Handelsweg 11 2742 RD Waddinxveen

Huurprijs op aanvraag
Blikvanger In het hart van de Randstad gelegen bedrijfsruimte vanaf ca. 1.000 m²

Omschrijving

Algemeen:
Het betreft hier een bedrijfscomplex gelegen op het logistieke park “Distripark Doelwijk” te Waddinxveen. De in het hart van de Randstad gelegen bedrijfsruimte is eerder in gebruik geweest bij onder andere Intertoys. Het totale complex bestaat uit circa 49.000 m² logistieke bedrijfs- c.q. opslagruimte alsmede kantoorruimte, verdeeld over drie aan elkaar verbonden gebouwen. Voor de verhuur is per direct bedrijfsruimte beschikbaar vanaf circa 1.000 m² tot en met circa 5.000 m² ten behoeve van bijvoorbeeld slowmovers, overstock en seizoensvoorraad.

Het complex aan de Handelsweg 11 heeft een vrije hoogte van circa 10 meter onder de spanten en is voorzien van alle gemakken die van een modern warehouse mogen worden verwacht; van loadingdocks en een marktconforme vloerbelasting van circa 1.500 kg/m² tot een gecertificeerd sprinkler- en beveiligingssysteem.

Vraag naar de mogelijkheden van het flexibel huren van kantoorruimte, stellingen en flexibele entresol. In overleg is verhuurder bereid lichte warehouse-handelingen voor uw te verrichten, zoals het aannemen en verzendklaar maken van goederen.

Rondom het voormalig distributie centrum van Intertoys zijn grote logistieke partijen gevestigd zoals Dachser, NedCargo en Inbox Storage. Tevens is de KLPD (Korps landelijke politiediensten) gevestigd nabij de entree van het bedrijventerrein.

Bereikbaarheid:
Bedrijventerrein “Distripark Doelwijk” te Waddinxveen is centraal gelegen in de regio Midden Holland in de logistieke hotspot “A12 Corridor”. In de nabijheid bevinden zich de A12, richting Utrecht en Den Haag alsmede de A20 richting Rotterdam.

Gebruiksmogelijkheden:
Het object is geschikt voor logistieke doeleinden en op- en overslag.

Oppervlakte:
Het complex aan de Handelsweg biedt een diversiteit aan te huren volumes. Huren kan al vanaf circa 1.000 m² bedrijfsruimte tot en met circa 5.000 m².

Vraag naar de mogelijkheden voor magazijn/opslagruimte vanaf circa 50 m².

Oplevering:
In overleg.

Opleveringsniveau:
Opleveringsniveau onder andere voorzien van:
Bedrijfsruimte
- 4 gedeelde loading docks en overheaddeuren;
- gedeelde alsmede optioneel exclusief bij te huren expedietieruimte;
- sanitaire groepen;
- krachtstroom;
- vrije hoogte van circa 10 meter onder de spanten;
- vloerbelasting van circa 1.500 kg/m²;
- mogelijkheid tot gebruik stellingen;
- diverse gasheaters;
- diverse lichtstraten;
- brandblussystemen.
- flexibele entresolvloer met een vloerbelasting van circa 400 kg/m²;

Kantoorruimte:
- diverse sanitaire groepen;
- kleedruimte dames/heren inclusief doucheruimte;
- systeemplafond alsmede ingebouwde verlichtingsarmaturen;
- brandblussystemen;
- centrale verwarming voorzien van deels radiatoren en deels vloerverwarming;
- deels voorzien van vloerbedekking;
- te openen ramen.

Huurprijs:
Bedrijfsruimte: vanaf € 60,- per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting en servicekosten.

Kantoorruimte: vanaf € 75,- per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting en servicekosten.

Entresol: vanaf € 35,- per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting en servicekosten.

Servicekosten:
Servicekosten bedrijfsruimte bedragen € 9,- per m² per jaar ten behoeve van:
- elektriciteit- en gasverbruik, inclusief vastrecht, voor de algemene ruimten;
- elektriciteit- en gasverbruik* voor het gehuurde
- vastrecht voor onderhoud en beheer van de energiecentrale;
- waterverbruik*, inclusief vastrecht, voor het gehuurde middels eigen bemetering;
- onderhoud, vervanging en periodieke controles van de gebouwgebonden installaties zoals o.a.
sprinklerinstallatie (waaronder de periodieke controles en doormeldingen);
- periodiek onderhoud daken;
-onderhoud groenvoorziening;
- periodiek onderhoud brandbeveiligingsinstallatie;
- doormelding brandmeldinstallatie;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- vervanging van lampen in de gemeenschappelijke ruimte;
- 5% beheer en administratiekosten over de geleverde diensten;
* uitgaande van normaal verbruik voor kantoorgebruikers.

Niet inbegrepen leveringen en diensten:
- schoonmaak van het gehuurde (kantoorruimte en binnenzijde beglazing);
- abonnement- en gebruikskosten telefonie en glasvezel en indien van toepassing, éénmalige aansluitkosten;
- en alle overige items, welke niet zijn verwerkt in bovenstaand overzicht.

Indexering:
Jaarlijks, voor het eerst per 1 januari 2022, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2000=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Zekerheidsstelling:
Een bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van 3 maanden huur te vermeerderen met de wettelijke omzetbelasting en servicekosten.

Huurcontract:
Huurovereenkomst conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).

BTW:
Huurder garandeert aan verhuurder dat hij het huurobject per datum van ingang van de huurovereenkomst voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor doeleinden die recht geven op aftrek van BTW. Huurder zal op eerste verzoek van verhuurder per ommegaande een onherroepelijke volmacht aan verhuurder en zijn eventuele rechtsopvolger(s) verlenen om mede namens hem een optieverzoek tot belaste verhuur in te dienen. Indien huurder echter niet (meer) voldoet aan de wettelijke criteria voor belaste verhuur of een optieverzoek tot belaste verhuur niet (meer) door de inspecteur der belastingen wordt gehonoreerd, dan zal huurder het gehele daardoor financieel te lijden nadeel voor verhuurder aan verhuurder vergoeden, overeenkomstig de ter zake op te nemen bijzondere bepalingen van de huurovereenkomst.

Huurtermijn:
Vanaf 6 maanden.

Huurbetaling:
Per kwartaal vooruit

Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van verhuurder.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
Huurprijs op aanvraag
Servicekosten
€ 9 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
6 weken
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Bedrijfshal
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1997

Oppervlakten

Oppervlakte
5.365 m² (in units vanaf 1.000 m²)
Bedrijfshal oppervlak
5.000 m²
Kantoor oppervlak
365 m²
Vrije hoogte
10 m
Draagvermogen
1.500 kg/m²
Perceel
31.585 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Mechanische ventilatie, lichtstraten, loading docks, overheaddeuren, krachtstroom, betonvloer, sprinkler, heater, toilet, pantry, inbouwarmaturen en te openen ramen

Energie

Energielabel
Niet beschikbaar

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein
Bereikbaarheid
Bushalte op 1500 m tot 2000 m, metrohalte op 5000 m of meer, NS Intercitystation op 5000 m of meer, snelwegafrit op 500 m tot 1000 m en Tramhalte op 5000 m of meer

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Handelsweg 11

Huurprijs op aanvraag