 % van de koopsom) te storten of garantie te stellen bij de notaris.
-Verkoop van plaats onder de bepaling ‘as is where is’ hetgeen het navolgende betekent:
Koper zal het verkochte op de transportdatum in alle opzichten op basis van het uitgangspunt “as is where is” aanvaarden, waaronder onder meer wordt bedoeld de juridische, de (gemeentelijke) bestemming, technische, milieukundige en feitelijke toestand waarin het verkochte zich bevindt waarbij verkoper géén garanties verstrekt.
Via ons makelaarskantoor kunt u na het sturen van een email (naar met het verzoek tot nadere informatie en onder vermelding van uw naam en adresgegevens / bedrijfsgegevens toegang krijgen tot de digitale documenten (aanvullende op de verkoopbrochure) betreffende dit project;
-concept koopovereenkomst;
-model akte van mandeligheid;
-biedingsformulier.
Bovenstaande documenten kunnen vanaf ca. 1 september a.s. aan u worden toegestuurd.
Voorbehoud van gunning en inschrijvingsvoorwaarden:
Verkoper behoud het uitdrukkelijke recht van gunning. Dit betekent dat verkoper zelf bepaald of-, en aan wie gegund wordt. Hierover wordt geen verdere correspondentie gevoerd.
Uw bieding kan uitsluitend via het ingevulde biedingsformulier per mail worden ingediend. Biedingen die op een andere wijze worden uitgebracht zullen niet in behandeling worden genomen.
Verkoper behoudt zicht het recht voor om een nadere toelichting te vragen op de uitgebrachte biedingen en/of op de financiële gegoedheid van de bieder alsmede het beoogde gebruik. In dat verband kan de verkoper de bieder vragen naar de herkomst van de financiële middelen alsmede naar documenten ter onderbouwing van de financiering, zoals een verklaring (“letter of comfort”) van een bank of instelling (welke onder toezicht staat krachtens de Wet Toezicht Kredietwezen of de wet op Schadeverzekeringsbedrijf of een vergelijkbare buitenlandse instelling).
Verkoper beslist in beginsel binnen 2 weken na de sluitdatum van de inschrijving over het al dan niet voornemen tot gunnen.
Disclaimer
Deze verkoopinformatie is door ons makelaarskantoor, met input van de verkoper met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten, oppervlakten, tekeningen en impressies zijn puur indicatief. Er is pas een koop tot stand gekomen bij een door koper en verkoper getekende koopovereenkomst.
Deze representatieve bedrijfsunit (hoekunit) met een totale verhuurbare vloeroppervlakte van ca. 196 m² is gelegen op een bijzonder fraai lokaal bedrijventerrein en biedt uitstekende mogelijkheden voor diverse bedrijfsactiviteiten, zoals werkplaats, opslag en/of productie. De unit bestaat uit ca. 158 m² bedrijfsruimte op de begane grond, met een vrije hoogte van 6,60 meter. Daarnaast is er in het dak een lichtstraat van circa 30 m² aanwezig. Het pand is op de begane grond voorzien van een overheaddeur (3,65 m breed en 4,50 m hoog), een toiletruimte, een kantoor/kantine, een pantry en een trapopgang naar de eerste verdieping. Recentelijk heeft ook een Scope 10 keuring plaatsgevonden.
Op de eerste verdieping bevindt zich ca. 18 m² kantoorruimte met een vrije hoogte van ca. 3 meter.
Ligging:
De bedrijfsunit is gelegen op een goed bereikbare locatie, op korte afstand van Krimpen aan den IJssel en Rotterdam en is uitstekend bereikbaar via de provinciale weg N210.
Bestemming:
Het geheel is gelegen in het omgevingsplan Gemeente Krimpenerwaard. In het voorgaande bestemmingsplan "Landelijk Gebied" had de locatie de bestemming "Bedrijf (artikel 6)" en de dubbelbestemming "Waarde – Archeologie (artikel 25)". Bedrijven tot en met categorie 3.2 zijn toegestaan. Nadere informatie omtrent de bestemming van het perceel vindt u op voor toetsing van de door u beoogde bedrijfsactiviteiten is het raadzaam voornoemde website te raadplegen of contact op te nemen met de Gemeente Krimpenerwaard.
Parkeren:
Het pand beschikt over twee eigen parkeerplaatsen. Bovendien zijn er in het mandelige gedeelte ‘algemene’ parkeerplaatsen aanwezig en zijn de brievenbussen gezamenlijk bij de toegangsbrug geplaatst.
Kadastrale gegevens:
Gemeente Krimpen aan de Lek, sectie B, nummer 774, groot 321 m², inclusief een resp. 1/10e onverdeeld aandeel in het nabijgelegen mandelige perceel grond (kadastraal bekend als gemeente Krimpen aan de Lek, sectie B, nummer 782, groot 1.612 m2).
Overdrachtsbelasting:
Het tarief van de overdrachtsbelasting (wat ten laste van koper komt) bedraagt 10,4 % over de gerealiseerde koopsom.
Verkoop bij inschrijving:
De verkoop van deze bedrijfsunit geschied middels een inschrijving. De momenten waarop u deze bedrijfsunit geheel vrijblijvend en zonder het maken van een afspraak kunt bekijken zijn op:
-woensdag 3 september 2025, van 15.00 uur tot 17.00 uur.
-dinsdag 9 september 2025, van 15.00 uur tot 17.00 uur.
De inschrijving (de mogelijkheid tot het uitbrengen van een onvoorwaardelijke bieding, uitsluitend per email middels een volledig ingevuld biedingsformulier) sluit op donderdag 25 september 2025 om 16.00 uur.
Bijzonderheden en voorwaarden:
-Biedingen met voorbehouden worden niet in behandeling genomen.
-De oplevering kan indien gewenst spoedig plaatsvinden (doch uiterlijk 2 maanden na gunning).
-Project Notaris: Notariskantoor Mr. W.K. Vonk te Schoonhoven.
-Koper stemt door het doen van een bieding in met de reeds beschikbaar gestelde concept
koopovereenkomst en model akte van mandeligheid
-De koper is verplicht uiterlijk vier weken na ondertekenen van de koopovereenkomst de waarborgsom
(10 % van de koopsom) te storten of garantie te stellen bij de notaris.
-Verkoop van plaats onder de bepaling ‘as is where is’ hetgeen het navolgende betekent:
Koper zal het verkochte op de transportdatum in alle opzichten op basis van het uitgangspunt “as is where is” aanvaarden, waaronder onder meer wordt bedoeld de juridische, de (gemeentelijke) bestemming, technische, milieukundige en feitelijke toestand waarin het verkochte zich bevindt waarbij verkoper géén garanties verstrekt.
Via ons makelaarskantoor kunt u na het sturen van een email (naar met het verzoek tot nadere informatie en onder vermelding van uw naam en adresgegevens / bedrijfsgegevens toegang krijgen tot de digitale documenten (aanvullende op de verkoopbrochure) betreffende dit project;
-concept koopovereenkomst;
-model akte van mandeligheid;
-biedingsformulier.
Bovenstaande documenten kunnen vanaf ca. 1 september a.s. aan u worden toegestuurd.
Voorbehoud van gunning en inschrijvingsvoorwaarden:
Verkoper behoud het uitdrukkelijke recht van gunning. Dit betekent dat verkoper zelf bepaald of-, en aan wie gegund wordt. Hierover wordt geen verdere correspondentie gevoerd.
Uw bieding kan uitsluitend via het ingevulde biedingsformulier per mail worden ingediend. Biedingen die op een andere wijze worden uitgebracht zullen niet in behandeling worden genomen.
Verkoper behoudt zicht het recht voor om een nadere toelichting te vragen op de uitgebrachte biedingen en/of op de financiële gegoedheid van de bieder alsmede het beoogde gebruik. In dat verband kan de verkoper de bieder vragen naar de herkomst van de financiële middelen alsmede naar documenten ter onderbouwing van de financiering, zoals een verklaring (“letter of comfort”) van een bank of instelling (welke onder toezicht staat krachtens de Wet Toezicht Kredietwezen of de wet op Schadeverzekeringsbedrijf of een vergelijkbare buitenlandse instelling).
Verkoper beslist in beginsel binnen 2 weken na de sluitdatum van de inschrijving over het al dan niet voornemen tot gunnen.
Disclaimer
Deze verkoopinformatie is door ons makelaarskantoor, met input van de verkoper met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten, oppervlakten, tekeningen en impressies zijn puur indicatief. Er is pas een koop tot stand gekomen bij een door koper en verkoper getekende koopovereenkomst.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.